Logistika (2. písomka)
Popis:
Previerka č.2
1.Distribučná logistika pozostáva z týchto základných komponentov: vstup, proces, výstup a spätná väzba
2. Prvky zákazníckeho servisu sú: dodacia lehota, spoľahlivosť dodávky, stav dodavky, flexibilita dodavky.
3. Zásady dosahovania logistických výkonov: Implementovať logistiku do strategických plánov firmy. Integrovať riadenie hmotných tokov (nákup, výrobu a distribúciu) v spoločnosti. Využívať možnosti, ktoré poskytujú moderné informačné systémy. Hľadať a vychovávať kvalitných logistických manažérov. Uzatvárať strategické aliancie v logistických reťazcoch. Venovať pozornosť výberu vhodných kritérií posudzovania efektívnosti logistických výkonov. Optimalizovať úroveň služieb. Pri riadení nezabúdať na detaily. Využívať v rámci rôznych foriem strategických aliancií možnosti stabilizovať logistické výkony. Merať a dynamicky upravovať logistické výkony.
Kľúčové slová:
logistika
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.