Prípadová štúdia v spoločnosti Apple (Konkurenčné analýzy a stratégie)
Semestrálna práca18 s. / 4. roč. / docx
Projekt je venovaný opísaniu stratégie firmy Apple a konkurencie.
1. Úvod
Marketingový plán predstavuje určitý záväzok podniku k zvolenej stratégii. Nie je to iba formalita, ktorá slúži ako povrchný dokument pre externých finančných podporovateľov alebo dodávateľov, ale má byť skutočným nástrojom pre zodpovedanie všetkých otázok súvisiacich s obsahovou štruktúrou marketingového plánu a poskytovať určité návody počas celého plánovacieho obdobia.
Porter navrhol tri generické podnikateľské str...
|
|
0,2 |
100x |
|
Význam a uplatnenie strategického myslenia v manažmente
Seminárna práca13 s. / 4. roč. / docx
Význam a uplatnenie strategického myslenia v manažmenteStrategické myslenie je základom stratégie a je myslením na budúcnosť, ktorá prináša zmeny. Budúcnosť je nepredvídateľná ale má svoje alternatívy.Strategickým myslením rozumieme taký spôsob myslenia, ktorý zodpovedá podstate a špecifickým rysom strategických procesov.
Strategické myslenie sa musí odraziť v prístupe k riešeniu strategických úloh i vo výbere metód ich riešenia pri formulácii a implementácií.
Všetci manažéri si musia osvoji...
|
|
0,1 |
162x |
|
Marketingový výskum - účinnosť prednášok neziskovej organizácie Proti drogám
Semestrálna práca21 s. / 4. roč. / docx
Marketingový výskum zameraný na účinnosť prednášok neziskovej organizácie Proti drogám.
1. Projekt prieskumu
Predmetom nášho projektu je marketingový výskum pre neziskovú organizáciu Proti drogám, cieľom ktorej je zistenie, čí má takáto forma prednášok na školách uplatnenie u študentov. Ide o analýzu názorov a vedomostí v súvislosti s problematikou drog a zachytenie miery skúseností s drogami u skúmanej vzorky respondentov. Zároveň sa pokúsime zachytiť druh prostredia, v ktorom je najvyššie ri...
|
|
0,3 |
23x |
|
Marketingový prieskum spokojnosti zákazníkov jazykovej školy
Projekt32 s. / 4. roč. / docx
Projekt vypracovaný k predmetu Marketingový výskum.
1. Úvod
1.1 Manažérske zhrnutie Cieľom marketingového výskumu je poukázanie na spokojnosť klientov s ponúkanými službami Jazykovej školy START, príčiny využívania služieb ponúkanej podnikom, dôvody využívania služieb ponúkaných konkurenciou, organizáciu práce zamestnancov a vedenia spoločnosti, ich znalosti a schopnosti, ktoré sú veľmi dôležité pri práci s ľuďmi a s uspokojovaním ich potrieb. Jazyková škola START sa snaží reagovať na usta...
|
|
0,1 |
11x |
|
Manažment informačných systémov - Informačný systém lekárne
Semestrálna práca23 s. / 4. roč. / doc
Vytvorenie informačného systému pre lekáreň. Informačné technológie dnes zasahujú do všetkých oblastí hospodárskeho života a výnimkou nie sú ani zdravotnícke zariadenia a lekárne. Predkladaný dokument sa zaoberá návrhom softvérového systému lekárne. Zahŕňa evidenciu liekov v dvoch kategóriách – voľne predajné lieky a lieky na predpis. Tento softvérový systém umožňuje kategoriáciu liekov, evidenciu, pridávanie nových druhov liekov, vyhľadávanie v rôznych kategóriách, informácie o počte liekov na ...
|
|
1,2 |
32x |
|
Strategické myslenie
Semestrálna práca17 s. / 4. roč. / pdf
Spracované zadanie z predmetu Strategické myslenie manažérov. Jedná sa o základne otázky tohto predmetu, plus praktický príklad strategického myslenia.
|
|
0,1 |
29x |
|
Marketing služieb - ZUNO
Semestrálna práca15 s. / 4. roč. / docx
1. Charakteristika bankyZUNO vstúpila na slovenský trh v novembri 2010. Aktuálne ponúka tieto okruhy produktov: bežné účty vedené bezplatne, sporiace účty, pôžičky – úvery a kreditné karty.
ZUNO je súčasťou silnej finančnej skupiny Raiffeisen Bank International:
• Je jednou z vedúcich bankových skupín v regióne strednej a východnej Európy
• Má zastúpenie v 17 krajinách prostredníctvom širokej siete bánk, lízingových a iných finančných spoločností
• Banka poskytuje služby 13,5 miliónom klie...
|
|
1,3 |
47x |
|
Marketing obchodnej spoločnosti KOFOLA a.s. (Marketingové aplikácie)
Semestrálna práca12 s. / 4. roč. / docx
Semestrálna práca je venovaná spoločnosti Kofola, ako využíva marketingové nástroje na slovenskom trhu, akú využíva reklamu a sponzorov.
|
|
0,1 |
12x |
|
Marketing manažment - Servis a predaj komponentov k produktom firmy Apple
Seminárna práca10 s. / 4. roč. / pdf
Projekt z predmetu Marketing manažment pre 4.ročník FM UK v Bratislave.
V súčasnej dobe sú patria produkty od spoločnosti Apple medzi najpredávanejšie nie len
v USA, no vďaka globalizácií sa úspešne presadili aj na Slovensku, kde sa práve stali veľkým
hitom. Ľudia sa aj napriek vysokej cene neboja investovať a zakúpiť si najnovšie modely
telefónov.
Apple je trend, ktorému sa predpokladá dlhá budúcnosť, je to celok prvotriedneho imidžu
a kvality v jednom. Jeho hlavnou myšlienkou je jednod...
|
|
0,2 |
5x |
|
Procesný manažment
Vypracované otázky8 s. / 4. roč. / docx
1. Popíšte prínosy procesného manažmentu
- Štandardizácia procesov
- Jednoznačná identifikácia zodpovednosti
- Zodpovednosť – právomoc a kompetencie
- Zredukovanie zbytočnej deľby práce
- Odstránenie duplicít
- Eliminovanie neefektívnych činností
- Cielená orientácia na zákazníka
- Zmapovanie a zdieľanie znalostí
- Nepretržité zlepšovanie
2. V ktorých oblastiach manažmentu podľa Vás priniesol procesný prístup výrazný posun „vpred“?
Jednoznačne v manažmente zmien. Kolektívna motiváci...
|
|
0,1 |
58x |
|