Zosilňovač Ne078 2x50W - Vlastná práca
SOČ39 s. / 1. roč. / doc
1 ÚvodMôj prvý návrh pri výbere vhodnej témy SOČ bol 4-rotorový dron (kvadrokoptéra) s kamerou, ktorý som chcel postaviť pre túto súťaž a potom pre ďalšie použitie.Tento návrh som zamietol po rozhovore so svojím školiteľom a hlavne kvôli novému zákonu o dronoch, ktorý výrazne obmedzuje ich používanie. Práve toto bolo rozhodujúcim dôvodom zamietnutia. Druhý a teda aj finálny návrh bolo zhotovenie zosilňovača 2x50W s predzosilňovačom, pričom napájanie bude zabezpečovať symetrický zdroj. Transformá...
|
|
37,7 |
38x |
|
Diagnostika izolačných častí, Meranie činného odporu
Prezentácia15 s. / 2. roč. / pptx
Meranie činného odporu- Umožňuje nielen zistenie odporu ale aj skratu, rozpojenia vinutia- Činný odpor sa meria na všetkých vinutiach, na všetkých odbočkách vinutia pri všetkých polohách prepínača odbočiek vinutia- Pri meraní musí byť transformátor bezpečne odpojený od siete- Odpor sa meria: 1. Priamou metódou 2. Mostíkovou metódou- Veľkosť prúdu pri meraní nesmie presiahnuť 0,2 násobok hodnoty menovitého prúdu vinutia.
|
|
0,2 |
1x |
|
Logické obvody - laboratórne cvičenie č. 3
Meranie9 s. / 2. roč. / docx
Podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Elektronika 2 ypracované Laboratórne cvičenie č.3 na tému Logické obvody.Zadanie č.1: V prvom meraní som skúmal prevodovú charakteristiku logického obvodu MH7400S. Aby som neprekročil vstupné napätie pre TTL logiku, používam pevne stabilizované napätie na +5V a regulujem ho pomocou predradeného.........................Zadanie č.2: V druhej časti zadania som sa oboznamoval s unipolárnymi prvkami. Ich vlastnosti sa vyrovnajú bipolárnym a v niektorých aplikáciá...
|
|
0,1 |
3x |
|
Logické systémy ( Zadanie-Kombinačné obvody )
Analýza18 s. / 3. roč. / doc
ZADANIE ÚLOHY : Zadanie č. 1Urobte syntézu prevodníka z kódu 5311 do kódu 5421.- Použite rôzne formy minimalizácie funkcií ( Quin-Mcluskeyho metóda, minimalizácia v mape ) a zapíšte funkcie v rôznych formách.- Pri návrhu využite IO nízkej a strednej integrácie (NAND, NOR, AND-OR-INVERT, multiplexory, demultiplexory, dokódery 1 z N, pamäte ).- Rozdeľte čo najefektívnejšie logické členy do puzdier IO a urobte súpisku IO.- V závere zhodnoťte najvýhodnejšie riešenie prevodníka.Vyhodnotenie:Z týchto ...
|
|
0,7 |
16x |
|
Meranie odporov v jednosmernom obvode
Meranie8 s. / 2. roč. / docx
1a Meranie stredných odporov základnými metódami1a-1 Meranie odporov Ohmovou metódou1a-2 Meranie odporov porovnávacími a substitučnými metódamiÚloha merania1. Zmerajte odpory rezistorov Ohmovou metódou v oboch zapojeniach voltmetra. Dané odpory zmerajte bez korekcie na vplyv meracích prístrojov (RIX) i s korekciou (RX). Vypočítajte absolútne i relatívne chyby metódy a v zhodnotení porovnajte výsledky.1. Zmerajte dané odpory porovnávacou metódou napätí.Teória a postup merania1a-1 Meranie odporov ...
|
|
0,1 |
1x |
|
DA a AD prevodníky - laboratórne cvičenie č. 5
Meranie6 s. / 2. roč. / docx
Podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Elektronika 2 vypracované Laboratórne cvičenie č.5 na tému DA a AD prevodníky.Realizácia zapojenia pre meranie prevodovej charakteristikyZostavte 8-bitový Č/A prevodník pomocou obvodu MDAC08. Overte funkčnosť zapojenia podľa schémy. Na výstupe zapojenia použite operačný zosilňovač MA 1458 (MAA 741CN, MAA748CN). Základné katalógové údaje sa nachádzajú v Prílohe 2. Referenčné napätie pre obvod MDAC08 nastavte priamo z regulovateľného zdroja BK 127 (neprekročte...
|
|
0,3 |
2x |
|
Logické systémy (Syntéza sekvenčných obvodov)
Analýza7 s. / 3. roč. / doc
Zadanie úlohyUrobte syntézu synchronneho obvodu ako automatu Mealy , ktorého výstup nadobúda hodnotu 1 práve vtedy , ak na jeho vstupe bolo prijaté vstupné slovo zakončené koncovkou 0111 . Pri návrhu použite EA typu T a LČ typu NOR . Určenie minimálneho počtu premenných na kódovanie stavov:Prvou etapou kódovania je určenie minimálneho počtu premenných.Počet vstupných stavov je 2. Minimálny počet premenných potrebných na kódovanie vstupných stavov je najbližšie vyššie celé číslo k dvojkovému loga...
|
|
0,2 |
14x |
|
Práca s jednorozmerným a dvojrozmerným poľom (5 cvičenie)
Prezentácia14 s. / 1. roč. / pptx
Prezentácia vyžadovaná od denného študenta predmetu Programovacie jazyky 1 na tému Práca s jednorozmerným a dvojrozmerným poľom. Téma prezentácie prezentovaná na 5 cvičení.Prezentácia vypracovaná podľa požiadaviek cvičiaceho.Obsahuje 14 snímok.
|
|
0,1 |
0x |
|
Preklápacie obvody - laboratórne cvičenie č. 4
Meranie7 s. / 2. roč. / docx
Podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Elektronika 2 ypracované Laboratórne cvičenie č.4 na tému Preklápacie obvody.Obsahuje 4 vypracované zadaniaRealizácia astabilného preklápacieho obvodu s LED. Realizujte astabilný preklápací obvod, ktorého stav je indikovaný pomocou LED. Napájacie napätie APO je 5V. LED majú pracovný bod IF=10-20mA, UF má 3V pre zelenú diódu. Tranzistory sú typu KS 500. Pri výpočte obvodových prvkov použiť hodnoty UCESAT=
|
|
0,1 |
5x |
|
File system Operations (Operačné systémy)
Počítačové zadanie10 s. / 3. roč. / zip
Súbor disk.c (Mountovanie a demountovanie disku/diskov)fat32/disk.c#include <stdio.h>#include <unistd.h>#include <disk.h>Funkcie int d_mount (int image_descriptor) int d_umount (int index) unsigned short d_readSectors (unsigned long LBAaddress, void *buffer, unsigned short count, unsigned short BPSector, int index) unsigned short d_writeSectors (unsigned long LBAaddress, void *buffer, unsigned short count, unsigned short BPSector, int index)Premenné int dCount = 0Popis fun...
|
|
5,5 |
1x |
|
Určenie momentu zotrvačnosti fyzikálneho kyvadla - cvičenie
Meranie5 s. / 1. roč. / docx
Teoretický úvod Fyzikálnym kyvadlom rozumieme teleso, ktoré vykonáva periodický kmitavý pohyb okolo osi, ktorá prechádza ťažiskom. Schematicky je takéto teleso znázornené na obrázku 1. Dané teleso je uchytené v bode O ktorý je posunutý o vzdialenosť d zvislo na hor od ťažiska hmotného telesa. Teleso je ťahané výslednou tiažovou silou G do rovnovážnej polohy. Teleso vychýlené z rovnovážnej polohy o uhol α vracia do tejto polohy zložka sily Gp . Ak kyvadlo kmitá v rovine nákresne ako na obrázku 1....
|
|
0,2 |
5x |
|
Vyšetrovanie difrakcie svetla využitím lasera
Meranie6 s. / 2. roč. / zip
Práca vypracovaná podľa požiadaviek cvičiaceho predemtu Fyzika 2 na tému Vyšetrovanie difrakcie svetla využitím lasera.Obsahuje dve práce, iba s rozličnými číslami na tú istú tému.Odovzdanie tejto práce je pre denného študenta povinné.Pod difrakciou (ohybom) svetla rozumieme vo všeobecnosti jav, pri ktorom sa svetlov homogénnom prostredí nešíri priamočiaro. V tejto úlohe sa budeme zaoberať štúdiom difrakcie svetla na optickej mriežke.Ako zdroj svetla využijeme polovodičový laser s výkonom 3mW a ...
|
|
0,1 |
11x |
|
Sieťové napájacie zdroje - laboratórne cvičenie č. 2
Meranie6 s. / 2. roč. / docx
Podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Elektronika 2 vypracované Laboratórne cvičenie č.2 na tému Sieťové napájacie zdroje.Obsahuje 3 vypracované zadania:Zadanie č.1.:Navrhnite jednofázový sieťový transformátor U1 = 230 V ~, f =50 Hz so sekundárnym vinutím U 2 = 30V~ s nominálnym prúdom I2 = 1A. Pri návrhu uvažujte s použitím plechov EI 20....................................Zadanie č.2.:a) Zostavte jednocestný usmerňovač striedavého prúdu s 3A diódou typu 1N5402-8. Ako záťaž použite odpor TR509 -...
|
|
0,1 |
2x |
|
Syntéza sekvenčného logického obvodu
Výpočet6 s. / 3. roč. / doc
ZADANIE: Urobte syntézu obvodu pre automatické plnenie zásobníka. Obvod zapína plnenie zásobníka, ak hladina v zásobníku poklesla pod minimaĺnu hodnotu a vypína plnenie, ak hladina prekračuje maximálnu hodnotu. Pri návrhu použite EA typu RS a LČ typu NOR. Z tabuľky je zrejmé, že vstup X3 je poruchovým stavom systému (nie je možné, aby hladina vody v zásobníku bola menšia jako H2 a zároveň väčšia jako H1). Pre vstup X0 (hladina vody v zásobníku je medzi H1 a H2, nie je jasné či sa zásobník napúšť...
|
|
0,2 |
4x |
|
Možnosti predikcie oblačnosti pomocou družíc NOAA pre výkon fotovoltickej elektrárne
Projekt20 s. / 3. roč. / docx
V práci je uvedená a popísaná možnosť ako jednoducho predikovať výkon fotovoltickej elektrárne v reálnom čase. V dnešnej dobe sa ľudstvo pokúša byť vo všetkom o krok vpred. Predpovedaním rôznych udalostí samôže pomerne veľa veci zjednodušiť.Každý výrobca z fotovoltických elektrární chce mať pochopiteľne zaručený čo najväčší výstupný výkon a tým spojenú aj najvyššiu garantovanú výkupnú cenu bez zodpovednosti za odchýlku. Na druhej strane sú prevádzkovatelia distribučných sústav zodpovední za ria...
|
|
6,7 |
0x |
|
Indukčný motor (meranie)
Meranie9 s. / 3. roč. / zip
Úloha:Odmerajte odpory statorového vinutia za studena V-A metódouOdmerajte indukčný motor v stave naprázdno P0, I0, U0, cosφ0, ΔPjs0Odmerajte indukčný motor v stave nakrátko PK, IK, UK, cosφKZostrojte grafické závislosti od napätia zo získaných hodnôt v úlohách 2 a 3Zostrojte kruhový diagram daného indukčného motoraOkrem textového dokumentu obsahuje aj excel s nameranými a vypočítanými hodnotami.
|
|
0,1 |
0x |
|
Meranie na indukčnom motore
Meranie10 s. / 3. roč. / zip
Podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Elektrické prístroje vypracované Laboratórne cvičenie č.2 na tému Meranie na indukčnom motore. Okrem dokumentu obsahuje aj excel.MERANIE ODPOROVMERANIE PREVODUMERANIE V STAVE NAPRÁZDNOMERANIE V STAVE NAKRÁTKOMERANIE ÚČINNOSTI ÚBYTKU NAPÄTIAMERANIE ÚBYTKU NAPÄTIA
|
|
0,1 |
2x |
|
Vyšetrovanie elektromagnetických vĺn
Meranie7 s. / 2. roč. / zip
Práca vypracovaná podľa požiadaviek cvičiaceho predemtu Fyzika 2 na tému VVyšetrovanie elektromagnetických vĺn.Odovzdanie tejto práce je pre denného študenta povinné.Obsahuje textový dokument + excel - grafy, tabuľky.Teoreticky úvod:Dôkaz existencie elektromagnetického vlneniaSpočíva v tom, že na základe Maxwellových rovníc je možné odvodiť pre vektor intenzity elektrického poľa E a vektor magnetickej indukcie B diferenciálne rovnice totožné s vlnovou rovnicou pre mechanické vlny v tvare
|
|
0,3 |
14x |
|
Materiály a technológie v elektrotechnike (testy, ich vypracovania, ťaháky na skúšku)
Testy38 s. / 2. roč. / rar
Všetky varianty testov, čo boli na skúške z predmetu Materiály a technológie v elektrotechnike.Niektoré sú priamo vypracované, iné sú vypracované v ťahákoch.Testy majú rôzne formy: .doc .pdf . jpg....Obsahuje 11 dokumentových súborov s rôznymi ťahákmi na skúšku - testy, sprac. zadania....Ide o verzie testov pre dennú formu štúdia.
|
|
18,0 |
4x |
|
Teoretická elektrotechnika 2 - semestrálna práca
Semestrálna práca5 s. / 2. roč. / docx
Semestrálna práca vypracovaná podľa požiadaviek cvičiaceho predemtu Teoretická elektrotechnika 2.Odovzdanie tejto práce je pre denného študenta povinné.V obvode znázornenom na schéme vypočítajte:1. Okamžité hodnoty prúdov i1, i2, i32. Efektívne hodnoty prúdov I1, I2, I33. Okamžité hodnoty napätia na kapacitore uc14. Okamžité hodnoty napätia na induktore uL15. Efektívnu hodnotu napätia na kapacitore Uc16. Celkový činný, jalový, zdanlivý, deformačný výkon7. Činný, jalový, zdanlivý, deformačný výko...
|
|
0,1 |
1x |
|
Návrh 1-fázového transformátora
Semestrálna práca8 s. / 2. roč. / doc
Navrhnite 1-fázový transformátor s prirodzeným vzduchovým chladením s nasledovnými parametrami : primárne napätie U1 = 400 V sekundárne napätie U2 = 2x30V výkon S = 480 VA frekvencia f = 50 Hz napätie nakrátko uk < 5 %
|
|
0,2 |
1x |
|
Elektronika 1 (vypracované otázky na skúšku)
Ťahák38 s. / 2. roč. / zip
Vypracovaných 30 otázok ku skúške z predmetu Elektronika 1.Majú formu scanovaných strán.Vypracované otázky sú písané ručne.Ide o vypracovanie otázok určených pre skúšku denného štúdia.
|
|
1,1 |
10x |
|
Semestrálna práca MAT2, funkcie viacerých premenných: lokálne extrémy funkcie, gradient fukncie, vektorova funkcia
Semestrálna práca2 s. / 1. roč. / docx
Nájdite lokálne extrémy funkcieVypočítajte gradient funkcieVypočítajte divergenciu a rotáciu vektorovej funkcieGradient v bode ADivergencia v bode A
|
|
0,1 |
2x |
|
FY1: Lab. Vyšetrovanie stojatého vlnenia na strune
Meranie3 s. / 1. roč. / doc
Cieľ meraniaPre rôzne hodnoty napínacej sily F zistite základnú rezonančnú frekvenciu a aj vyššie harmonické frekvencie.Pomôcky k meraniustojan so strunou, RC-generátor, závažia (25g, 50g,), mikrometer, oceľové pravítkoTeoretický úvodKmitaním rozumieme časovo premenné zmeny jednej alebo niekoľkých fyzikálnych veličín okolo istej strednej hodnoty. Kmitavý pohyb vykonáva každý hmotný bod vystavený pôsobeniu síl smerujúcich do jeho rovnovážnej polohy. Ak sa kmitavý pohyb opakuje po rovnako veľkom č...
|
|
0,1 |
4x |
|
Algoritmizácia úloh (vzor semestrálnej práce, značky)
Manuál14 s. / 1. roč. / zip
Vzor, ako má byť vypracovaná semestrálna práca z predmetu Algoritmizácia úloh ako aj používanie značiek.Vypracovanie semestrálnej práce je pre denných študentov povinné.
|
|
0,4 |
2x |
|
Meranie parametrov na cievkach a kondenzátoroch II. (protokol 6)
Meranie5 s. / 2. roč. / docx
Práca vypracovaná podľa požiadaviek cvičiaceho predemtu Meranie a meracie systémy na tému Meranie parametrov na cievkach a kondenzátoroch II. (protokol 6).Odovzdanie tejto práce je pre denného študenta povinné.Úlohy merania:1. Zmerajte pasívne parametre danej cievky rezonančnou metódou na princípe Q- metra. Graficky zostrojte závislosť činiteľa akosti Q a odporu cievky R1 od veľkosti nastavovanej frekvencii.2. Pomocou číslicového Q- metra (RLC merača) skontrolujte výsledky zmeraných parametrov p...
|
|
0,2 |
1x |
|
Štúdium magnetického poľa Zeme
Meranie7 s. / 2. roč. / zip
Práce vypracovaná podľa požiadaviek cvičiaceho predemtu Fyzika 2 na tému Štúdium magnetického poľa Zeme.Obsahuje 2 práce, iba s inými hodnotami.Odovzdanie tejto práce je pre denného študenta povinné.Cieľ merania: Určiť veľkosť horizontálnej zložky intenzity magnetického poľa Zeme.Určiť relatívnu odchylku od tabuľkovej hodnoty.Teoretický úvod: Magnetické pole Zeme (krátko m. p. Z.) sa do istej miery podobá magnetickému poľu tyčového magnetu obr. 1. Ako vidieť z tohoto obrázku, vektor intenzity m....
|
|
0,2 |
5x |
|
Fyzika 1: Lab: Meranie objemu valčeka nepriamou metódou
Meranie4 s. / 1. roč. / doc
Cieľ merania1. Výpočet priemeru valčeka d a jeho chyby2. Výpočet výšky valčeka h a jeho chyby3. Výpočet objemu valčeka a spracovanie chyby meraniaTeóriaSpracovanie výsledkov priamych meraníZ n nameraných hodnôt xi určíme aritmetický priemer, kde xi je hodnota i-tého merania a n je počet merní danej hodnoty.Určíme odchýlky i-tého merania od aritmetického priemeru.Stanovíme strednú kvadratickú chybu aritmetického priemeru pre n < 100.Výpočet objemu valčeka určíme podľa vzťahu vzorca, kde d - pr...
|
|
0,1 |
4x |
|
Fyzika 1 - Lab: Určenie momentu zotrvačnosti fyzikálneho kyvadla
Meranie3 s. / 2. roč. / docx
Fyzikálnym kyvadlom rozumieme teleso (napr. dosku, tyč), ktoré vykonáva periodický kmitavý pohyb okolo osi, ktorá neprechádza ťažiskom. Schématicky je takéto kyvadlo znázornené na obr. 1. Príčinou jeho pohybu je tiažová sila 𝐺 pôsobiaca v ťažisku telesa. Teleso vychýlené z rovnovážnej polohy o uhol alfa do rovnovážnej polohy vracia zložka sily 𝐺 ...Ak pomocou niektorej z fyzikálnych metód určíme periódu T a veličiny m, d (g = 9,81ms-2), budeme podľa tohto vzťahu vedieť určiť moment zotrvačnosti ...
|
|
0,1 |
3x |
|
Model manažmentu znalostí
Prezentácia7 s. / 1. roč. / ppt
Prezentácia vyžadovaná cvičiacim predmetu Manažment a ekonomika podniku od denného študenta na tému Model manažmentu znalostí.Spracovaná podľa pokynov cvičiaceho. Prezentácia obsahuje 7 snímok.
|
|
0,5 |
0x |
|
Meranie veľkých prúdov pomocou transformátora
Meranie4 s. / 2. roč. / doc
Úloha merania: Odmerajte striedavý prúd troma meracími prístrojmi s rôznou triedou presnosti a konštrukčným usporiadaním. Z nameraných hodnôt zistite hodnotu maximálnej percentuálnej odchýlky dvoch menej presných meracích prístrojov od najpresnejšieho!Teoretický rozbor: Na meranie veľkých striedavých prúdov sa používajú meracie transformátory. Tieto môžu byť vyrobené ako zvláštne zariadenia, ku ktorému sa pripojí merací prístroj, obyčajne feromagnetický ampérmeter s rozsahom 5A, alebo merací prí...
|
|
0,1 |
1x |
|
Štúdium spektra výbojky optickou mriežkou - laboratórne cvičenie
Meranie6 s. / 2. roč. / docx
Práca vypracované podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Fyzika 2 na tému Štúdium spektra výbojky optickou mriežkou. Ide o prácu pre doch.Odovzdanie práce je pre denných študentov povinné.IV. Postup merania:1. Zvolím si dve farby.2. Určím si 5 vzdialeností medzi difrakčnou mriežkou a tienidlom so štrbinou.3. Zistím vzdialenosť od štrbiny v tienidle. Zmeriam ju pre dve hodnoty k=1 a k=2.Namerané hodnoty som zapísal do tabuľky. Ostatné hodnoty som vypočítal pomocou nameraných hodnôt
|
|
0,4 |
3x |
|
Manažment a ekonomika podniku (vypracované otázky na skúšku)
Vypracované otázky45 s. / 1. roč. / docx
63 skúškových otázok vypracovaných na základe prezentácií z predmetu Manažment a ekonomika podniku.Sú to odpovede na otázky, ktoré dal skúšajúci pre dennú formu štúdia.
|
|
3,0 |
0x |
|
Výkonový tranzistorový zosilňovač s bipolárnymi tranzistormi (labák č. 3)
Meranie5 s. / 2. roč. / docx
Vypracovaný labák z predmetu Elektronika 1 na tému Výkonový tranzistorový zosilňovač s bipolárnymi tranzistormi.Spracované podľa požiadaviek cvičiaceho.Ide o labák číslo 3.Odovzdanie vypracovaného labáku pre denného študenta povinné.
|
|
0,1 |
1x |
|
Tranzistorové spínače (labák č. 1)
Meranie5 s. / 2. roč. / docx
Zadanie č.1: a) Navrhnite tranzistorový spínací obvod s bipolárnym tranzistorom KC507-KC509, ktorý je riadený vstupným signálom z impulzného generátora úrovne TTL (UOL 0,4V, UOH 2,4V). Napájacie napätie je UCC +12V. Tranzistor T má hodnotu saturačného napätia UCES 0,3V, maximálna hodnota kolektorového prúdu je Icmax0,1A, parameter h21E zmerajte digitálnym multimetrom MY64. Činiteľ presýtenia S zvoľte postupne 1, 2 a 4.Pracovnú frekvenciu zvoľte fmin ≥ 100kHz. b) Pre jednotlivé hodnoty čin...
|
|
0,1 |
4x |
|
Meranie jalového výkonu nesúmernej záťaže
Meranie3 s. / 2. roč. / doc
Úloha merania: Zmerajte jalový výkon trojfázovej nesúmernej záťaže pomocou dvoch a troch wattmetrov.Postup pri meraní:Prístroje zapojíme podľa schémy pre záťaž induktívneho charakteru. Meranie vykonáme najprv 3 wattmetrami a potom pri rovnakej záťaži 2 wattmetrami.Zoznam použitých prístrojov: A1 - ampérmeter v.č. 239041A2 - ampérmeter v.č. 976229A3 - ampérmeter v.č. 239055W1 - wattmeter v.č. 183863W2 - wattmeter v.č. 221251W3 - wattmeter v.č. 183856V - voltmeter v.č. 240373ZáverRozdiel výsledkov...
|
|
0,1 |
2x |
|
História manažmentu, významní teoretici
Prezentácia9 s. / 1. roč. / ppt
Prezentácia vyžadovaná od denného študenta predmetu Manažment a ekonomika podniku na tému História manažmentu, významní teoretici.Prezentácia vypracovaná podľa požiadaviek cvičiaceho.Obsahuje 9 snímok.
|
|
0,8 |
0x |
|
Podnikové útvary a ich funkcie
Prezentácia7 s. / 1. roč. / ppt
Prezentácia vyžadovaná cvičiacim predmetu Manažment a ekonomika podniku od denného študenta na tému Podnikové útvary a ich funkcie.Spracovaná podľa pokynov cvičiaceho. Prezentácia obsahuje 7 snímok.
|
|
0,5 |
3x |
|
Teoretici manažmentu (Frederic Taylor, Elton Mayo, Henry Ford,)
Prezentácia5 s. / 1. roč. / ppt
Prezentácia vyžadovaná cvičiacim predmetu Manažment a ekonomika podniku od denného študenta na tému Významný teoretici manažmentu.Osobnosti: Frederic Taylor, Elton Mayo, Henry Ford.Spracovaná podľa pokynov cvičiaceho. Prezentácia obsahuje 5 snímok.Ide o úvodnú prezentáciu pre vstup do predmetu.
|
|
1,2 |
1x |
|
Moderné trendy v manažmente - prezentácia
Prezentácia7 s. / 1. roč. / ppt
Prezentácia vyžadovaná cvičiacim predmetu Manažment a ekonomika podniku od denného študenta na tému Moderné trendy v manažmente.Spracovaná podľa pokynov cvičiaceho. Prezentácia obsahuje 7 snímok.
|
|
0,4 |
3x |
|