Popis:
Spoločenský a riadiaci proces v ktorom jednotlivci a org ziskavaju prostr. Vytvarania, ponukania a vymeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú. Nastroje -4P Marketingova koncepcia-potreby želania,dopyt, produkty,výmena, transakcia, trhy. Dopyt-negatívny ,nulový,potecialny/latentny,klesajuci,nepravidelný,plynulý, nadmerný, škodlivý Koncepcie -produkčná,produktová,predajná ,marketingová,spoločenský marketing.
Ciele-smachievablert. BCG-hviezdy,otazniky,kravy, psy. Market.manažme-analyza,planovanie,implementacia, kontrola. Mark.Plan-celk.zhrnutie,popis suc.situacie,SWOT,Ciele,mark.strategia,akcne programy,rozpočet, kont
Makroprostr - PolEkoSoc-kulTechLegislEnviro Mikro - interné, externé,dodav,verejnost,mark.sprostredk, zakaznici/konkurenti,verejnost
Kľúčové slová:
marketing
manažment
makroprostredie
mikroprostredie
zákazníci
koncepcie