Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 120   projektov
12 nových

Marketing - ťahák z pojmov

«»
Prípona
.doc
Typ
ťahák
Stiahnuté
22 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
9985
Posledná úprava
16.10.2018
Zobrazené
864 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing-analýza,plánov.,implemtácia, kontrola programov vytvorených za účelom dobrov.výmeny hodnôť s vybraným segm. trhu v záujme dosiah.cieľov organizácie.
prelína sa všetkými činnosťami podnik.subj
Synergický efekt-spolupráca súkromného a verejného sektora a rozdelenie kompeten.
Verejný sektor - stará sa o presadzovanie politiky CR založenej na analýze konkur. prílež. a ohrození konkurencie, v zahrani. sa podiela na propagácii a vytváraní imidžu
Kooperatívny marketing - nielen propag. ale aj poukázať na značku, reťaz jednotl. čiastkových služieb. Osobitosti CR - CR je sociálno-ekonom.jav, potreby človeka sa uspokojujú TaS, služby CR sú službami iných odvetví, kolísavosť medzi DaP.
Potreby hostí - základné, špecializované.
Marketing. prostr. - 1,s kontrolovateľ. faktormi, 2, podnikateľské, 3, prost.kt. nemožno kontrolovať. ANALYZA VNUTOR. PODM - umiestnenie, stav budovy a kapacita, kval. poskyt.sl, personálna situácia, ekonom. výsledky, podiel stálych hostí na celkovom počte hostí.

Kľúčové slová:

marketing

vzťahy

marketingový výskum

stratégia

segmentácia

pozícia


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko