Marketing, podnikateľské koncepcie, Porterov model
1 / 2
«»
Popis:
Def. marketingu: je to proces plánovania a realizácie koncepcie, cenovej tvorby, komunikačnej politiky a distribúcie v oblasti presadzovania myšlienok, výrobkov a služieb za účelom formulovania výmenných vzťahov, zabezpečujúcich uspokojovanie individuálnych a spoločenských potrieb.
Je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci i skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt tie entity, ktoré uspokojujú ich potreby a želania.
Kľúčové slová:
marketing
Porterov model
marketingová komunikácia
produkt
cena
reklama
odbytový kanál
morálka
maloobchod
marketingová etika
Obsah:
- Def. marketingu
Podnikateľské koncepcie
Porterov model
Charakteristika produktu
Distribučná politika
Odbytový kanál
Cena
Marketingová komunikácia
Maloobchodná predajňa
Marketingové plánovanie
Marketingová etika
Etické kódexy
Etický kódex AMA
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.