Globálny marketing
Popis:
1.Čo je globalizácia - charakteristika . Proces postupného zjednocovania geografických blízkych krajín do spoločného celku . Ide o globalizáciu ekonomických procesov - prepojenosť ekonomických prostredí ekonomík , rozvinutosť medzinárodných ekonomických vzťahov vo svetovom meradle.2. Dôsledky globalizácie . - ekonomický, politický ,spoločenský , sociálny i psychologický rozmer . - vplyv na planetárnu ekologickú situáciu - ničenie pralesov - priamy a nepriamy vplyv na nárast zločinnost- prehlbovanie rozdielov medzi vyspelými a zaostalými krajinami - veľký počet infúzií a homogenizácií - vznik spoločného trhu , ktorý nikdy nebude homogénny , firma musí odlišovať regionálne odlišnosti
Kľúčové slová:
Globálny marketing
Ansoffova matica
expanzia
globalizácia
marketing
trh
politika
Obsah:
- 1.Čo je globalizácia - charakteristika .
2. Dôsledky globalizácie .
3. Medzinárodné aspekty marketingu
4.Základné koncepcie medzinárodného marketingu .
5. Príčiny vstupu na zahraničný trh
6.Matica - produkt - trh : Ansoffova matica expanzie
7 . Marketingový plán v medzinárodnom marketingu
8 . Medzinárodné prostredie
9 . Rozhodnutie o expanzii .
10 . Rozhodovanie o výbere trhu
11 . Rozhodovanie o spôsobe vstupu na zahraničný trh
12 . Rozhodovanie o marketingovom programe krajinu
13 . Štandardizovaný a neštandardizovaný mix
15. Produkt v medzinárodnom marketingu a typy v medzinárodnom marketingu
16 . Cena a cenová stratégia .
17 . Medzinárodná distribučná politika
18 . Marketingová komunikácia v medzinárodnom marketingu
19 . Faktory ovplyvňujúce prostredie marketingovej komunikáci
20 . Vplyv kultúr na marketingovú komunikáciu
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.