Street art ako forma propagácie
Bakalárska práca45 s. / 3. roč. / doc
Reklamní tvorcovia už od počiatkov vyhľadávali rôzne formy sprostredkovania informácie a jej aplikácie do špecifického prostredia. V snahe obnoviť, zrenovovať a ozvláštniť už zobrazené, siaha súčasná propagácia k inovatívnym spôsobom zobrazenia. Vďaka novým formám a prístupom k stvárneniu marketingového obsahu reklama postupuje stále ďalej, čomu napomáha aj prepojenie médií a umeleckého prostredia. Tak ako umenie ovplyvňuje reklamu, rovnako reklama ovplyvňuje umeleckú oblasť, preto možno stret t...
|
|
1,9 |
3x |
|
Sociálny Marketing (seminárna práca z predmetu Propedeutika marketingovej komunikácie)
Seminárna práca14 s. / 1. roč. / pdf
Sociálny marketing je forma marketingu, ktorá sa zameriava na podporu spoločenských cieľov a zlepšenie života ľudí. Tento druh marketingu využíva princípy tradičného marketingu na propagáciu nápadov a správania, ktoré majú pozitívny vplyv na spoločnosť a životné prostredie. Cieľom sociálneho marketingu je presvedčiť ľudí o prospešnosti konkrétneho spoločenského problému a motivovať ich k zmene správania. Táto téma je dôležitá nielen pre marketingových odborníkov, ale aj pre každého, kto sa zaují...
|
|
0,5 |
1x |
|
Teória metafory - seminárna práca
Seminárna práca8 s. / 3. roč. / doc
V seminárnej práci sa budem zaoberať významom a funkčnosťou metafory v prostredí marketingovej a bežnej medziľudskej komunikácie. Metafora je obohacujúcim prvkom komunikácie a v podobe zaužívaných pomenovaní sa vyskytuje v každodennom živote, ale aj mediálnom priestore. Je súčasťou žurnalistických žánrov, ale aj marketingových komunikátov. V práci budem analyzovať printovú reklamu s metaforou, článok z politickej publicistiky s metaforickým titulkom, text z oblasti bežného používania jazyka s me...
|
|
0,2 |
20x |
|
Analýza náhodnej zložky - heteroskedasticita - seminárna práca
Seminárna práca12 s. / 3. roč. / docx
ÚVODTémou mojej seminárnej práce je analýza náhodnej zložky - heteroskedasticita. Seminárna práca pozostáva z dvoch častí. Prvá, teoretická časť je zameraná na opis podstaty heteroskedasticity, jej príčiny vzniku a spôsob identifikácie. V druhej praktickej časti vykonáme ekonometrickú analýzu pomocou Goldfeldovho-Quandtovho testu.
|
|
0,2 |
1x |
|
Export do Veľkej Británie
Prezentácia14 s. / 3. roč. / ppt
•EKONOMIKAHDP na obyvateľa (podľa parity kúpnej sily, EUROSTAT): 27 400 EUR (2009) •Štruktúra HDP (odhad 2009 Štruktúra HDP): - poľnohospodárstvo 1,2 % - priemysel 23,8 % - služby 75 % •Hospodársky rast 1,2 % (odhad 2010), -4,9 % (2009), -0,1 % (2008) •Inflácia 2,2 % (2009) 3,6 % (2008) •Priemyselné odvetvia: výroba strojov, elektrických zariadení, stavba lodí, lietadiel, motorových vozidiel a ich častí, elektronika a komunikačné zariadenia, kovy, chemikálie, ťažba ropy, papier a výrobky z pa...
|
|
5,0 |
1x |
|
Socialno-spoločenský marketing
Poznámky6 s. / 4. roč. / doc
Reklamy ktoré chcu predať nie len produkt „sensu striete“ ale snažia sa odkázať na ideu (telerancia, ekologia)
zmenu doterajšieho spravania (nepoužívanie drog, pozužív. prezervatívov, rozumne šofer. autom)
odkázanie peňažnej (materialnej) hodnoty napr. (prírodné nešťastia, detská onkologia)
- je to druh reklamy, ktorý sa týka dôležitých socialno-spoločenských problémov, ktorých riešenie sa snaží vyvolať reklamnými prostriedkami
Kampane objavujúce sa v médiách, ale často prejdú bez povšimnu...
|
|
0,1 |
7x |
|
SWOT analýza hotela (cestovný ruch)
Analýza1 s. / 1. roč. / docx
Kompletne vypracovaná SWOT analýza na 1 stranu pre stredné a vysoké školy. Najvhodnejšia pre odbory cestovného ruchu, kedže ide o SWOT analýzu hotela, konkrétne hotela Brezina v Trenčíne.
|
|
0,1 |
19x |
|
Médiá a ochrana osobnosti
Seminárna práca2 s. / 3. roč. / docx
Zo salónu až na súd
Pred vlaňajšími komunálnymi voľbami sa na internete objavili zábery z policajnej razie v erotickom klube v Lehniciach. Správa získala na zaujímavosti, keď denníky SME a Új Szó informovali, že sú na nich zrejme nasnímaní kandidáti do mestského zastupiteľstva v Dunajskej Strede za SMK. Obaja sú riaditelia škôl.
Nahrávka, ktorá unikla z polície, zachytáva najskôr dve nahé postavy na posteli a potom niekoľko oblečených osôb pri stole v ďalšej miestnosti...
|
|
0,1 |
0x |
|