Marketingový plán vstupu na zahraničný trh (spoločnosť MAX-SPORT)
Ekonomický plán30 s. / 3. roč. / docx
1. Charakteristika spoločnosti
Predstavenie firmy a jej poslanie
Spoločnosť vznikla v roku 2005 so zámerom vyvíjať a vyrábať doplnky výživy na Slovensku.
Špecializujeme sa na vývoj, výrobu a predaj kvalitných doplnkov výživy určených pre širokú športujúcu verejnosť. V spojení s technológmi, fyziológmi, športovcami a odborníkmi na výživu sme si stanovili cieľ - kvalitné a zároveň cenovo dostupné produkty pre každého.
Naše produkty vám pomôžu v dodržiavaní zdravého životného štýlu, dodajú vám ...
|
|
0,3 |
32x |
|
Obchodné podnikanie - EUBA (poznámky na skúšku + vypracované otázky)
Vypracované otázky39 s. / 3. roč. / docx
1. Definujte podnikanie z hľadiska legislatívy a uveďte bostonskú definíciu podnikania.Podnikaním sa rozumie sústavná činnosť vykonávaná samostatne podnikateľom vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť za účelom dosiahnutia zisku. Aby určitá činnosť bola podnikaním v zmysle zákona musí napĺňať nasledovné znaky: · Sústavnosť činnosti znamená, že pravidelnosť a opakovateľnosť činnosti. Týmto znakom sa odlišuje podnikanie od príležitostne alebo náhodne vykonávanie zárobkovej činnosti, ktorá podni...
|
|
0,1 |
3x |
|
Manažment EUBA - poznámky (Charakteristika a základné východiská manažmentu, Základné (hlavné) koncepcie manažmentu, Manažérske rozhodovanie...)
Prednášky29 s. / 2. roč. / doc
1.kap. - Charakteristika a základné východiská manažmentuManažment: - teória a prax riadenia podnikov a organizácií vo vyspelých krajinách v podmienkach trhovej ekonomiky- systém princípov, priamych a nepriamych metód a techník, koré manažéri používajú vo svojej činnosti Pojem manažment:- Proces - súbor aktivít na dosiahnutie cieľa, t.j. · plánovanie - informačný proces stanovovania cieľov a postupov ich dosiahnutia (identifikuje úlohy, koordinuje činnosť všetkých pracovníkov organizácie, rozhod...
|
|
0,4 |
3x |
|
Manažment a marketing trhových služieb (7 kompletných prednášok)
Prednášky80 s. / 3. roč. / docx
Prečo CRM?· Pretože P. Kotler (2005) vo svojej knihe 10 smrteľných marketingových hriechov povedal, že získať nového zákazníka je 5 až 6 krát drahšie ako udržať si starého.Riadenie vzťahu zo zákazníkmi (CRM) zahŕňa všetky procesy komunikácie so zákazníkmi, ich vzájomnú koordináciu, zosúladenia a riadenie. Cieľom je budovať spokojných zákazníkov dlhodobý vzťah s nimi a získavať nových. Definície:· Ide o súbor nástrojov, ktorý v organizácii podporuje marketing, predaj a zákaznícky servis a umožňuj...
|
|
12,2 |
0x |
|
Podnikateľský plán - seminárna práca z predmetu Obchodné podnikanie
Ročníková práca32 s. / 3. roč. / doc
ZHRNUTIE PROJEKTU
Akciová spoločnosť I.D.C. Holding sa zaoberá výrobou a predajom širokého a rozmanitého sortimentu trvanlivého pečiva a cukroviniek. Spoločnosť vychádza z viac ako 50 ročnej tradície výroby v Pečivárňach Sereď. Jej víziou je stať sa stabilným stredoeurópskym potravinárskym holdingom. V súčasnosti je najviac zameraná na podnikanie v krajinách V4. Na Slovensku má spoločnosť svoje výrobné závody v Seredi, Trnave, Cíferi a v Ilave. Za prvý polrok 2009 spoločnosť vyrobila viac ako ...
|
|
0,3 |
56x |
|
Osobnosť manažéra - psychológia v obchode - seminárna práca
Seminárna práca11 s. / 1. roč. / doc
Ľudská psychika v obecnej podobe neexistuje. Vždy je viazaná na konkrétneho jedinca. Psychická činnosť a psychické procesy naberajú špecifické podoby v závislosti na postupne sa utvárajúcich kvalitách každého človeka a prispievajú tým k formovaniu jeho osobnosti ako jedinečného celku, ktorý v čase trvá, súčasne sa však do určitej miery mení. Pre každého z nás, i pre ekonómov a manažérov je najdôležitejšie porozumieť fenoménu, ktorý nazývame osobnosť. Vedenie ľudí, resp. efektívna činnosť manažér...
|
|
0,1 |
34x |
|
Manažment a marketing trhových služieb - výcuc
Vypracované otázky30 s. / 2. roč. / doc
Vypracované otázky z MMTS ( zimný semester, 2. ročník) OF POCR (Podnikanie v obchode a cestovnom ruchu)
1. SLUŽBY AKO EKONOMICKE ČINNOSTI A PRODUKTY
1.1.Vymedzenie sluzieb
Služby mozno chapat ako:
1. -zmena stavu osoby alebo statku prinaleziaceho nejakej ekon. jednotke
2. -sposobenej cinnostou inych ekon.jednotiek
3. -uskutocnuje sa so suhlasom danej osoby alebo ekonom.jednotky prostrednictvom cinnosti jednej k druhej
4. -zmeny sa konaju na cudzom vlastnictve a nemozu byt skladovane
Pr...
|
|
0,3 |
10x |
|
Právo - 100 vypracovaných otázok na skúšku
Vypracované otázky15 s. / 1. roč. / docx
1. Význam poznania práva pre ekonómapredmet základy práva patrí medzi základné a úvodné predmety pri štúdiu ekonómie, štátovedy, politológie,...nízky záujem štátu na rozvoji spoločenských vied najmä ich teoreticko-metodologického základutreba rozvíjať spoluprácu rôznych špeciálnych vied a filozofie univerzitné vzdelanie by malo poskytovať dostatočné komplexné poznanie ale poznaj aj súvisiace právne otázkyneznalosť práva neospravedlňuje - ekonóm sa len ťažko môže zaobísť pri svojej činnosti bez p...
|
|
0,1 |
5x |
|
Konkurencieschopnosť v obchodno-podnikateľských službách a dôsledky pre ekonomiku Európskej únie
Referát17 s. / 2. roč. / doc
Cieľom tejto seminárnej práce je predviesť na praktickom príklade čo obchodno-podnikateľské služby sú a tiež aký majú dôsledok na ekonomiku Európskej únie. Rozoberiem jednotlivé termíny a budem sa venovať rôznym problematikám. Na záver poskytnem sumarizáciu nadobudnutých poznatkov.
|
|
1,0 |
39x |
|
Marketingový plán - G-STRING (výroba a predaj spodnej bielizne vysokej kvality)
Seminárna práca19 s. / 2. roč. / doc
1. Úvod - popis firmy
Firma G-STRING, ktorá podniká v textilnom priemysle je zameraná na výrobu a predaj spodnej bielizne vysokej kvality a vlastnej značky a nachádza sa na Žehrianskej ulici 47 v Bratislave. Bola založená v roku 2004. V tomto roku ju tvorila iba jedna predajňa a o 2 roky neskôr sa firma mohla rozšíriť na 2 predajne vďaka veľkému úspechu medzi zákazníkmi. V roku 2009 ju tvorili už 4 predajne a v súčasnosti ju tvorí 7 predajní. Predajne sa nachádzajú v obchodných centrách v Brati...
|
|
0,1 |
24x |
|
Simulácia marketingu firmy Triple „S“ catering, s.r.o.
Seminárna práca14 s. / 2. roč. / doc
Cateringové služby sú v dnešnej dobe na slovenskom trhu nedostatočne rozvinuté a do budúcna má toto odvetvie potenciál rásť. Vzhľadom k tomu sme sa rozhodli „podnikať“ v tejto oblasti služieb. Okrem tradičného zabezpečovania pokrmov sme sa rozhodli spestriť túto ponuku o nové kreatívne služby, ktoré tu doteraz neboli poskytované. V našej práci uvidíte podrobne rozpracované ciele a zámery našej firmy v Slovenskej republike a neskôr aj v zahraničí.
|
|
0,4 |
18x |
|
Strategický marketing firmy
Seminárna práca27 s. / 2. roč. / docx
Cieľom tejto seminárnej práce bude všímať si aplikáciu teoretických poznatkov zo strategického marketingu v praxi vo firme STROJSPIŠ spol. s r.o.
Firma STROJSPIŠ, spol. s r.o. bola založená v roku 1996 so sídlom v Spišskej Novej Vsi. Je súkromnou firmou a nástupníckym subjektom štátneho podniku STS Spišská Nová Ves, ktorý bol založený v roku 1948. Stavia na základoch viac ako 50 ročnej tradície v strojárenskej výrobe. Firma je jedna z menších vo svojom odvetví s ročným obratom 2,3 mil. € Šta...
|
|
0,1 |
8x |
|
Ekonómia ako veda
Študijný materiál47 s. / 1. roč. / doc
Ekonómia ako veda: Je veda o výrobe, rozdeľovaní a o spotrebe národného bohatstva
Národné bohatstvo tvoria – peniaze, výsledky výrobnej činnosti, ale aj ľudský kapitál a informácie, ktoré slúžia ako zdroje na budúci rozvoj spoločnosti.
Ekonómia je veda o rozdeľovaní, o voľbe, ako spoločnosť využíva vzácne obmedzené zdroje, ktoré môžu mať alternatívne použitie na výrobu užitočných tovarov a ako ich ďalej rozdeľujú jednotlivým častiam obyvateľstva.
Ekonómia je veda o peniazoch, bank...
|
|
0,4 |
2x |
|
Makroekonomická teória - podľa knihy Ekonómia v novej ekonomike
Študijný materiál65 s. / 1. roč. / doc
Makroekonomická teória . Výcuc z knihy Ekonómia v novej ekonomike (23. až 40. kapitola) - pre prvákov k skúške na ekonomických univerzitách. z knihy.
|
|
1,1 |
16x |
|
Mikroekonomická teória - výcuc z knihy Ekonómia v novej ekonomike
Študijný materiál90 s. / 1. roč. / doc
Je to skráteny súhrn z knihy Ekonómia v novej ekonomike (1. až 22. kapitola), ktorá je určena pre prvákov na ekonomických univerzitách.
|
|
1,1 |
17x |
|
Logický štvorec - Úvod do logiky a metodológie poznania
Referát8 s. / 2. roč. / doc
1. Vzťahy medzi výrokmi, logický štvorec
Práve vzťahom medzi základnými druhmi výrokov (súdov) venovala pozornosť tradičná logika. Pri skúmaní sa však obmedzovala výlučne na výroky, ktorých subjekt a predikát sú neprázdne termíny. To má veľký význam predovšetkým pre pravdivosť úsudkových schém. Tieto predpoklady môžeme vyjadriť pomocou predpokladov (premís): 1. Existujú nejaké S.; 2. Existujú nejaké P.
Michal Psellos v 11. storočí znázornil povahu týchto základných výrokov graficky v podobe ...
|
|
0,1 |
2x |
|
Max - sport, Mexiko - semestrálna práca
Semestrálna práca33 s. / - roč. / docx
1. Charakteristika spoločnostiPredstavenie firmy a jej poslanie Spoločnosť vznikla v roku 2005 so zámerom vyvíjať a vyrábať doplnky výživy na Slovensku.Špecializujeme sa na vývoj, výrobu a predaj kvalitných doplnkov výživy určených pre širokú športujúcu verejnosť. V spojení s technológmi, fyziológmi, športovcami a odborníkmi na výživu sme si stanovili cieľ - kvalitné a zároveň cenovo dostupné produkty pre každého. Naše produkty vám pomôžu v dodržiavaní zdravého životného štýlu, dodajú vám potreb...
|
|
0,4 |
2x |
|
Leasing
Seminárna práca16 s. / 2. roč. / docx
Cieľ seminárnej práceCieľom mojej seminárnej práce bolo vysvetliť základné pojmy leasingu, rozdeliť leasing podľa jeho sektorov, zistiť vývoj na finančnom leasingovom trhu počas uplynulých rokov, objasniť ako prebieha leasingová operácia a vysvetliť určité vývojové trendy na leasingovom trhu.
|
|
0,1 |
4x |
|
Národohodpodárska politika
Študijný materiál66 s. / 2. roč. / doc
1. HOSPODÁRSKA POLITIKA, NÁRODNE HOSPODARSTVO A EKONOMICKÝ ROZVOJ
HP ako vedná disciplína sa zaoberá činnosťou jednotlivca, spoločnosti a štátu, ktoré súvisia tak s tvorbou, ako aj so spotrebou hospodárskych statkov (tovarov a služieb určených k uspokojeniu potrieb, tz. na konečné použitie).
Základným cieľom NP je NH, tj. domácnosti, firmy a vládne inštitúcie, uspokojujúce svoje potreby, predovšetkým materiálne, pričom sa nezabúda ani na nemateriálne zložky potrieb, ktorých váha v civi...
|
|
0,9 |
2x |
|
Informatika - EUBA
Vypracované otázky21 s. / 1. roč. / doc
Ekonomická univerzita - OF - Informatika v 21.storočí - poznámky
|
|
0,2 |
6x |
|