Vo všeobecnosti sa myslenie považuje za najvyšší stupen poznávacích procesov. Pre plnenie
funkcie prostriedku postihovania objektívnej reality sa pri nom predpokladá istá schopnost primerane
a neskreslene ju odrážat, spracúvat a interpretovat.Je však objektívna realita vnímaná vždy aj objektívne? Nie tak samozrejme, pretože myslenie je
proces subjektívny. Je to v podstate vnútorný dialóg. Už Sokrates opísal myslenie ako „diskurz, ktorý
mysel vedie sama so sebou“ a podobne aj Watson na základ...
Práca sa zaoberá voľným časom – jeho charakteristikou, problémami a perspektívami. Zámerom práce je podať teoretickú analýzu voľného času, zdôrazniť potrebu voľného času a poukázať na to, že voľný čas má pozitívny vplyv na regeneráciu človeka. Cieľom tejto práce je poukázať na využívanie voľného času študentmi vysokých škôl, s akým zámerom (oddych, zábava, záľuby), preskúmať najrozšírenejšie voľno-časové aktivity vysokoškolákov (ide o činností, ktoré si môže slobodne vybrať) a v neposlednom rad...
V dnešnom svete existuje široký konsensus o tom, že globalizácia, mobility a technologizácia posledných rokov vyžaduje od mladej generácie nové schopnosti. Posilňuje sa celosvetový tlak na uznanie prínosu medzikultúrnej komunikácie, teda schopnosť ovládať kultúrne odlišnosti noriem správania, hodnôt a konvencií, predpokladať očakávania, primerane tomuto rozdielu konať a verbálne, alebo aj neverbálne komunikovať. Súčasný európsky kontext naznačuje, že mladý človek - Európan stojí pred neľahkou úl...
Hlavnou témou práce sú vzťah, podmienky a názory žiačok gymnázia na záujmovú telesnú výchovu. Cieľom je obohatiť problematiku záujmovej telesnej výchovy na Slovensku. Aktualizovať a rozobrať možnosti a podmienky pre záujmovú telesnú výchovu na vybranom gymnáziu. Zistiť a zhodnotiť aké aktivity sú pre dnešnú mládež zaujímavé a v akom rozsahu sa venujú športovaniu. Takisto zistiť, prečo záujem o telesnú výchovu a šport na školách upadá, zistiť aké aktivity majú žiačky a prečo ich uprednostňujú pre...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.