Analýza reklamy v konkrétnom podniku
Seminárna práca19 s. / 3. roč. / docx
Reklama má svoje prvopočiatky zakorenené už v dávnej histórií – pred viac ako 3000 rokmi p. n. l., kedy sa vtedajší obyvatelia rôznymi nápismi potrebovali inšpirovať a zviditeľňovať svoje obchody. Masové rozširovanie reklamy sa začalo v 17. storočí, kedy sa slovo ,,reklama“ začalo objavovať v slovníkoch a postupne všeobecne vysvetľovalo spôsoby podobné jej dnešnému chápaniu – ako forma platenej prezentácie produktov alebo služieb, za ktorou stojí konkrétny zadávateľ. Reklamu často využívajú aj b...
|
|
0,3 |
15x |
|
Marketing I. zimný semester - vypracované otázky
Vypracované otázky11 s. / 1. roč. / pdf
Ide len o okruhy, do témy je potrebné ísť hlbšie - na písomnej práci môže byť zadefinovaná užšia téma, ktorá patrí pod daný okruh.1. Definície marketinguMarketing je metóda, ako dostať produkt v správnom čase, k správnemu zákazníkovi za správnu cenu na správne miesto za účinnej podpory komunikačných nástrojov. Marketing predstavuje súbor činností podniku, ktoré vedú k uspokojovaniu potrieb zákazníkov a to lepšou cestou ako konkurencia, aby sa tak na tomto základe uspokojili aj vlastné potreby po...
|
|
0,2 |
2x |
|
Kreativita za každú cenu alebo nezrozumiteľnosť reklamy
Ročníková práca31 s. / 1. roč. / doc
Mojim cieľom po vypracovaní tejto ročníkovej práce je poukázať na nekvalitné reklamy, uvedomiť si (z teoretickej časti) čo by mala kvalitná reklama obsahovať a najmä sa poučiť z chýb iných tvorcov reklamy.Sú tam spomenuté kapitoly ako napr.: ktoré informácie sú dôležité pri tvorbe reklamy, SWOT analýza, atď. Druhou časťou tejto ročníkovej práce je praktická časť – čiže vyjadrenie sa ku konkrétnym reklamám. Na záver som zhrnula podstatu reklamného tvorenia v dnešnej dobe, vymenovala som fakty, ak...
|
|
10,6 |
5x |
|
Finančné právo - vypracované otázky UCM
Vypracované otázky33 s. / 4. roč. / doc
1. Financie ako základná ekonomická kategória- existencia peňazí a peňažnej masy ako aj peňažné vzťahy a operácie v rámci nej sú základom existencie financií- predstavujú:• peňažné fondy štátu• peňažné fondy samosprávnych celkov• peňažné fondy štátnych podnikov, organizácií• peňažné fondy štátnych inštitúcií, ktoré sa využívajú v záujme potrieb spoločnosti - sú to finančné zdroje štátu- sú to ekonomické a peňažné vzťahy vznikajúce pri tvorbe, rozdeľovaní, využívaní a kontrole peňažných fondov št...
|
|
0,4 |
6x |
|
Masová komunikácia a nové médiá
Seminárna práca10 s. / 1. roč. / zip
1.1 Prostriedky masovej komunikácie
Prostriedky masovej komunikácie predstavujú veľmi účinný nástroj ideového a výchovného pôsobenia. V rámci výskumu tlače, rozhlasu a televízie sa preto dostávajú do popredia otázky, ktoré pomáhajú prehlbovať našu ideovýchovnú prácu, zvyšovať spoločenskú a politickú efektívnosť. Škála otázok a problémov, ktoré sa v tejto súvislosti vynárajú a ktoré treba skúmať, je široká: akou mierou sa PMK zúčastňujú na vytváraní verejnej mienky, do akej miery môžu vplýv...
|
|
0,2 |
20x |
|
Manažment - veda, teória, prax
Poznámky34 s. / 1. roč. / docx
Manažment - veda, teória, praxDefinícia, podstata, význam Manažment ako vedná disciplína : naakumulovaný a logicky usporiadaný súbor poznatkov o princípoch, metódach a postupoch riadenia organizácie, ktoré sú vypracované na základe empírie a výsledkov iných viedManažment ako praktická činnosť: predstavuje druh práce alebo sústavu aktivít, ktoré manažéri vykonávajú na dosiahnutie cieľa Manažment ako skupina ľudí: predstavuje označenie ľudí, ktorých poslaním je plniť manažérske funkcieNajčastejšia...
|
|
0,1 |
6x |
|
Ľudovít Štúr a jeho pôsobenie v Slovenských národných novinách
Seminárna práca14 s. / 1. roč. / doc
V mojej seminárnej práci som sa zamerala na najvýznamnejšieho predstaviteľa slovenského národného života v polovici 19. storočia, ktorým je Ľudovít Štúr. Chcela by som čitateľa lepšie oboznámiť s jeho novinárskou činnosťou v Slovenských národných novinách, ktoré patria k najsvetlejším zjavom v histórii slovenskej žurnalistiky.Taktiež som sa zamerala na životopis Ľudovíta Štúra. Treba si uvedomiť, že Ľudovít Štúr nepatrí len do našej minulosti, ale svojimi myšlienkami
Bol hlboko súčasný, prít...
|
|
0,1 |
21x |
|
Marketingový výskum v neziskovej organizácií (B2C)
Seminárna práca9 s. / 4. roč. / pdf
1 ÚvodMarketing bol pred rokmi jednoduchší, pretože trhy boli monolitické a dostatočne veľké. Konkurentov nebolo veľa a nákupné chovanie spotrebiteľov bolo jednoduchšie. V dnešnej dobe sa na svetovom trhu neustále objavujú noví výrobcovia s novými produktami. Dnes už nie je takou vedou vyrobiť, ale vytvoriť záujem a loajalitu u spotrebiteľov práve o naše výrobky. Dlhodobo úspešné firmy môžu byť len tie, ktoré majú k dispozícii správne informácie o zákazníkovi a o trhoch, na ktorých pôsobí. Pre p...
|
|
0,2 |
3x |
|
Inovácia obalu zubnej pasty Parexyl White
Semestrálna práca25 s. / 4. roč. / doc
Cieľom projektu je analýza realizovateľnosti navrhovanej inovácie zubnej pasty Patexyl White a definovanie krokov, ktoré by viedli k spusteniu výroby produktu a následne k jeho uplatneniu sa na spotrebiteľskom trhu. Inovácia spočíva vo vytvorení nového obalu zubnej pasty pre existujúcu klientelu, ktorá dôverne pozná značku zubnej pasty Parexyl White. Zároveň chceme touto inováciou získať nových zákazníkov z radov užívateľov iných konkurenčných, cenovo menej dostupných zubných pást. Hlavnou výhod...
|
|
0,4 |
16x |
|
Dejiny európskej kultúry 2 (poznámky)
Poznámky26 s. / 1. roč. / doc
Poznámky z prednášok predmetu Dejiny európskej kultúry 2
Egon Friedel – vl. menom : Egon Friedman
- narodil sa v 1878, ako 3. dieťa židovského továrnika
- zmaturoval až na 4. krát
- bol spisovateľ herec, kabaretár, potom KULTÚRNY HISTORIK
- napísal Kultúrne dejiny novoveku I. a II.
Kultúrne dejiny staroveku = nedokončené
- 1938 – ako žid bol prenasledovaný GESTAPOM a keď ho chceli, skočil z okna
I. perióda novoveku:
BAROKO (B)-
Z portug. slova – pérla barroca – perla nepravidelného ...
|
|
0,2 |
1x |
|
Spoločensky zodpovedné podnikanie - kódex podnikateľského správania sa firmy
Seminárna práca5 s. / 1. roč. / odt
Termín Spoločensky zodpovedné podnikanie sa dá definovať ako podnikanie, ktoré sa zameriava na schopnosť firmy usilovať sa o neustále rozmnožovanie bohatstva v súlade so životným prostredím a spoločnosťou. Za vznik tohto pojmu môže predovšetkým fakt, že nadnárodné korporácie s narastajúcim vplyvom naberajú aj na slobode v konaní, pričom následky tohto konania znáša štát, ľudstvo a v neposlednom rade príroda. V dnešnej dobe sa však do povedomia spoločnosti dostáva okrem honby za ziskom aj vzťa...
|
|
0,1 |
7x |
|
Marketing poznámky
Poznámky33 s. / 1. roč. / docx
Poznámky z marketingu. Základné pojmyVývoj marketinguZákladné funkcieDistribúciaMarketingová komunikácia .....
|
|
0,1 |
2x |
|
Direct Marketing - poznámky
Poznámky11 s. / 4. roč. / rtf
Direct marketingZákaznícky klub· možno definovať ako komunikačnú jednotku ľudí alebo organizácií, ktorá je vytvorená a riadená sponzorskou organizáciou na účely ich priameho pravidelného kontaktovania s ponukou určitého balíka benefitov a s cieľom ich aktivovania a vzrastu lojality na princípe vytvoreného emočného vzťahu. Hlavné znaky ZK:· je iniciovaný, plánovaný a manažovaný organizáciou, ktorá sa niekedy nazýva sponzorská organizácia, a nie samotnými zákazníkmi.· ponúka reálnu a vnímateľnú ho...
|
|
0,2 |
1x |
|
Fázy nákupného chovania spotrebiteľov
Seminárna práca6 s. / 1. roč. / doc
Faktory ovplyvňujúce spotrebiteľské správanie
Na spotrebiteľské nákupy majú silný vplyv predovšetkým kultúrne, spoločenské, osobné a psychologické faktory.
Marketingoví pracovníci väčšinu nemôžu takéto faktory sami formovať, ale musia ich brať do úvahy.
|
|
0,1 |
5x |
|
Psychológia reklamy
Bakalárska práca34 s. / 3. roč. / doc
Prvá kapitola je venovaná psychológie reklamy všeobecne a jej vzniku vo svete a v ČSR. Druhá kapitola opisuje metódy psychológie reklamy, psychologické podmienky účinnosti reklamy a zameriava sa aj na dôležitosť pamäti v reklame. Tretia kapitola je zameraná na reklamy v jednotlivých médiách, vplyvu reklám na deti v jednotlivých rokoch, ako aj známym osobnostiam v reklame. Pozn.: Práca neobsahuje Úvod a Záver.
|
|
2,6 |
4x |
|
Sumár z prednášok Marketingové stratégie
Prednášky3 s. / 2. roč. / doc
Prednášky - (krátky výcuc) od prof. Lieskovskej
Metódy stanovenia ceny výrobku
1. nákladové
- prirazkova – zohladnuje rezijne naklady suvisiace s prevadzkovanim cinnosti, rozpocitame to na jeden kus.
- analyza nuloveho bodu
- vypocet ceny na zaklade cielovej navratnosti – kolko musi stat vyrobok,aby sa mi vratila cena napr.stroja, tlaciarne
2. dopytové
- Zohladnuje dopyt po produkte, ak mame nizke vyrobne naklady, ale vysoky dopyt, mozeme cenu navysit, pokial je cena prijatelna pre kon...
|
|
0,1 |
0x |
|
Gýč
Seminárna práca9 s. / 2. roč. / docx
Predmetom mojej seminárnej práce na seminár „Základy estetiky“ je gýč. Názory kritikov naň sa rôznia a nikto ho nedokáže presne definovať, pretože gýč je subjektívnou záležitosťou. Pre každého človeka pojem „gýč“ predstavuje niečo iné a každý má k nemu vyvinutý iný, špecifický vzťah.
Pri svojej práci som pracovala najmä s publikáciou „Umenie a(lebo) gýč“ vydavateľstva IKAR, ktorej autorkou je Gabriele Thullerová, ktorá sa problematike venovala už vo viacerých svojich knihách.
V prvej kapit...
|
|
0,1 |
5x |
|
Banánové rybičky - Halina Pawlovská - recenzia
Seminárna práca4 s. / 1. roč. / doc
Viete, ako bez problémov prežiť neopätovanú lásku, žiarlivosť, svadbu, manželstvo, sex, učiteľov a školu a mnoho iných situácií v živote? Rady a riešenia Vám ponúka v svojej ďalšej knihe Halina Pawlowská. A nechce za to nič. Iba trošku pozornosti.
|
|
0,1 |
0x |
|
Osvietenstvo ako masový podvod?
Seminárna práca14 s. / 4. roč. / doc
Theodor Ludwig Wiesengrund-Adorno sa narodil vo Frankfurte nad Mohanom matke Márii rod. Calvelli-Adorno della Piana, speváčke katolíckeho vyznania a otcovi Oscarovi Wiesengrundovi, židovskému obchodníkovi s vínom, ktorý konvertoval k protestantom. Po svojej matke a jej sestre zdedil celoživotný záujem o hudbu. V roku 1921 maturoval na gymnáziu cisára Wilhelma vo Frankfurte. Nasledovalo štúdium filozofie, sociológie, psychológie a hudobnej vedy na Frankfurtskej univerzite. Prvým jeho učiteľom fi...
|
|
0,1 |
36x |
|
Popište, ako by ste viedli typický hodnotiaci pohovor (pohovor pri pracovnom hodnotení). Zásady, metodický postup.
Seminárna práca5 s. / 4. roč. / doc
Existuje niekoľko typov hodnotení:
- Formálne (dohodnutý rozhovor, hodnotiaci pohovor)
- Neformálne (každodenné komentáre vedúceho k priebežnému výkonu zamestnanca)
...
|
|
0,1 |
3x |
|
New Headway Upper-Intermediate Tests
Testy48 s. / 1. roč. / pdf
Testy k učebnici New Headway Upper-Intermediate Tests
|
|
1,2 |
234x |
|
Detský spotrebiteľ a marketingová komunikácia
Seminárna práca6 s. / - roč. / doc
Seminárna práca sa skladá z teoretickej a praktickej časti. Teoretická časť obsahuje informácie o marketingovej komunikacii zameranej na detskeho spotrebitela a v praktickej časti sú popísane jednotlive nastroje marketingoveho mixu s orientaciou na konkretny produkt.
|
|
0,1 |
6x |
|