Komunikácia a sociálne zručnosti ako prostriedok zlepšovania vzťahov medzi žiakmi
Diplomová práca72 s. / 5. roč. / doc
Cieľom práce je zistiť spôsoby komunikácie medzi deťmi - žiakmi staršieho školského veku študujúcich na mestských a dedinských školách v Banskobystrickom kraji.
Zároveň je úlohou preskúmať, aké prostriedky nepriamej komunikácie deti najčastejšie používajú, aký vzťah majú k masmediálnym komunikačným prostriedkom, aké nepriame komunikačné prostriedky využívajú v škole a doma a aký vplyv majú nepriame komunikačné prostriedky na vzťahy medzi žiakmi.
Ľudský svet je postavený na komunikácii. Bez zí...
|
|
0,4 |
4x |
|
Človek v sociálno-historickom vývoji
Poznámky20 s. / 1. roč. / doc
1. ročník Bc, Dejepis alebo inak: Človek v sociálno-historickom vývoji - kompletné poznámky z prednášok + z kníh, ktoré boli v povinnom čítaní, netreba žiadne dodatočné poznámky.1)a) História (dejín) a filozofia dejín – význam štúdia minulosti- minulosť – čo sa stalo (širší rozsah); predhistorické obdobie (3 – 0,5 mil. r. história)- dejiny – časť minulosti, začínajú s človekom a jeho aktivitou, „pamäť ľudstva“- filozofia dejín – premýšľanie o dejinách a o zmysle dejín, hraničí medzi historickou ...
|
|
0,3 |
3x |
|
Infraštruktúra pedagogickej vedy
Seminárna práca7 s. / 1. roč. / docx
Pre rozvoj vedy nie je postačujúci iba pedagogický výskum a
vývoj, ale aj systém podpory vedy, ktorý sa nazýva infraštruktúrou pedagogickej
vedy.
Infraštruktúra predstavuje systém zdrojov, asociácií, knižníc
a databáz, edukačných programov, výskumných a edukačných pracovísk, na ktorých
sa pedagogika vyučuje. Všetky sú navzájom spojené, podporujúce rozvoj
pedagogiky na Slovensku aj v zahraničí.
|
|
0,1 |
14x |
|
Prevencia drogových závislostí - aktivita
Záverečná práca7 s. / 1. roč. / docx
• Názov aktivity : Hra o najnebezpečnejšej drogeCieľ: Poskytnúť špecifické informácie o drogách a napomôcť zmenu postojov k drogám.Vek účastníkov: 15 - 18 Pomôcky: Hárok na kopírovanie č. 16 ( nakopírované hárky podľa počtu dvojíc rozstriháme na jednotlivé pásiky s názvami drog ), obálkyPostup pri hre - opis Požiadame účastníkov, aby vytvorili dvojice s inými členmi skupiny tak, aby sa navzájom čo najmenej poznali. Každá dvojica ( v prípade nepárneho počtu účastníkov alebo malého počtu pripraven...
|
|
0,1 |
4x |
|
Trojuholníky + procesná mapa (Úvod do štúdia matematiky)
Seminárna práca9 s. / 1. roč. / doc
1.1 Definícia trojuholníkaTrojuholník môžeme definovať ako prienik troch polrovín.Ak máme tri rôzne body A, B, C, (ktoré neležia na jednej priamke) tak trojuholníkom s vrcholmi A, B, C nazývame prienik polrovín ABC, ACB, BCA.Úsečky AB, BC, CA sú stranami tohto trojuholníka a ich zjednotenie je obvod trojuholníka.Pre strany trojuholníka musí platiť trojuholníková nerovnosť, tj. , že súčet dĺžok dvoch ľubovoľných strán je väčší ako dĺžka tretej strany, teda:• a + b > c• b + c > a• a + c >...
|
|
0,5 |
0x |
|
Prvky V.A skupiny - p3 prvky
Referát11 s. / 1. roč. / doc
Kovové vlastnosti: nekovy: _____________ kovy: _____________Výskyt: N: - vo vzduchu - 78,08% - čílsky liadok: NaNO3 - amónne soli, dusičnany, NH3 - bielkoviny: dusík je biogénny prvok P: - minerály na báze fosforečnanov: apatity - fluoroapatit Ca5(PO4)3 . F; chloroapatit Ca5(PO4)3 . Cl; hydroxoapatit Ca5(PO4)3 . OH fosfority - zmiešané fosforečnany - v rastlinných a živočíšnych telách: kosti - Ca3(PO4)2 , nervová a mozgová hmota obsahuje fosfor vo forme cholínu (glycerínester kys. fosforečnej)...
|
|
0,3 |
1x |
|
Klučové kompetencie - prezentácie
Prezentácia181 s. / 2. roč. / zip
Poznať najdôležitejšie kľúčové kompetencie v technických
a odborných predmetoch a metodiku ich osvojovania.
|
|
4,4 |
2x |
|
Verbálna komunikácia
Poznámky27 s. / - roč. / docx
Kompletné poznámky z verbálnej komunikácie, všetko čo potrebujete na test. Čo je komunikácia, aké druhy poznáme + rôzne delenia a mnoho iného a na záver poznámky k počúvaniu.Čo je komunikácia- komunikácia sa pokladá za základ medziľudských vzťahov, je nevyhnutnou podmienkou medziľudských vzťahov- definuje sa ako vzájomná výmena významov medzi ľuďmi a uskutočňuje sa využívaním konvenčných symbolov- do komunikácie patrí kódovanie vysielaných informácií do konvenčných symbolov/znakov, ich odovzdá...
|
|
0,6 |
4x |
|
Vývin a vývinová psychológia
Prednášky7 s. / 1. roč. / docx
Po pojmom vývoj rozumieme proces rastu a postupnej zmeny, od jednoduchého k zložitému, od nedokonalého k dokonalému.Pod pojmom vývin rozumieme zmeny, ktoré sa v jednotlivých oblastiach psychiky (na úrovni procesov a vlastností), ako aj s nimi späté telesné zmeny, vyskytujú v období medzi počatím a smrťou ľudského jednotlivca. Psychický vývin teda začína narodenín dieťaťa, ale prebieha už prenatálnom období. Nezaraďujeme tu však všetky zmeny - iba tie , ktoré trvajú určite obdobie a sú usporiadan...
|
|
0,4 |
0x |
|
Pravopisná doplňovačka pre 5. ročník ZŠ - Spodobovanie a vybrané slová
Testy1 s. / 1. roč. / doc
Doplňovacie cvičenie vhodné pre žiakov na precvičovanie. Úlohou žiakov bude správne doplniť písmená na voľné miesta.1. z__mná vychá__ka 1. spe__ s__korky2. môj starý r__chly de__ko 2. nedob__tý hra__3. zap__rená Zu__ka 3. v__soký du__4. zapla__me m__ncami 4. sp__lená halu__5. zr__ľovaná záhra__ka 5. klzký bre__...
|
|
0,1 |
1x |
|
Lexikológia
Prednášky22 s. / 1. roč. / pdf
Obsahom textu je rozbor všetkých problémov lexikológie. Všetko, čo sa týka problému lexikológie, tvorenia slov, rozdelenia, kompletné poznámky k testu.
|
|
13,6 |
14x |
|