Obchodná psychológia a obchodné správanieSpracovanie výskumu na tému- Aplikácia metodológie kooperatívneho vyjednávania na problém skupinových odporúčaní2 EXISTUJÚCA METODIKAZačneme krátkym prehľadom súčasného stavu systémov Group Recommender Systems. Zatiaľ čo problém tvorby personalizovaných odporúčaní pre jedného používateľa je oblasťou s bohatou literatúrou [2], systémy skupinových odporúčaní sú relatívne novou oblasťou. Napríklad [3] špecifikuje, že od roku 2001 neexistovali žiadne predtým ...
2. Čo je vzdelávanie na pracovisku ? Vzdelávanie na pracovisku je proces rozvoja vedomostí, zručností a efektívnosti v práci zamestnancov, resp. pracovníkov. Zamestnávatelia vykonávajú rôzne typy školení v závislosti od svojich požiadaviek, naliehavosti ich potrieb a dostupnosti zdrojov. (Eads, 2023)Skoro každý nový zamestnanec sa pravdepodobne zúčastní orientačných programov, aby sa oboznámil s pracovným prostredím a firemnou kultúrou. Ak ide ale o vedúceho zamestnanca, može sa od neho vyžadova...
MANAŽÉRSKE ZHRNUTIECharakteristika relevantných aspektov výskumu Primárny kvantitatívny marketingový výskum o kvantifkovaní dôvodov výberu štúdia na UNIPO FMEO medzi dennými študentmi odboru obchodného manažmentu a marketingu bol uskutočnený s cieľom zistiť, aké faktory ovplyvňujú výber tejto fakulty a akým spôsobom sa študenti dozvedeli o UNIPO FMEO. Výskum sa uskutočňoval dotazníkom, ktorý bol realizovaný prostredníctvom online formulára.Jedným z hlavných aspektov výskumu bolo zistiť primárny ...
NázovAnalýza rozdielu medzi generáciami používajúcimi sociálne siete v rámci miery sebahodnoteniaVýskumný problémExistuje štatisticky významný rozdiel medzi generáciami používajúcimi sociálne siete v rámci miery sebahodnotenia.Cieľ výskumu Cieľom výskumu je zistiť existenciu štatisticky významných rozdielov medzi generáciami používajúcimi sociálne siete v rámci miery sebahodnotenia. Premenné vo výskumeZávislá: miera sebahodnoteniaNezávislá: typ generácie
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.