Štruktúra podnikateľského zámeru doporučená Nadáciou Integra
«»
Prípona
.doc |
Typ
študijný materiál |
Stiahnuté
23 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
10423 |
Posledná úprava
04.06.2019 |
Zobrazené
1 859 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Podnikateľský zámer je ako mapa. Ak ideme niekam, kde sme už predtým viackrát boli, mapu nepotrebujeme. Ale každý nový podnikateľský zámer alebo aj rozvoj existujúceho podniku je veľmi často ako cesta na miesto, kde sme nikdy predtým neboli. Preto nevyhnutne potrebujeme mapu, ktorá nám pomôže sa tam dostať. Čím presnejší podnikateľský zámer sa nám podarí pripraviť, tým väčšiu nádej máme, že sa v budúcnosti nestratíme a nespôsobíme sebe a iným nejakú nehodu. Existujú minimálne tri funkcie podnikateľského zámeru (PZ):
- Vypracovanie PZ je nanajvýš užitočné „cvičenie“ pre každého podnikateľa/podnikateľku, pretože ho/ju prinúti odpovedať si na množstvo dôležitých otázok a dôkladne si premyslieť, či je daný nápad (či už ide o začínajúci podnik alebo plán rozvoja existujúcej firmy) vôbec realistický a aké sú kritické faktory úspechu.
- PZ poskytuje potenciálnemu investorovi, spoločníkovi alebo veriteľovi nevyhnutné informácie, bez ktorých sa nemôže rozhodovať o financovaní alebo spoluúčasti na projekte.
- PZ je dôležitým nástrojom strategického aj operatívneho riadenia firmy. Na základe porovnania skutočných a plánovaných výsledkov by sme mali pravidelne korigovaťnaše rozhodnutia.
Kľúčové slová:
podnikateľský zámer
marketingový plán
finančný plán
distribúcia
predaj
SWOT analýza
podpora predaja
reklama
ľudské zdroje
segmentácia trhu
analýza trhu
zásobovanie
výrobný proces
Obsah:
- Načo je dobrý podnikateľský zámer?
1. Stručné zhrnutie
2. Poslanie, Ciele a Hodnoty podniku
2.1 Poslanie firmy
2.2 Osobný profil predkladateľa
2.3 Hodnotová orientácia
3. Marketingový plán
3.1 Definícia vášho produktu alebo služby
3.2 Segmentácia trhu
3.3 Analýza trhu
3.4 Cenová stratégia
3.5 Reklama a podpora predaja
3.6 SWOT analýza
4. Podnikateľský proces
4.1 Zásobovanie a dodávatelia
4.2 Výrobný proces
4.3 Distribúcia a predaj
4.4 Zamestnanci a Ľudské zdroje
5. Finančný plán
6. Spoločenský dopad podniku
6.1 Analýza dopadov
6.2 KPI
7. Prílohy
Poznámka na záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.