1. Produkt a produktová politika1.1. Východiská tvorby produktovej politikyProduktová stratégia predstavuje spôsob koordinácie rozhodnutí, ktoré sa týkajú predovšetkým variantov produktu (vlastnosti, značka, balenie), ďalej produktových radov (vyraďovanie starých produktov a zavádzanie nových produktov) a tiež produktového mixu.Produkt je niečo, čo sa môže na trhu ponúkať do pozornosti na získanie, používanie alebo spotrebu a má schopnosť uspokojiť želanie alebo potrebu.Pred samotným procesom tv...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.