Analýza hodnoty pre zákazníka
Bakalárska práca57 s. / 5. roč. / doc
Projekt definuje hodnotu pre zákazníka, spokojnosť zákazníkov, nástroje pre jej dosahovanie a meranie, spôsoby získavania lojality zákazníkov a zároveň porovnáva z tohto hľadiska 2 firmy na trhu na základe prieskumu zákazníkov.
Práca je zameraná na hodnotenie spokojnosti zákazníkov s nevýrobnou firmou a jej porovnanie s konkurenčnou firmou. Cieľom je zistiť, v ktorých konkrétnych faktoroch je vnímanie hodnoty poskytovanej firmou nižšie ako u konkurencie a navrhnúť spôsoby pre zlepšenie týchto f...
|
|
0,8 |
7x |
|
Systémy riadenia kvality - vypracované otázky
Vypracované otázky39 s. / 5. roč. / doc
Vypracované otázky na skúšku z predmetu Systémy riadenia kvality.
1. Historický vývoj kvality
Historický vývoj kvality vyplýva zo snahy plniť základné ekonomické otázky:
Čo vyrábať – aké výrobky a služby poskytovať pri dostupných zdrojoch
Ako vyrábať – akými technológiami a procesmi zhodnocovať zdroje na výrobu, pre poskytovanie služieb – pri najnižších možných nákladoch, s minimálnymi vplyvmi na ŽP, s maximálnou bezpečnosťou pri výrobe, pri používaní, pri likvidácií po ukončení doby životn...
|
|
0,5 |
6x |
|
Analýza spoľahlivosti ľudského faktora - ORGANIZAČNÁ SMERNICA
Projekt16 s. / 2. roč. / doc
Organizačná smernica koho učí Želežník bude to potrebovať ako projekt.1 ÚVODNÉ USTANOVENIA1.1 Účela. Táto organizačná smernica (ďalej len „OS“) stanovuje všeobecné zásady prevencie a základných podmienok na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, vylúčenie rizík a faktorov podmieňujúcich vznik pracovných úrazov, chorôb z povolania a iných poškodení zdravia z práce v spoločnosti Tepláreň Košice, a.s. (ďalej len „TEKO, a.s.“).b. Účelom OS je zabezpečiť plnenie požiadaviek zákona č. 124/...
|
|
2,8 |
1x |
|
Analýza hodnoty pre zákazníka
Analýza9 s. / 3. roč. / doc
1.1 DOTAZNÍK Drahí priatelia, obraciame sa na Vás s prosbou o vyplnení tohto dotazníka, ktorý je zameraný na porovnávanie kvality a ceny LCD TV (Samsung) a TV Panasonic. Boli by sme Vám vďačný, keby ste dané otázky ohodnotili bodmi od 1-10 (negatívne, pozitívne).
|
|
0,1 |
3x |
|
Aplikácia FMEA v príklade
Semestrálna práca2 s. / 5. roč. / pdf
Aplikácia nástroja FMEA na konkrétnom príklade.
|
|
0,1 |
7x |
|
Aplikácia QFD na príklade
Referát2 s. / 5. roč. / pdf
Aplikácia metódy QFD na príklade s postupom. Záver: Pre vypracovanie QFD pre výrobok prechodnej obuvi, sme navrhli 6 požiadaviek zákazníka a 8 znakov kvality. Vyjadrili sme vzájomné vzťahy medzi požiadavkami zákazníkov a znakmi kvality.
|
|
0,1 |
15x |
|