Lokálne distribučné systémy a internacionalizácia maloobchodu
Seminárna práca16 s. / 3. roč. / doc
1. Maloobchodná sieť
Distribučný systém na lokálnej úrovni reprezentuje maloobchodná sieť.
Definícia maloobchodnej siete:
Je to výsledok lokalizačnej stratégie podnikov v umiestňovaní bodov na predaj tovaru a služieb; taktiež je to súbor prevádzkových, maloobchodných jednotiek zameraných an predaj tovaru a služieb konečnému spotrebiteľovi ako posledný stupeň každého distribučného kanála.
Maloobchodnú sieť môžeme členiť podľa viacerých oblastí napr. podľa:
· formy vlastníctva
·...
|
|
0,2 |
8x |
|
Medzinárodný marketing aplikovaný na spoločnosť Mcdonald`s
Semestrálna práca55 s. / 3. roč. / doc
Medzinárodný marketing je proces, ktorého cieľom je optimalizácia zdrojov a vyhľadávanie príležitosti na svetovom trhu. Je zameraný na zlepšenie možnosti uplatenia produktov na zahraničných trhoch, čo vedie k uspokojeniu potrieb a želaní zahraničných zákazníkov. Spoločnosť, ktorá chce preniknúť na zahraničné trhy, musí realizovať výskum zahraničného trhu a segmentáciu, výber cieľového trhu, medzinárodný marketingový mix a voliť formu vstupu na zahraničný trh.Jedným z hlavných úspechov spoločnost...
|
|
0,9 |
52x |
|
Canada - Attractive Investment and Trading Partner for EU and Slovakia
Seminárna práca24 s. / 2. roč. / doc
Canada - General Information
By the size of the territory, Canada is second largest country in the world after Russia. Its population is small, 33,7 million people, only about one-fifth of Russia's. Canada is a federation that is governed as a parliamentary democracy and a constitutional monarchy with Queen Elizabeth II as its head of state. It is a bilingual nation with both English and French as official languages at the federal level. One of the world's highly developed countries, Canada ha...
|
|
1,0 |
1x |
|
Rokovanie v medzinárodnom obchode - otázky na zápočet
Vypracované otázky28 s. / 3. roč. / doc
1. Priebeh obchodného rokovania
Priebeh obchodného rokovania možno zobraziť nákresom ukazujúcim, ako sa jednotlivé prvky a faktory ovplyvňujú.:( NÁKRES JE V KNIHE RVMO NA STRANE 67. )Význam: veľký, malý, životný, prežitie a záchrana firmy.
Motívy: osobné, vecné, hlavné, vedľajšie, dosiahnuť zisk, získať podiel na trhu, udržať zákazníka, získať nového partnera, udržať zamestnanosť vo firme, znížiť náklady,
Subjekty: stály, potenciálny, zriedkavý, problematický zákazník, výrobca, obchodník, ...
|
|
0,3 |
8x |
|
Bugatti (seminárna práca z predmetu Distribučné systémy a logistika)
Seminárna práca10 s. / 3. roč. / doc
Bugatti bola vždy symbolom exkluzivity, luxusu, elegancie, štýlu, mimoriadneho dizajnu a veľkej vášne pre automobily. Od konkurencie sa odlišuje jedinečnou víziou, silným dedičstvom, legendárnymi športovými autami, high-tec vývojom a konštrukciou. Elegancia, individualizmus a nezávislý charakter automobilov sa odráža aj v logu firmy: oválny rám tvorený zo 60 perál, v ňom štylizované iniciálky zakladateľa značky Ettore Bugattiho a elegantne jednoduché slovné označenie Bugatti zdobia každý model...
|
|
0,1 |
23x |
|
Zahraničnoobchodná politika Ruska
Bakalárska práca44 s. / 3. roč. / doc
Cieľom záverečnej práce bolo analyzovať zahraničnoobchodnú situáciu Ruskej federácie, i nástroje presadzovania ekonomických záujmov danej krajiny, opísať nesmierny význam ropnej strategickej súčasti zahraničnoobchodnej politiky a špecifikovať postavenie Ruska vo svetovom hospodárstve i prognózy jeho vývoja. Práca je rozdelená do piatich kapitol. Obsahuje 3 grafy, 8 tabuliek a 2 prílohy. V prvej kapitole bakalárskej práce je upriamená pozornosť na súčasnú politiku Ruskej federácie a na jej ekonom...
|
|
1,3 |
1x |
|
Globálny trh s mobilnými telefónmi
Seminárna práca12 s. / 2. roč. / docx
ÚvodMobilné telefóny spôsobili v posledných desaťročiach obrovský boom na globálnom trhu. Z luxusnej vymoženosti určenej pre elitu bohatých sa postupom času stal bežný nástroj pre všetky vekové kategórie, ktorý v mnohom uľahčuje a zlepšuje život v práci i súkromí. Možnosť spojenia so svojimi blízkymi kedykoľvek a kdekoľvek sa stala skutočnosťou, ktorá vo viacerých ohľadoch ovplyvnila a neprestajne vo výraznej miere ovplyvňuje životy ľudí. V tejto práci si priblížime počiatky telekomunikačných te...
|
|
0,3 |
0x |
|
Toyota - analýza konkurencie
Seminárna práca25 s. / 2. roč. / doc
Záver
V dnešnej dobe je pre firmu veľmi dôležité, aby mala pred svojimim konkurentmi náskok. Vydobyť si určitú pozíciu na trhuje ťažké no ešte ťažšie je sa danú pozíciu aj udržať v dlhodobom horizonte. Rozhodnutie akú konkurenčnú stratégiu firma použije sa preto javí ako kľúčové z hľadiska budúceho úspechu a v žiadnom prípade sa táto stránka nesmie podceniť.
|
|
1,0 |
6x |
|
Otázky - Informatika
Skriptá30 s. / 1. roč. / zip
Otázky a odpovede k Informatike na skúšku.Mali by byť na skúške tieto otázky. Niekoľko je otvorených a niektoré sú krúžkovacie. Ku skúške sa pripočítavajú body zo zápočtu a minimálny počet bodov na skúške je 51 takže, ak máte 30 bodov zo zápočtu tak už iba 21 bodov zo skúšky. Je to výhoda oproti ostatným predmetom. Máte oveľa väčšiu šancu, že predmet úspešne zvládnete :)))
|
|
0,2 |
7x |
|