Rodová segregácia trhu práce na Slovensku
Bakalárska práca46 s. / 3. roč. / pdf
Rodová segregácia trhu práce na Slovensku je problémom, ktorý si každý jedinec uvedomuje. Napriek faktu, že samotná rovnosť príležitostí a zákaz diskriminácie je zakotvený v Ústave Slovenskej republiky jej prejavy možno pozorovať v skoro každej sfére pracovného života. Mňa ako ženy sa táto tématika prirodzene dotýka. Dlho som pociťovala tento problém, no až po tom čo som sa bližšie pozrela na neho som si dokázala predstaviť jeho rozsah, preto som sa rozhodla spracovať túto tému, aby som pomohla ...
|
|
1,0 |
2x |
|
Projektovy manažment - prístupy k plánovaniu
Semestrálna práca16 s. / 3. roč. / docx
Semestrálny projekt z predmetu Projektový manažment, tema Prístupy k plánovaniu. Projekt obsahuje teoretické roviny v prístupe k plánovaniu v projektovom manažmente. V súčasnosti existuje mnoho teoreticky opísaných postupov ako riešiť rôzne typy projektov, avšak v praxi sa stretávame i s tým, ako niektoré projekty končia neúspechom. Úspech alebo neúspech projektu nie je závislý na jedinom rozhodnutí, či jedinom kroku v priebehu projektu, ale závisí od mnohých faktorov, nakoľko riadenie projekto...
|
|
0,3 |
61x |
|
Organizačná štruktúra veľkej organizácie AAAauto
Semestrálna práca13 s. / 3. roč. / doc
Dimenzie organizačnej štruktúry spoločnosti AAA Auto:
K jeho pilierom patrí:
• rešpektovanie zákonov danej krajiny
• úcta a dôvera voči nadriadeným kolegom
• maximálna ústretovosť voči zákazníkom
• záväzok mlčanlivosti vzhľadom k interným informáciám
• konanie v záujme firmy a jej dobrej povesti
• ohľad na životné prostredie
Kódex sa ako firemný dokument radí k všeobecne platným pracovno-právnym predpisom a pre každého zamestnanca spoločnosti AAA AUTO predstavuje základný popis etických ...
|
|
0,1 |
17x |
|
Krízový manažment a krízové plánovanie v SR
Semestrálna práca16 s. / 3. roč. / doc
Táto semestralna práca sa zaoberá krízovým manažmentom a krízovým plánovaním v SR. Žiadna ľudská aktivita, či už v bežnom vzťahu, alebo pracovnom vzťahu, nie je absolútne bezpečná, a preto pri riadení spoločnosti, je treba myslieť na možné riziká a hrozby v podnikaní, na možnosť vzniku krízových situácií. Riadenie vo všeobecnosti predstavuje súhrn činností počnúc stanovením cieľov, určením spôsobu a metódy ich dosiahnutia, cez organizovanie prostriedkov na ich dosiahnutie - tak v kvantitatívnom...
|
|
0,1 |
26x |
|
Štruktúra vybraného produktu EASYLOG
Semestrálna práca10 s. / 3. roč. / doc
1. CHARAKTERISTIKA PRODUKTU EASYLOG
Od roku 2008 sme začali predávať svojim zákazníkom topánky so špeciálnou patentovanou technológiou, ktorá pomáha ženám pri rozhodovaní. Ženy mali vždy problém rozhodnúť sa pre topánky, ktoré sú buď vysoké a nepohodlné alebo pohodlné, ale nemoderné. Tento produkt rieši obidva problémy.
Topánky sú elegantné, ale sú aj pohodlné. Tieto topánky sú navrhnuté unikátnou technológiou Easylog, ktorá odľahčuje prednú časť chodidla, takže sa váha prenáša zo špičky na p...
|
|
0,1 |
31x |
|
Vplyv vízie na stanovenie stratégie obce
Semestrálna práca13 s. / 4. roč. / doc
Význam stratégie a strategického manažmentu v súčasnom období neustále narastá. Je to objektívny dôsledok prudko sa meniacich podmienok v celosvetovej ekonomike. V týchto podmienkach sú manažéri organizácií nútení venovať mimoriadnu pozornosť skúmaniu podnikateľského prostredia, predvídaniu budúceho vývoja, vyhľadávanie nových príležitostí, odhaľovanie potenciálnych hrozieb, hodnoteniu vnútorných zdrojov a schopností a s primeraným časovým predstihom pripravovať prijateľné varianty ďalšieho roz...
|
|
0,1 |
1x |
|
Charakteristika japonského manažmentu (systémy Ringi, Kaizen...)
Semestrálna práca12 s. / 2. roč. / docx
Všetko, čo pochádza z Japonska je v drvivej väčšine prípadov považované prinajmenšom za veľmi dobré. Ani ja sama nie som výnimkou a to je jeden z dôvodov, pre ktoré som sa rozhodla napísať seminárnu prácu na tému Charakteristika japonského manažmentu. Najskôr som si myslela, že budem popisovať vynikajúce manažérske metódy, ktoré pomáhajú Japoncom v ich ekonomickom raste a ekonomických úspechoch. Ale je naozaj japonský manažment taký úžasný, ako by sa mohlo na prvý pohľad zdať? Je skutočne japons...
|
|
0,1 |
17x |
|
Aplikácia metód vo fázach procesu manažérskeho rozhodovania
Seminárna práca11 s. / 4. roč. / doc
Aplikácia metód vo fázach procesu manažérskeho rozhodovania. Popis základnych manažérskych úloh a spôsobov rozhodovania. Cieľom tejto práce je využiť vedomosti získané z teórie manažérskeho rozhodovania. Ďalším cieľom bude zamyslieť sa nad úlohami manažéra, ktoré musí v bežnej praxi vykonávať a sústrediť sa na jednotlivé fázy rozhodovacieho procesu, ktoré by mal ovládať. Vžiť sa do úlohy manažéra pri rozhodovaní a pokúsiť sa zhodnotiť, ako by mal efektívne rozhodovať pri určitých situáciách a ti...
|
|
0,1 |
61x |
|
Marketingový informačný systém
Semestrálna práca9 s. / 3. roč. / doc
1. MARKETINGOVÝ INFORMAČNÝ SYSTÉM
Úlohou marketingového informačného systému je zhromaždiť, triediť, analyzovať, vyhodnotiť a poskytnúť informácie marketingovému manažmentu. Informácie musia byť užitočné, aktuálne a spracované vo forme, ktorá môže slúžiť ako podklad pre rozhodovanie.
Marketingový informačný systém pracuje s troma základnými zdrojmi informácií:
- interné záznamy firmy,
- marketingové spravodajstvo,
- marketingový výskum
|
|
0,1 |
53x |
|
Podnikateľský plán - PC heal and fix
Ekonomický plán31 s. / 3. roč. / doc
Podnikateľský plán aj s víziou na 3 roky, finančným plánom, súvahou, marketingom.Naša spoločnosť vznikla na základe faktu ze skoro každá domácnost, každá firma, a mnoho iných subjektov sú vlastníkmi zariadenia PC. To znamená nekonečný potenciál dodávania služby počítačového servisu koncovým. Na slovensku je velký dopyt po takejto službe servisu počítačov avšak len zriedka su zákazníci spokojný so servisom poskytnutým našimi konkurenčnými spoločnostami či už z dôvodu času ktorý celý proces trvá...
|
|
0,8 |
42x |
|
Japonský manažment - semestrálna práca
Semestrálna práca8 s. / 1. roč. / docx
Zámerom tejto práce je priblížiť si charakteristiku japonského manažmentu. Práca prináša definovanie vývoja japonského manažmentu, cez japonský manažment podnikov až po rozdelenie japonského manažmentu. Hlavným cieľom práce bude rozdelenie japonského manažmentu do viacerých oblastí a vysvetlenie ich významu.
|
|
0,1 |
7x |
|
Manažérska ekonomika, ekonómia
Poznámky31 s. / 1. roč. / docx
Špecifický druh činnosti zameranej na využívanie príležitosti s cieľom dosiahnuť úspech (vymedzené a usmernené legislatívnymi, ekonomickými a ďalšími pravidlami)Hybná sila rozvoja ekonomiky.Sústavná činnosť vykonávaná podnikateľom samostatne, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a za účelom dosiahnutia zisku.Základné atribúty: - Sústavná činnosť - Vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť - Za účelom dosiahnutia ziskuPodnikateľ- nositeľ podnikania, osoba ktorá podniká: - na základe živnost...
|
|
0,5 |
7x |
|
Personálny manažment v konkrétnej firme (Národná diaľničná spoločnosť, a.s.)
Semestrálna práca17 s. / 3. roč. / doc
Predmetom mojej seminárnej práce je priblížiť a vysvetliť podstatu personálneho manažmentu v malej firme, ktoré zvyčajne nemajú špecializované útvary personalististiky. V menších firmách je nevyhnutné venovať pozornosť najmä vytváraniu optimálnych pracovných vzťahov, nakoľko chybné kroky v personálnych otázkach môžu malej firme značne uškodiť, lebo je viac zraniteľná z hľadiska malého počtu pracovníkov.
|
|
0,1 |
22x |
|
Trendy pri uplatňovaní konkurenčných stratégií
Semestrálna práca8 s. / 4. roč. / doc
Porterove generické konkurenčné stratégie a ich uplatnenie v súčasnosti
Hodnotenie existujúcej stratégieHodnotenie stratégie, ktorú podnik v súčasnosti presadzuje, spočíva v skúmaní súladu medzi podnikovou, podnikateľskými a funkčnými stratégiami, v hodnotení dokonalosti ich formulácií ako vystihujú súlad medzi vonkajšími a vnútornými podmienkami podnikania, avšak najlepším hodnotiacim kritériom je doterajšia prosperita podniku.
Najčastejšie používané indikátory úspešnosti stratégie sú :
-...
|
|
0,1 |
9x |
|
Strategické myslenie v manažérskej praxi
Seminárna práca13 s. / 4. roč. / docx
1. Charakteristika strategického myslenia - podstata a špecifikáNapriek tomu, že sme všetci obdarení schopnosťami vnímania, poznávania a uvažovania, považujeme myslenie za mimoriadnu výsadu ľudí. Ďalšou schopnosťou človeka je strategické myslenie, ktoré však mnohí vnímajú ako jedinečné.Strategické myslenie je špecifické myslenie, ktoré sa odlišuje od ostatných myslení prístupom k riešeniu problémov aj postupom analýz a tvorbou riešení. Využíva pozitívne prvky mechanického a intuitívneho myslenia...
|
|
3,5 |
12x |
|
TQM - Total Quality Management
Semestrálna práca12 s. / 2. roč. / docx
Zamyslime sa nad historickým a zároveň súčasným použitím významu slova kvalita. Slovo kvalita vyzdobil v rámci svojho filozofického myslenia Platónov žiak Aristoteles .Odpovedzme si na základnú otázku, ktorá znie: Poznali v dávnych časoch teda za čias Aristotela pojem a význam slova kvalita? Samozrejme, poznali. Ale nepoznali tento termín a tiež nepoznali jeho jednoznačný, jasne definovaný obsah. Dnešný svet, alebo skôr trh, má na kvalitu svoj vlastný názor: „Kvalita je miera peňazí afinančného ...
|
|
0,1 |
8x |
|
Strategické myslenie v manažmente
Semestrálna práca10 s. / 4. roč. / docx
A. Význam a uplatnenie strategického myslenia v manažmenteAlfou a omegou všetkého strategického je strategické myslenie, ktorého podstatou je ovplyvňovanie prístupu k skúmaniu a hodnoteniu externého a interného prostredia podniku (jednanie strategického tímu) a vyúsťuje k formulácii základnej myšlienky o budúcom rozvoji podniku. Svoj podiel má i na prognózovaní budúceho vývoja prostredia a stanovovaní možných smerov vývoja. V konečnom dôsledku nachádza odraz vo vymedzených cieľoch a alternatívac...
|
|
0,1 |
57x |
|
Technická, manažérska a používateľská dokumentácia v projekte
Semestrálna práca8 s. / 3. roč. / docx
S akoukoľvek dokumentáciou sa už určite stretol každý z nás. Napríklad, ak si kúpime umývačku riadu alebo práčku, každý z nás si musí najskôr prečítať používateľskú príručku. Z používateľskej príručky sa dozvieme ako daný výrobok správne zložiť, ako ho používať, aké ma funkcie a ako s ním správne zaobchádzať. Ďalej po nej vždy siahneme vtedy ak sa vyskytne nejaký problém, s ktorým si nevieme dať rady. Vtedy každý užívateľ uvíta prehľadnú príručku obsahujúcu aj FAQ. Dokumentácia je kľúčový prvok ...
|
|
0,1 |
2x |
|
Inflácia (druhy, miera inflácie, príčiny a dôsledky) a nezamestnanosť
Seminárna práca9 s. / 3. roč. / pdf
V této seminární práci se budu v první části zabývat Inflací, druhy inflací, mírou inflace, příčinami vzniku a v neposlední řadě důsledky inflace.V druhé části této práce vysvětlím pojem nezaměstnanost, druhy nezaměstnanosti, pokusím se vysvětlit graf poptávky z hlediska práce a nakonec se zamyslím jestli je dobré aby určitá nezaměstnanost existovala či ne.
|
|
1,1 |
3x |
|
Strategický manažment (poznámky)
Poznámky11 s. / 4. roč. / doc
1. Aké sú 4 vývojové fázy strategického manažmentu ?
Fáza 1. Finančné plánovanie - ide o krátkodobé plánovanie, riadenie
Fáza 2. Predpovedne orientované – ( Dlhodobé, prognostické plánovanie )
- fin. ukaz sú prognózované na niekoľko rokov vopred
Fáza 3. Externe orientované plánovanie – má marketingové črty, sústreďuje sa na trh a zákazníka . Dymanika a variantnosť riešení pri prispôsobovaní sa soc.-dem. a technolog. trendom, ktoré ovplyvňujú podnik a odvetvie.
Fáza 4. Integrované strat....
|
|
0,1 |
19x |
|
Segmentácia trhu
Semestrálna práca6 s. / 3. roč. / doc
Segmentácia v našej organizácii spočíva v rozdelení trhu na väčšie množstvo menších, podobných trhov. Naším cieľom je identifikovať skupiny zákazníkov s podobnými požiadavkami, ktorých potom môžeme osloviť rovnakým spôsobom a môžeme im ponúknuť rovnaký výrobok alebo službu pri zachovaní efektivity práce organizácie. Nie je možné vždy uspokojiť všetky požiadavky našich zákazníkov, preto marketingová segmentácia predstavuje zoskupenie takýchto zákazníkov.
|
|
0,1 |
26x |
|
Proces segmentácie trhu a výber cieľových skupín
Poznámky2 s. / 1. roč. / docx
Čo je segmentácia?(vytvoriť pravidlá podľa ktorých sa rozdelíme)- niekto je z iného kraja niekto ma iphone niekto android- delenie podla niecoho záujmy, mesto, dedinaDáVAť POZOR NA KRITERIUM KAZDY MUSI PATRIT DOURCITEHO KRITERIA- tolko skupin aby sa kazdy clovek vedel niekam zaradiťVYHODY SEGMENTACIE´´sami´´ na trhu v prírodnej kozmetikeMozeme dat napr vyssiu maržuSTRATEGIA POKRYTIA TRHUEnergue voda plyn - nediferencovanýMy sme diferencovaný = viac druhov (asi)Jedna skupina ktoru sa snazime najv...
|
|
0,1 |
1x |
|
Marketing - semestrálna práca
Semestrálna práca20 s. / - roč. / docx
1. Popis podniku• Popis činností podnikuSpoločnosť Alofok je jedným z najvýznamnejších výrobcov nealkoholických nápojov v stredoeurópskom regióne. Pôsobí v krajinách Vyšehradskej štvorky (V4), teda na Slovensku, v Českej republike, v Poľsku a Maďarsku; exportuje aj do ďalších krajín.Celkovo vo svojich piatich výrobných závodoch, ktoré má v Čechách (Krnov, Mnichovo Hradiště, Klatovy ), od roku 2002 na Slovensku (Rajecká Lesná) a od roku 2005 v Poľsku (Kutno), spolu s obchodným zastúpením v Maďars...
|
|
0,1 |
2x |
|
Živnostenský list
Referát5 s. / 3. roč. / doc
Opis živnostenskeho listu, ako si založit zivnost, do akých inštitúcii sa musime prihlasit ...
Živnosť je oficiálne sústavná činnosť prevádzkovaná samostatne, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, za účelom dosiahnutia zisku a za podmienok ustanovených zákonom.
Takmer každý, kto chce na Slovensku podnikať, potrebuje živnosť (výnimku tvorí napríklad finančné sprostredkovanie). V zákone sa však nepíše, ktoré činnosti sú živnosťou, no zákon vymenúva tie činnosti, ktoré naopak živnosťou ni...
|
|
0,1 |
6x |
|
Príklady a teória pre Finančný manažment
Študijný materiál80 s. / 4. roč. / zip
Príklady a teória pre Finančný manažment. Projekt obsahuje prezentácie z cvičení v pdf, pptx a xls.
|
|
3,5 |
20x |
|
Objednávkový formulár pre cestovnú kanceláriu
Počítačové zadanie2 s. / 1. roč. / docx
Vzorový formulár pre objednanie dovolenky od cestovnej kancelárie Sunnytravel.
|
|
0,4 |
2x |
|
E-shop AQUA
Semestrálna práca3 s. / 4. roč. / doc
Prevádzkovateľ eshopu má jednu kamennú prevádzku:
Kúpeľňové štúdio Aqua
Dostojevského 3312/12
Martin
1. Internetová stránka
• www.kupelnovestudioaqua.sk
2. Metódy platby
• Donáška je realizovaná po zaregistrovaní úhrady na účet:
Tatrabanka.
• Formy platby:- platobnou kartou (platobné karty vydané ktoroukoľvek bankovou inštitúciou po celom svete) alebo v hotovosti na predajni pri osobnom odbere
- prevodom na účet prostredníctvom internet bankingu...
|
|
0,1 |
2x |
|
Manažérska etika a kultúra
Referát4 s. / - roč. / doc
Podnikateľské jednotky tvoria súčasť sociálno-ekonomickej štruktúry spoločnosti. Preto je pre ich podnikateľské chovanie nutné dodržiavať určité formálne a neformálne pravidlá a normy chovania.
Súčasný management stále vo väčšej miere zdôrazňuje sociálnu zodpovednosť vedúcich pracovníkov, etiku a kultúru ich jednania. Sociálnou zodpovednosťou manažérov sa rozumie ochota, morálna a kvalifikačná pripravenosť vedúcich pracovníkov niesť dôsledky svojho jednania voči vnútornému a vonkajšiemu spoloč...
|
|
0,1 |
70x |
|