Význam udržiavania vzťahov po predaji
Seminárna práca15 s. / 4. roč. / doc
Seminárna práca je zameraná na udržiavanie vzťahov so zákazníkmi, zahrňuje 8 fáz sledovania zákazníka po predaji.
Hodnotu spoločnosti neudávajú iba tradičné kritéria a klasické ukazovatele, ako cash-flow alebo výnosy, ale čoraz viacej je to tzv. vizuálny majetok. Pod pojmom vizuálny majetok si môžeme prestaviť goodwill, firemnú kultúru, zamestnancov, a v neposlednom rade aj zákazníkov. Zákazníci predstavujú jeden z najhodnotnejších vizuálnych majetkov, lebo nie tovar, ale klienti realizujú ná...
|
|
0,2 |
13x |
|
Inovačný manažment - výcuc z knihy
Študijný materiál46 s. / 4. roč. / doc
1 Konkurencieschopnosť a inovácie
1.1 Konkurencieschopnosť
Porter: Konkurencieschopnosť vychádza z identifikácie a využívania konkurenčných výhod, ktoré rešpektujú špecifiká národného hospodárstva a jednotlivých odvetví.
Manažment firmy by mal vytvoriť takú konkurenčnú stratégiu svojho podnikania, aby získal KV, bol schopný implementovať inovácie a rozvojovú stratégiu.
Konkurencieschopnosť podľa EÚ:
Schopnosť regiónov produkovať výrobky a služby, ktoré obstoja na medzinárodných trhoch a sú...
|
|
0,3 |
29x |
|
Elektronické obchodovanie
Seminárna práca18 s. / 4. roč. / doc
Seminárna práca je zameraná na elektronické obchodovanie - prečo je dôležité, internet ako súčasť, výhody a nevýhody elektronického obchodovania a formy elektrického obchodovania.
|
|
0,2 |
23x |
|
Formálna a neformálna organizácia
Semestrálna práca15 s. / 4. roč. / docx
1. Úvod do problematiky Organizovanie sa zaraďuje medzi základné funkcie manažmentu. Jeho hlavnou úlohou je tvorba a zdokonaľovanie organizačnej štruktúry. Zatiaľ čo plánovanie predstavuje formálny postup pri formulovaní cieľov organizácie, tvorba organizačnej štruktúry predstavuje formálny systém, ktorý manažérom umožňuje uskutočniť deľbu práce, zabezpečiť pracovnú špecializáciu, koordinovať činnosti a delegovať právomoci v záujme efektívneho dosiahnutia týchto cieľov. Zmyslom organizovania je...
|
|
0,1 |
7x |
|
Nákupné centrá a ich funkcie
Projekt30 s. / 4. roč. / docx
Nákupné centrá predstavujú obchodné podniky, ktoré sa snažia hľadať svojich pravidelných a lojálnych návštevníkov a vytvárať pozitívny imidž. Úsilie vytvárania pozitívneho imidžu nie je jednoduché, najmä pre vysokú koncentráciu konkurencie na trhu nákupných centier a tiež finančnú náročnosť celého procesu. Nákupné centrá profilujú súčasného slovenského spotrebiteľa. Návšteva nákupných centier patrí medzi veľmi obľúbené aktivity slovenských spotrebiteľov s prihliadnutím na dostupnosť a polohu cen...
|
|
0,1 |
16x |
|
Inovačný manažment
Semestrálna práca24 s. / 4. roč. / docx
Cieľom mojej seminárnej práce je charakterizovať proces inovačnej stratégie v efektívnom rozvoji spoločnosti, ktorý je v súčasnom období rýchleho rozvoja hlavnou hybnou silou. V úvodnej časti mojej seminárnej práce sa budem zaoberať inováciami, ich charakteristikou a inovačným prostredím v Slovenskej republike. Ďalšiu časť mojej práce som zamerala na strategický manažment a techniky strategického manažmentu v procese inovačných vplyvov, ktorý sa vo veľkej miere podieľa na efektívnom riadení, p...
|
|
0,9 |
24x |
|
Mikroekonómia II - materiály potrebné na absolvovanie predmetu
Študijný materiál30 s. / 4. roč. / zip
Príprava na predmet Mikroekonómia - veľké množstvo materiálov na učenie, testy, vypracované otázky, atď...
|
|
30,7 |
28x |
|
Nákup a predaj
Skriptá166 s. / 4. roč. / doc
Nákup a predaj sa týkajú róznych jednotlivcov, podnikov a inštitúcií pósobia-cich na trhu výrobnej sféry, ktoré nakupujú výrobky a služby (súhrnne označené produkty) určené na vstup do dalŠíeho procesu, s cieíom produkovat iné výrobky a služby .Tieto sa potom predávajú, prenajímajú alebo dodáyajú djalším zákazníkom...
|
|
1,4 |
48x |
|