Vypracované skúškové otázky na Marketing
«»
Popis:
1. Definícia marketingu
Marketing znamená uspokojenie zákazníka so ziskom. Marketing je cieľavedomá činnosť firmy zameraná na uspokojovanie potrieb a želaní zákazníkov, čo dosahuje prostredníctvom ekonomických. technologických a psychologických prostriedkov.
Cieľom marketingu je, aby bol predaj zbytočný. Dodať správny tovar k správnym ľuďom na správnom mieste v správny čas za správnu cenu so správnou mierou komunikácie a zarobiť na tom.
Všetky definície majú spoločnú filozofiu: zistite čo zákazníci potrebujú a dodajte im to.
Marketing je spoločenský a manažérsky proces, prostredníctvom ktorého uspokojujú jednotlivci a skupiny svoje potreby a želania v procese výroby a výmeny produktov a hodnôt.
Dnes sa do popredia dostáva hodnota, ktorú každý z nás očakáva od toho produktu, ktorý chceme a kúpime si - chceme niečo na vyššej úrovni, je tam určitá pridaná hodnota, ktorú chceme aby mal výrobok v sebe zakomponovanú.
Kľúčové slová:
spoločnosť
fázy
vznik
vývoj
marketing
mikroprostredie
makroprostredie
Obsah:
- 1. Definícia marketingu
2. Podstata pojmu marketing
3. Funkcie marketingu, zásady vykonávania marketingu
4. Typy marketingu
5. Predmarketingové štádium a obdobie vzniku marketingu
6. Mikroprostredie
7. Makroprostredie
8. Marketingový algoritmus
9. Marketingový mix (4P, 6P, 8P, 4C)
10. Marketingová filozofia
11. Marketingová stratégia
12. Marketingové plánovanie
13. Marketingová kontrola
14. Vývojové etapy organizácie marketingu podniku
15. Vývoj marketingových oddelení v podnikoch
16. Organizačné štruktúry marketingu podniku
17. Marketingové koncepcie
18. Trhy a segmentácia trhu, positioning a targeting
19. Spotrebiteľské správanie, faktory ovplyvňujúce spotrebiteľské správanie
20. Marketingový výskum, jeho potreba, úlohy a funkcie
21. Marketingový výskum a klasifikácia výskumov
22. Ciele a priebeh výskumu trhu
23. Zdroje informácií
24. Opytovanie ako metóda výskumu trhu
25. Pozorovanie ako metóda marketingového výskumu
26. Experiment vo výskume trhu
27. Nástroje marketingového mixu a ich pôsobenie na zákazníka
28. Výrobková politika
29. Charakteristika produktu
30. Produkty v službách
31. Rozhodovanie o výrobkovom mixe
32. Rozhodovanie o vlastnostiach produktov
33. Sortimentná politika
34. Vývoj nových výrobkov
35. Životný cyklus výrobku, Bostonská matica a ich prepojenie
36. Podstata a význam cenovej politiky
37. Faktory stanovenia ceny
38. Cenové stratégie
39. Praktické prístupy k tvorbe ceny
40. Doplnkové nástroje cenovej politiky
41. Distribučná politika
42. Podstata distribučných ciest
43. Organizácia odbytových kanálov
44. Veľkoobchod
45. Maloobchod
46. Multilevelový (sieťový) marketing
47. Doprava
48. Komunikačná politika
49. Reklama
50. Podpora predaja
51. Práca s verejnosťou
52. Osobný predaj
53. Priamy marketing
54. Marketingové informácie podniku a marketingový informačný systém
55. Sústava informácií marketingovej činnosti podniku
56. Využitie marketingových informácií v riadení podniku.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.