Žánre v reklame
«»
Popis:
Lyrika
Lyrika neumožňuje divákovi stotožnenie prostredníctvom zachytenia prvkov z vonkajšieho (objektívneho) prostredia. Ponúka možnosť sledovať vnútorný svet, iba vo výraze postavy sa odzrkadlí vonkajšia skutočnosť. Popisnosť je nahradená subjetkívnimi vnemami
Epika
Rovnako ako lyriku môžeme v spotoch nájsť epiku. Isteže pôvodné epikos (rozprávaný) nie je v reklame príliš obvyklé. Film má však k tejto štruktúre veľmi blízko - podobne ako román môže zachytiť rozsiahle obrazy zo života, ale podrobiť ich drobnohľadu, môže sa v celku neobmedzene pohybovať časom i priestorom, zameriavať pozornosť na rôzne postavy. Základom rozprávania je časový prúd - miestami dynamický, pokojný. Epické rozprávanie môže byť rovnako založené na epizódach, ktoré spojuje často pohľad jednej postavy. Môže to byť rozprávač (v obraze či mimo deja) a jeho monológ či titulky, kedy slová suplujú rozprávača. Vytvára sa tak uzatvorený celok.
Kľúčové slová:
žánre
reklama
horor
dráma
epika
komédia
Obsah:
- Lyrika
Epika
Dráma
Komédia
Groteska
Historický žáner
Dobrodružný žáner
Žáner SCI - FI
Horor
Žáner akčného filmu
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.