Analýza Žilinského kraja - semestrálna práca
Semestrálna práca20 s. / 4. roč. / docx
V našej semestrálnej práci sme robili analýzu Žilinského kraja, ktorý je jedinečný svojou prírodou a kultúrno-historickým dedičstvom. Cieľom práce je analyzovať Žilinský kraj nachádzajúci sa v severozápadnej časti Slovenska z viacerých hľadísk. Prvá kapitola je rozdelená na 5 častí. V prvej časti sme sa zaoberali všeobecnou charakteristikou. Rozoberáme geografické charakteristiky regiónu, od jeho polohy, cez rastlinstvo, živočíšstvo, vodstvo až po jeho suroviny. Ďalej demografické charakteristi...
|
|
0,2 |
6x |
|
Aplikácia metódy mystery shopping v spoločnosti Slovenská pošta, a.s.
Semestrálna práca24 s. / 5. roč. / doc
Mystery Shopping je metódou hodnotenia práce personálu prostredníctvom osobnej návštevy mystery shoppera na jednotlivých predajných miestach. Okrem tejto metódy podobný výskum môžeme uskutočniť i telefonicky – Mystery Calling, e – mailom – Mystery Emailing alebo ako kontrolu doručovania – Mystery Delivery.V prvej časti práce sme sa zamerali na charakterizovanie metódy, jej históriu a jej využitie v praxi. Ďalšia časť práce popisuje ako prebieha táto metóda, ako často by sa mala opakovať a ako vy...
|
|
0,3 |
18x |
|
Hypotekárne bankovníctvo Tatra banky - návrhy na zlepšenie hypotekárneho bankovníctva
Ročníková práca15 s. / 1. roč. / doc
Projekt zameraný na charakterizovanie hypotekárneho bankovníctva, jeho stav na slovenskom bankovom trhu. analýza stavu, návrhy na zlepšenie hypotekárneho bankovníctva, vyčíslenie nákladov. Práca obsahuje SWOT analýzu, analýzu zúčastnených strán, cieľov, finančnú analýzu, plánovanie. Kapitoly (3, 4, 5 a 6) podľa obsahu nie sú súčasťou projektu - nespracované.
|
|
0,2 |
20x |
|
Vstup firmy Galan na zahraničný trh
Semestrálna práca14 s. / 5. roč. / docx
1.2 Zameranie podnikateľskej činnosti
Firma GALAN vznikla v roku 1991. Zaoberá sa výrobou sedacích súprav, nábytku, postelí a iných potrieb do domácností. Postupom času sa pretransformovali z čisto výrobnej na výrobno-obchodnú spoločnosť. Začali sa venovať obchodovaniu s nábytkom.
V roku 1998 sa presťahovali z menších priestorov do terajších priestorov s rozlohou 1200m2, kde majú vytvorenú veľkú expozíciu nábytku. V roku 2007 vstúpili do aliancie obchodnej siete Mega, ktorá zastrešuje pred...
|
|
0,1 |
16x |
|
Orange a.s. z hľadiska medzinárodnej ekonomiky
Semestrálna práca37 s. / 5. roč. / doc
Telekomunikácie poznamenali dejiny ľudskej spoločnosti výraznejšie než mnohé iné odvetvia techniky. Sprístupnili človeku svet, skrátili vzdialenosti a stali sa nevyhnutnou súčasťou každodenného života. Predkladáme vám preto do rúk prácu, ktorá vám má pomôcť pri vstupe do „tajov“ skupiny Orange.
Cieľom a hlavným zámerom tejto práce je poskytnutie pomôcky pri vytváraní si predstavy o globálnej skupine Orange, nakoľko súčasný stav teoretického poznania v tejto oblasti sa na Slovensku obmedzuje len...
|
|
0,7 |
7x |
|
Informatizácia podniku
Referát18 s. / 4. roč. / docx
ÚVOD
Ak sa na poštové služby pozrieme v širšom kontexte zistíme, že sú významnou súčasťou komunikácie a globálnej logistiky. S logistikou neodmysliteľné súvisí aj služba track and track. Nemôžeme preto opomínať ani procesy, ktoré súvisia priamo či nepriamo s poštovými službami. V praxi to znamená, že ak chceme napríklad optimalizovať náklady na distribúciu alebo spracovanie došlých zásielok musíme sa pozrieť aj na procesy predchádzajúce samotnej distribúcii poštových zásielok a na druhej str...
|
|
0,4 |
0x |
|
Šanca pre Rómov
Projekt27 s. / 1. roč. / docx
ÚvodKeďže rómska populácia z roka na rok rastie a jej začlenenie do spoločnosti a akceptovanie nerómskymi obyvateľmi Slovenskej republiky je čoraz náročnejšie, rozhodli sme sa venovať práve tejto problematike. Je veľmi ťažké začleniť do spoločnosti človeka, ktorý nemá ani základné vzdelanie, nakoľko minimálne to je požadované pri prijatí do zamestnania. Rovnako je náročné vychovávať a vzdelávať už dospelých ľudí alebo ľudí, ktorí už majú svoje zvyky a zavedení určitý spôsob života. Práve preto s...
|
|
0,8 |
21x |
|
Hybridná pošta a jej poskytovatelia na slovenskom trhu
Semestrálna práca16 s. / 4. roč. / docx
V dnešnej modernej dobe a rýchlej dobe si ľudia zvykli uľahčovať, zjednodušovať a hlavne zefektívňovať svoju prácu. Za takéto zefektívnenie je možné považovať aj hybridnú poštu. Ešte pred nedávnom jej poskytovateľom bola len Slovenská pošta, a.s., ale vzhľadom na liberalizáciu trhu poštových služieb ju dnes môžu poskytovať aj iné podniky. A dokonca nemusí byť spoločnosť, ktorá sa rozhodne ju poskytovať ani registrovaná ako poštový podnik. Práve preto sme sa rozhodli porovnať viacerých poskytovat...
|
|
0,2 |
2x |
|
Charakteristika regiónu Turiec
Seminárna práca32 s. / 1. roč. / doc
Charakteristika regiónu turiec, demografická, geografická.. porovnanie s regiónom turčianske teplice...
Práca obsahuje porovnanie regiónu Turiec s okresom Turčianske Teplice
Turiec patrí medzi najkrajšie regióny na Slovensku. Nachádza sa v strednej časti Slovenskej republiky, čo mu dáva niekoľko možností ako toto využiť.
Analýza regiónu pozostáva z 3 častí. V prvej časti sme opísali región Turiec, kde sa nachádza, čo je pre región charakteristické. Taktiež sme priblížili mesto, ktoré...
|
|
2,3 |
21x |
|
Marketing služieb Ten Expres
Seminárna práca21 s. / 1. roč. / doc
Projekt sa zaoberá spoločnosťou Ten Expres a rieši 4P (product, price, place, promotion)
1. CHARAKTERISTIKA POŠTOVÉHO PODNIKU
1.1. Všeobecné informácie o poštovom podniku
Poštový podnik je podnik, ktorý poskytuje poštové služby v súlade so zákonom o poštových službách a poštovými podmienkami. Poštový podnik musí byť držiteľom poštovej licencie alebo všeobecného povolenia. Držiteľ poštovej licencie je oprávnený, resp. povinný poskytovať univerzálnu službu, všeobecné povolenie určuje všeobecné ...
|
|
0,2 |
27x |
|
Cenné papiere a finačný trh
Semestrálna práca7 s. / 4. roč. / docx
1. Charakteristika akcie Akcia je cenný papier, ktorý predstavuje podiel na základnom kapitále akciovej spoločnosti. Majiteľ akcie - akcionár, má právo podieľať sa na jej riadení, zisku a likvidačnom zostatku v súlade so zákonmi a stanovami spoločnosti. Každá akcia musí znieť na určitú menovitú alebo nominálnu hodnotu, súčet hodnôt všetkých akcií tvorí základný kapitál danej akciovej spoločnosti.
|
|
0,3 |
2x |
|