Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Žánre v reklame

«»
Prípona
.doc
Typ
študijný materiál
Stiahnuté
14 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11610
Posledná úprava
11.12.2018
Zobrazené
2 731 x
Autor:
lilianuska
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Lyrika
Lyrika neumožňuje divákovi stotožnenie prostredníctvom zachytenia prvkov z vonkajšieho (objektívneho) prostredia. Ponúka možnosť sledovať vnútorný svet, iba vo výraze postavy sa odzrkadlí vonkajšia skutočnosť. Popisnosť je nahradená subjetkívnimi vnemami

Epika

Rovnako ako lyriku môžeme v spotoch nájsť epiku. Isteže pôvodné epikos (rozprávaný) nie je v reklame príliš obvyklé. Film má však k tejto štruktúre veľmi blízko - podobne ako román môže zachytiť rozsiahle obrazy zo života, ale podrobiť ich drobnohľadu, môže sa v celku neobmedzene pohybovať časom i priestorom, zameriavať pozornosť na rôzne postavy. Základom rozprávania je časový prúd - miestami dynamický, pokojný. Epické rozprávanie môže byť rovnako založené na epizódach, ktoré spojuje často pohľad jednej postavy. Môže to byť rozprávač (v obraze či mimo deja) a jeho monológ či titulky, kedy slová suplujú rozprávača. Vytvára sa tak uzatvorený celok.

Kľúčové slová:

žánre

reklama

horor

dráma

epika

komédia



Obsah:
  • Lyrika
    Epika
    Dráma
    Komédia
    Groteska
    Historický žáner
    Dobrodružný žáner
    Žáner SCI - FI
    Horor
    Žáner akčného filmu
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko