Ekonomika verejných služieb
«»
Popis:
Ukážka:
1) Prvky M.mixu služieb, analýza ľudí, ľudský faktor - analýza VŠ.Služby majú základné vlastnosti: nehmotnosť, pominuteľnosť, neoddeliteľnosť, variabilitu a pri uplatňovaní marketingu je dôležitá aj asymetrická informácia v službách.
Kľúčové slová:
marketing
verejná správa
marketingový mix
predajca
zákazník
Obsah:
- 1) Prvky M.mixu služieb, analýza ľudí, ľudský faktor
2) Charakteristika úrovne produktu z pohľadu zákazníka
3) Úrovne produktu služba z pohľadu producenta
4) Marketing
5) M.mix
6) Úrovne z pohľadu predajcu
7) Úrovne produktu
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.