ÚvodV tejto práci sa zaoberám problematikou vplyvu a využitia marketingu v oblasti samosprávy. Práca je rozdelená na tri hlavné kapitoly. Prvá hovorí o teoretických východiskách marketingu, definuje moderné ponímanie marketingu a jeho postavenie v súčasnej spoločnosti. Taktiež oboznamuje so základnými pojmami v tejto oblasti ako sú trh, dopyt, ponuka a marketingový plán. Predstavuje nový spôsob riadenia a organizovania ako je marketingový management.Druhá časť práce je zameraná na analýzu mestsk...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.