Multikulturálna komunikácia - sociálne procesy
Diplomová práca91 s. / 5. roč. / zip
Cieľom práce je priblíženie problematiky "multikulturálna komunikácia" s aplikovaním na príkladoch vo firemnom prostredí a poukázanie na dôležitosť poradensva v tejto oblasti. Práca rozoberá problematiku multikulturálnej komunikácie v podnikoch, medzinárodných firmách, správanie pri jednaniach jednotlivých národov, postrehy z prostredia medzinárodných spoločností a to, multikultúrneho firemného prostredia, možné problémy a ich riešenia.
Úvod
Multikulturálna komunikácia je v súčasnosti ...
|
|
1,8 |
9x |
|
Ekonomická efektívnosť zavádzania systémov manažérstva
Seminárna práca12 s. / 5. roč. / docx
Kvalita výroby predstavuje v súčasnosti rozhodujúci fenomén podnikania. Bez náležitej kvality nie je s čím podnikať. Je vyjadrením všestrannej schopnosti výrobku plnohodnotne uspokojiť potreby zákazníka.Manažérstvo kvality má za úlohu zabezpečiť, aby sa v podniku dostali požiadavky na kvalitu produktu a výrobných, či vývojových procesov medzi hlavné priority. Tieto požiadavky môžu byť formálne zadefinované (napríklad internými smernicami, príručkou kvality), alebo neformálne (nepísané očakávania...
|
|
0,1 |
0x |
|
Vyhodnotenie nákladov na kvalitu a bezpečnosť potravín vo vybranom podniku cestovného ruchu
Diplomová práca84 s. / 6. roč. / docx
Cieľom predkladanej diplomovej práce je vyhodnotenie celkových nákladov v stravovacom zariadení spoločnosti Kúpele Vyšné Ružbachy, a.s. a následné vypracovanie návrhu na sledovanie nákladov na kvalitu a bezpečnosť potravín. Práca pozostáva z troch kapitol. Obsahuje jedenásť grafov, šesť tabuliek a šesť príloh. Prvá kapitola je venovaná súčasnému stavu riešenej problematiky, vymedzeniu pojmov kvalita potravín, bezpečnosť potravín, systémom manažérstva kvality a nákladom na kvalitu. V ďalšej časti...
|
|
0,4 |
0x |
|
Retail management ako unikátna platforma riešení ovplyvňujúca nákupné správanie zákazníka
Seminárna práca8 s. / 5. roč. / docx
Spotrebiteľské trhy a proces spotrebiteľského správaniaVo všeobecnosti je trhy možné klasifikovať na spotrebiteľské trhy, trhy organizácií, nazývané aj priemyselné trhy alebo B2B trhy a vládne trhy, ktoré zahŕňajú napr. nemocnice, väznice, domovy pre dôchodcov, školy a iné. Trh spotrebiteľov tvoria koneční spotrebitelia (jednotlivci a domácnosti), ktorí nakupujú výrobky a služby pre osobnú spotrebu. Súčasťou analýzy spotrebiteľského trhu je zistiť (Barmola 2010): • kto tvorí trh • čo trh kupuje...
|
|
0,5 |
1x |
|
Inovácie v službách otázky a odpovede
Testy21 s. / 5. roč. / docx
1. Prečo merať ekonomickú efektívnosť prostredníctvom produktivity práce?Práve preto, že je CR náročný na výkon ľudskej práce. Produktivita práce - akýkoľvek výkon meraný na zamestnanca Produktivita práce je jedným z hlavných ukazovateľov neustáleho zvyšovania výkonnosti a predpokladom úspešnej realizácie cieľov podniku. Produktivita sa tak stáva najschodnejšou cestou udržateľného rastu. Rast produktivity práce zabezpečí rast podniku a rast životnej úrovne jej pracovníkov. Produktivita práce= vý...
|
|
3,7 |
9x |
|
Test na skúšku Technológie v cestovnom ruchu - Operácie v CR
Testy3 s. / 5. roč. / docx
Jeden z testov na skúšku Technologie CR, ten istý test sme mali aj na predmete operácie v CR.
|
|
0,1 |
0x |
|
Managing the family business
Prednášky32 s. / 6. roč. / pptx
Managing the family business - Powerpoint prezentácia
|
|
1,3 |
1x |
|
Regionálny cestovný ruch
Prednášky21 s. / - roč. / doc
Manažovanie rozvoja CR v stredisku/regióne CR, jeho špecifiká.
Metódy vymedzenia regiónu CR
Stredisko CR – obec, rekreačné zariadenie
Napr.: Tále – skupina podnikov.
Destinácia – cieľové miesto (marketingové hľadisko)
Mezoregión – napr.: Orava sa delí na Hornú a Dolnú Oravu. Je to tzv. podregión. Biela Horná Orava – priemysel, vodná nádrž. Dolná Orava – hornatá – rozdielne špecifiká. Mezoregión nemusí mať alebo nemáva inštitucionálne zriadenie. Aj Považie je. Môže ich byť viac ako 2.
Mik...
|
|
0,2 |
14x |
|
Žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku
Projekt16 s. / 6. roč. / zip
Projekt obsahuje vzorovú žiadosť a rozpočet o žiadané finančné prostriedky
|
|
0,3 |
3x |
|
Tri piliere udržateľného cestovného ruchu
Seminárna práca6 s. / 6. roč. / pptx
Prezentácia v Powerpointe aplikovaná na autopožičovňu Avis.
|
|
0,4 |
0x |
|