Informačný systém Patricie pre cestovné kancelárie
Seminárna práca17 s. / 4. roč. / doc
Český informačný systém Patricie. Charakteristika a moduly.
Súčasný trend sleduje potrebu čo najkomplexnejšieho softvérového riešenia, ktoré podniku ponúkne možnosť pripraviť komplexný produkt, efektívne ho predať a navyše zbiera všetky informácie o produktoch a hlavne zákazníkoch.
Základom práce v cestovných kanceláriách v oblasti informačných systémov je najmä práca s informačnými systémami ako takými a tiež systémami rezervovania. V súčasnej dobe existuje na trhu množstvo softvérových rie...
|
|
0,6 |
11x |
|
Globálne informačné systémy v cestovnom ruchu
Seminárna práca21 s. / 4. roč. / doc
Prezentácia všeobecne o globálnych informačných systémoch v cestovnom ruchu. V dnešnej dobe v cestovnom ruchu už málokto vedie celú evidenciu iba na papieri. Systémy pre správu kapacít, rezervačné systémy a ďalšie interné aplikácie sú už dlho súčasťou bežnej reality. Ak sa však pozrieme na trh cestovného ruchu na Slovensku, napriek existencii týchto systémov je ešte stále pri presune informácií medzi poskytovateľom služby a predajcami prevažná väčšina informácií dostupná iba v tlačenej forme, fa...
|
|
0,3 |
21x |
|
Podmienky podnikania v cestnej doprave a zasielateľstve
Seminárna práca17 s. / 3. roč. / doc
Vo vyspelej trhovej ekonomike predstavuje dopravná sústava zložitý systém, v ktorom jednotlivé subjekty (dopravcovia) ponúkajú premiestnenie tovaru v podmienkach vzájomnej konkurencie.
Pre malých a stredných podnikateľov je orientácia v tejto situácií zložitá, najmä ak ide o ocenenie výhod a nevýhod jednotlivých ponúk na premiestnenie tovaru. Máloktorý podnikateľ si môže dovoliť zamestnávať špeciálnych odborníkov v oblasti dopravy.
Túto tému som si vybrala preto lebo študujem ekonomiku doprav...
|
|
2,9 |
14x |
|
Podiel cestovného ruchu na ekonomickom raste v Turecku
Seminárna práca10 s. / 4. roč. / doc
Preložený anglický ekonomický článok.
V osemdesiatych rokoch minulého storočia a nasledujúce desaťročia sme boli svedkami veľkej zmeny a premeny v celom svete. Takzvaný globalizačný trend sa javí byť užitočným najmä pre odvetvie cestovného ruchu. Globalizačný trend v cestovnom ruchu bol posilnený ďalšími dôležitými vývojovými trendmi. Po prvé to boli klesajúce náklady na komunikáciu, ktoré priniesli pokrok vo vývoji počítačových technológií, a tým jednoduchší prístup k informáciám o destinácii ...
|
|
0,2 |
0x |
|
Marketingová stratégia konkrétneho hotela
Seminárna práca39 s. / 2. roč. / doc
Hotel sa nachádza v Oravskom Podzámku , v obci ležiacej v regióne Oravy. Hotel sa nachádza v budove , ktorá bola postavená v roku 1893 . Od svojho počiatku plní svoju pôvodnú funkciu Je to prvý hotel zriadený na území Oravy.Počas svojo fungovania prešiel mnohými zmenami .Menili sa manažéri , menili sa majitelia , menil sa vzhľad hotela . Hotel pôvodne patril Oravskému Komposesorátu - spolku spravujúcemu podstatnú časť majetkov na Orave . Blízky hrad navštevovalo už v tej dobe veľa turistov a bol...
|
|
3,5 |
76x |
|
Skriptá na Personálny manažment
Skriptá44 s. / 3. roč. / doc
I. Podstata a vývoj personálnej práce
(Riadenie ľudských zdrojov)
Majetok „veci“ umožňuje, ale ľudia ich uskutočňujú.
Ľudské zdroje – je jeden z faktorov, ktorý ovplyvňuje produkčné schopnosti krajiny a vo veľkej miere určuje jej miesto z hľadiska úrovne jej ekonomického rozvoja.
Výrobné faktory spoločnosti:
a) práca – rôzna kvalita a produktivita. Na jej vykonávanie je potrebná mať vrodené fyzické a psychické schopnosti a danosti, ako aj poznatky a zručnosti nadobudnuté počas života
b) pô...
|
|
0,4 |
111x |
|
Kvalita služieb v kúpeľnom podniku
Seminárna práca9 s. / 4. roč. / zip
Seminárna práce + prezentácia o kúpeľoch Brusno. Súbory:
Kúpele Brusno.ppt
Kvalita služieb v kúpeľnom podniku.docTak ako v iných službách je i v poskytovaní kúpeľnej starostlivosti jednou z najdôležitejších podmienok úspešného fungovania podniku kvalita služby. Tá ak sa spája s priaznivou cenou, priaznivými prírodno-klimatickými podmienkami, moderným a účelným zariadením a dobre vybudovanou infraštruktúrou, dáva predpoklad dobre fungujúceho a prosperujúceho podniku služieb...
|
|
3,8 |
6x |
|
Podnikateľský plán - Penzión Intense
Ekonomický plán52 s. / 3. roč. / doc
Spoločnosť Intense bola založená a zapísaná do obchodného registra ako spoločnosť s ručením obmedzeným v roku 2009. Spoločnosť bola založená s cieľom poskytovať kvalitné služby cenovo dostupné pre široký okruh zákazníkov. Z dôvodu lepšej dostupnosti úverových zdrojov bola spoločnosť založená tromi spoločníčkami na základe spoločenskej zmluvy so základným imaním 360 000 €. Výška vkladu každej spoločníčky je 120 000 €. Ku dňu zápisu do obchodného registra boli vklady splatené. Celková hodnota maje...
|
|
1,3 |
44x |
|
Scenár kongresového podujatia - Kongresový cestovný ruch
Seminárna práca12 s. / 3. roč. / doc
1. Charakteristika podujatia
Objednávateľ kongresového podujatia- nezisková organizácia Sever sa rozhodla zorganizovať podujatie „Rozvoj a úspešná spolupráca subjektov CR v regióne Orava“. Ide o neziskovú organizáciu, ktorej hlavným cieľom je propagácia cestovného ruchu v regióne Oravy, nadviazanie spolupráce medzi jednotlivými subjektmi CR a celkovému rozvoju tohto regiónu. Ako iniciátor podujatia si za organizátora podujatia vybrala Hotel Park City v Dolnom Kubíne, ktorý má s organizovaním p...
|
|
0,1 |
26x |
|
Environmentálne štandardy a meranie vplyvu na rozvoj cieľového miesta
Prezentácia43 s. / 4. roč. / pptx
Spracovanie anglického článku. Prezentácia o environmetnálnych štandardoch v cestovnom ruchu.
|
|
3,1 |
0x |
|
Tvorba katalógu cestovnej kancelárie
Seminárna práca7 s. / 4. roč. / doc
Prípadová štúdia na tvorbu katalógu cestovnej kancelárie.
V našej seminárnej práci sa zameriavame na proces tvorby katalógu cestovnej kancelárii. Vybrali sme si cestovnú kanceláriu FIFO a Aquamarin.
Cestovná kancelária Fifo funguje na trhu cestovného ruchu už 20 rokov. Ponúka rozsiahly sortiment zájazdov pre rozličné cieľové skupiny. Na základe ankety medzi klientmi a čitateľmi časopisu Cestovateľ sa umiestnili v prvej päťke najlepších cestovných kancelárií na Slovensku.
Centrála sa nachádz...
|
|
0,1 |
4x |
|
Manažment a marketing cestovného ruchu
Testy10 s. / 4. roč. / zip
Manažment a marketing cestovného ruchu (CR) v kocke + otázky na skúšku. Presne tie isté sme mali.
Časť z testov na ukážku...
Skupina C
1.vyznam kooerativneho manazementu a marketingu v cielovom mieste (20 bodov)
2. financovania rozvoja CR z verejnych a zmiesanych zdrojov a podpora dopytu po CR (za 10 bodov, aj vsetky ostatne)
3. vplyv dani na podnikanie v CR
4. umiestnenie znacky a moznosti jej zmeny
5. charakteristika statnej politiky CR na SR
6. principy politiky EU v CR
Skupina D...
|
|
0,1 |
9x |
|
Cestovný ruch - Animačný program Hotela Oravice
Seminárna práca12 s. / 3. roč. / doc
Seminárka z Animačného cestovného ruchu - kompletná práca, stačí dopísať meno a je to hotove...
Hotel Oravice je moderné rekreačné zariadenie hotelového typu. Nachádza sa v príjemnom rekreačnom prostredí na úpätí Západných Tatier- roháčov. Svojou atraktívnou polohou predurčuje na príjemne strávenú dovolenku či oddych počas víkendov. Účastníci cestovného ruchu tu majú k dispozícii ideálne podmienky na zimné športy, v lete turistiku, cyklotúry.
Predchádzajúce štúdie a dotazníky zistili, že hot...
|
|
0,1 |
27x |
|
Česká kuchyňa
Seminárna práca5 s. / 1. roč. / doc
Každý národ má svoju typickú kuchyňu , ktorá dáva pokrmom osobitnú chuť a vzhľad. Dôležitým činiteľom pri vzniku a vývoji jednotlivých národných kuchýň bola vždy príroda. Iná klíma je vo Francúzsku, iná vo Švédsku, iná v Česku. Česká národná kuchyňa bola nesporne ovplyvnená mikroklímou kraja obklopeného horami. Podľa toho sa vyvíjal jedálniček českej kuchyne.
Ako hovoria záznamy v starých českých kronikách , dá sa povedať, že i česká strava bola pestrá. Obilné polia dali základ k sladkým a sla...
|
|
0,1 |
0x |
|
Šťastie v konzumnej spoločnosti
Seminárna práca4 s. / 4. roč. / doc
Reflexia na životný štýl v súčasnej spoločnosti. Žijeme v spoločnosti, kde otázka šťastia nadobúda celkom iný charakter ako v minulosti. Neustálym technologickým vývojom spoločnosti, rastom životnej úrovne, pôsobením moderných technológií a médií sa začína pohľad na šťastie meniť.
|
|
0,1 |
4x |
|
Kontroling podnikov cestovného ruchu
Študijný materiál30 s. / 4. roč. / rar
Študijný materiál, nejaké tie prednášky + otázky na skúšku, testy a ťaháky.
|
|
0,2 |
11x |
|
Mikroekonómia 2 (testy a príklady)
Študijný materiál30 s. / 4. roč. / zip
Testy a príklady na Mikroekonómiu 2. Veľmi užitočné.Presne tie isté boli na skúške.
|
|
5,6 |
44x |
|
Kontroling podnikov cestovného ruchu
Testy1 s. / 4. roč. / doc
Otázky na skúšku z Kontrolingu podnikov cestovného ruchu. Otvorené otázky (nevypracované). 9 testov po 4 až 5 otázok.
|
|
0,1 |
3x |
|
Testy na Makroekonómiu 2
Testy10 s. / 4. roč. / zip
Testy na skúšku z Makroekonómie 2. Určite užitočné. 9 súborov.
|
|
0,1 |
27x |
|