Reklama - seminárna práca + prípadová štúdia KOFOLA
Seminárna práca14 s. / 1. roč. / doc
Seminárna práca na tému reklama. Reklama, ako platená, neosobná forma prezentácie produktu alebo služby je tá zložka komunikačného mixu, s ktorou sa stretávame v každodennom živote najčastejšie. Máme ju často na očiach a preto si ju najčastejšie uvedomujeme.
Podľa Kotlera (2002, s. 124) „reklama je najúčinnejším nástrojom budovania povedomia o existencii podniku, výrobku, služby alebo myšlienky. Ak meriame náklady na tisíc oslovených ľudí, tak je reklama prakticky neprekonateľná.“
Foret (200...
|
|
0,1 |
132x |
|
Tvorba komunikačnej stratégie firmy
Diplomová práca70 s. / 5. roč. / doc
V súčasnosti sa podniky čoraz častejšie potýkajú s problémom efektívne zvládať obrovské množstvo informácií, inštrukcií, príkazov, postrehov a nápadov, ktoré nevyhnutne prúdia interným aj externým podnikovým prostredím. Ako uvádza Vymětal a kol. (2005) spoločnosť sa na začiatku tretieho tisícročia nachádza vo vývojovej fáze nazvanej „informačná“ spoločnosť. Obvykle sa tým chápe „spoločnosť, kde kvalita života i perspektívnosť sociálnych zmien a ekonomického rozvoja v rastúcej miere závisí na inf...
|
|
0,8 |
45x |
|
Vypracovaná analýza SWOT firmy AJTY
Semestrálna práca12 s. / 4. roč. / doc
Rozhodnúť o tom, v akom sa podnikaní podnik nachádza, nie je vôbec jednoduché. Osud každého podniku ako aj tohto určuje v rozhodujúcej miere jeho okolie, množina faktorov a síl, ktoré naň pôsobia z vonku. Daný podnik sa nachádza v zložitom a stále meniacom sa podnikateľskom prostredí. Preto pri riešení jeho problému treba brať do úvahy okolie. Vzťahy medzi podnikom a okolím podliehajú zmenám. Podnik preto musí vzťahy s okolím sledovať, hodnotiť a zmeny zohľadňovať vo svojich rozhodnutiach. Alf...
|
|
0,1 |
43x |
|
Nákupné správanie sa spotrebiteľov
Záverečná práca22 s. / 1. roč. / doc
V mojej práci som sa rozhodol venovať problematike nákupného správania, pretože si myslím, že je to aktuálna a veľmi dôležitá téma. Nakupovanie je totiž súčasťou takmer každého nášho dňa. Nakupujeme všetko možné – potraviny, tovar, či služby.V prvej časti sa budem snažiť bližšie rozobrať nákupné správanie sa spotrebiteľov, od jednotlivca, domácností až po organizácie. V druhej časti mojej práce viac rozoberiem nákupné správanie sa organizácií.
Ako som vyššie spomenul, nákupné správanie je všad...
|
|
0,2 |
30x |
|
Prehľadné prednášky na Marketing
Prednášky23 s. / 3. roč. / docx
2. Marketingová stratégia• proces, prostredníctvom ktorého sa zabezpečuje efektívne fungovanie podniku.• Stratégia odpovedá na otázku akým spôsobom, postupom, chceme dosiahnuť ciele, taktika stanoví konkrétne kroky .Čo je stratégia? Definícia 1: Stratégia spočíva v cieľavedomom budovaní budúceho stavu riadeného objektu alebo procesu, a to pevnými vymedzenými cestami, ktoré umožňujú pružne reagovať na vplyvy externých síl v priebehu postupu k cieľu. Definícia 2: Stratégia je spôsob, ako dosiahnuť...
|
|
2,1 |
1x |
|
Výber dôchodkovej správcovskej spoločnosti
Diplomová práca100 s. / 5. roč. / doc
Cieľom diplomovej práce bolo objasniť správanie a rozhodovanie spotrebiteľov, charakterizovať trh starobného dôchodkového sporenia na Slovensku a na základe prieskumu určiť, podľa ktorých faktorov sa sporitelia rozhodli pre konkrétnu dôchodkovú správcovskú spoločnosť. Zároveň v závislosti od výsledkov navrhnúť opatrenia pre spoločnosť ING, vďaka ktorým by získala na trhu starobného dôchodkového sporenia konkurenčnú prevahu, udržala si existujúcich klientov a získala nových. Práca je rozdelená do...
|
|
1,1 |
4x |
|
Marketing - ťahák na skúšku
Ťahák7 s. / 2. roč. / doc
Vypracovaný ťahák na skúšku z predmetu marketing.
Marketing: je ident, zabezpe, predpokl alebo ovplyv dopytu po tovaroch a službách. Markezávisí od reklamy a trhu. Je to práca trhu za účelom uskutočnenia výmeny. Ide hlavne o uspokojovanie potrieb resp. želaní zákazníka pričom zákazníkove želanie je potreba podmienená kúpnou silou zákaNástroje, ktoré slúžia na dosahovanie marketingových cieľov: produkt, distrib, cena a marketingová komunikácia ( promotion). Označujú sa aj ako marketingový mix,...
|
|
0,1 |
3x |
|
Výskum trhu - porovnanie cien a služieb niekoľkých hotelov
Seminárna práca4 s. / 1. roč. / docx
Hotel Máj
Sympatický plne bezbariérový Spa & Wellness Hotel Máj vhodný pre všetky generácie, pre seniorov i rodiny s deťmi. V hoteli sa nachádza krytý bazén s vodou 32°C a slnečnou terasou, liečebné i exotické masáže, vírivka či perlička, zábaly, sauna či solárium a k tomu služby pre krásu, ako kozmetika, kaderníctvo, manikúra, pedikúra... Takmer 50 relaxačných, liečebných a skrášľovacích služieb pod jednou strechou...
Diamant
Vďaka vzácnosti minerálnych vôd, ktorá ako jediná v Európe obs...
|
|
0,1 |
3x |
|