Trh práce a manažment ľudských zdrojov
Prednášky12 s. / 4. roč. / doc
Prednáška z predmetu Trh práce a manažment ľudských zdrojov
PRÁCA
- Základný výrobný faktor,
- Kľúčová kompetencia pre udržanie a rozvoj sociálnych skupín,
- Má 2 základné úlohy: práca sa nakupuje, práca sa predáva
- Determinuje výšku cenovej hladiny a kúpyschopnosť dôchodku
TRH PRÁCE
- Je priestor, kde sa stretáva dopyt po práci (zamestnávatelia) a ponuka po práce (zamestnanci)
- Predáva a kupuje sa práca = mzdy a pracovné zmluvy sa vymieňajú za čas a kvalifikáciu praco...
|
|
0,1 |
78x |
|
Kompletné prednášky z dvoch semestrov - Teória verejných financíií
Prednášky23 s. / 2. roč. / zip
Kompletné prednášky z dvoch semestrov - Teória verejných financií - 2 ročník VŠEMVS.
Štát – ekonomický subjekt, je nositeľom moci donúti ostatné ekonomické subjekty ekonomickým aktivitám.
Dôvody
- Trh pri obmedzenej alebo neexistujúcej konkurencií nie vždy dokáže efektívne alokovať (rozdeliť) zdroje
- Legislatívny dôvod – bez existencie právneho prostredia nie je možné zabezpečiť efektívne fungovanie trhu
- Trhové rozhodnutia neobsahujú sociálne hodnoty a pritom hrajú dôležitú úlohu pri u...
|
|
0,1 |
5x |
|
Kompletné vypracované otázky na predmet Komunikácia s verejnosťou
Poznámky18 s. / 2. roč. / doc
Kompletné vypracované otázky resp. poznámky z druhého ročníka VŠEMVS na predmet Komunikácia s verejnosťou.1. Charakteristika komunikácie s verejnosťou (PR – Public Relation) (podoby aktívnej komunikačnej politiky, vývoj trendy, taktika a stratégia PR)
Základnou úlohou PR (public relations) je vytvárať kladný obraz (vzťah) voči verejnosti.
DEFINÍCIA KOMUNIKÁCIE:
komunikácia je pojem, ktorý má veľmi široké použitie, môžeme ho nazvať aj dorozumievaním. Môže byť použité ako označenie pre dopra...
|
|
0,1 |
66x |
|
Kompletné poznámky z Ekonomiky verejného sektora
Poznámky15 s. / 2. roč. / doc
Kompletné poznámky z predmetu Ekonomika verejného sektora - 2 ročník VŠEMVS
Ekonomika verejného sektora
- Ekonomika verejného sektora sa zaoberá skúmaním verejného sektora- Zaoberá sa správaním verejných inštitúcií t.j. orgánov verejnej správy, verejnoprávnymi inštitúciami, verejnoprávnymi podnikmi ...
- Špecifikuje činnosti, ktoré prináležia verejnému sektoru
VEDY
- Prírodné
- Spoločenské
- Technické
COFOG – klasifikácia funkcií vlády /SR 10 členení – 4 sú skryté/
1. Ekonomická oblas...
|
|
0,2 |
24x |
|
Bankovníctvo v SR a EÚ
Poznámky19 s. / 1. roč. / doc
Komplet poznámky z bankovníctva s SR a EÚ - 1 ročník VŠEMVS.
1. Úvod
- základom fungovania trhovo orientovanej ekonomiky je rozvinutie celého finančného systému, ktorého rozhodujúcou zložkou je bankovníctvo
- banky sú najdôležitejšími subjektmi finančného sprostredkovania
- vznik bánk predchádzal dlhý historický vývoj, pričom začiatkom bol vznik peňazí ako osobitného tovaru- deľba práce, špecializácia, postupne viedla k zániku naturálnej výmeny a k používaniu všeobecných ekvivalentov hodn...
|
|
0,2 |
9x |
|
Marketingový manažment a marketingový plán (aplikácia na spoločnosť BMW Group)
Seminárna práca16 s. / 1. roč. / doc
V mojej seminárnej práci som si vybrala spoločnosť BMW Group, lebo má výrazné zastúpenie na slovenskom trhu a patrí medzi najväčších výrobcov automobilov s najväčším exportom. Pre túto spoločnosť som sa rozhodla aj preto, lebo značka BMW pre mňa a myslím, že aj pre mnohých ostatných spotrebiteľov znamená spojenie troch výrazov:
1. luxus
2. elegancia
3. pohodlie, komfort
V súčasnosti využívam produkty tejto spoločnosti a som veľmi spokojná s výrobkom a kompletnými službami firmy BMW Group. P...
|
|
0,2 |
23x |
|
Kompletné vypracované otázky z predmetu Marketingový audit
Vypracované otázky8 s. / 2. roč. / doc
Kompletné vypracované otázky z predmetu marketingový audit - 2 ročník na VŠEMVS. Otázky z auditu marketingu na prezentáciu pri písomnom hodnotení skúšky.
1. Význam auditu marketingu pre zvyšovanie výkonnosti aktivít marketingu - AM ako určitá forma nezávislého skúmania marketingovej výkonnosti podniku, ktorého úlohou je nielen určiť problémové oblasti a marketingové príležitosti, ale aj vypracovať plán opatrení na zlepšenie marketingovej výkonnosti firmy. AM sa v modernej trhovej ekonomike za...
|
|
0,1 |
3x |
|