Vznik MAR sa datuje od pol. 19.st. Jeho vzniku predchádzal: - vznik podmienok, ktoré tvoria podstatu trhu; - rozvoj mnohých obchodných činností, špecializácia remesiel, výrobných činností, uskutočňuje sa výmena produktov a dochádza k vzniku obchodu; - vznik a rozširovanie nových prístupov pôsobenia na trhu Pre obchod a marketing je spoločná výmena produktu (výrobkov a služieb) na trhu. Vznik výmeny je výsledkom pôsobenia deľby práce, existencie vlastníckych vzťahov a zvyšovania výroby. To nastáv...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.