Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingová komunikácia

«»
Prípona
.doc
Typ
ťahák
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
1,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
18844
Posledná úprava
31.01.2009
Zobrazené
1 654 x
Autor:
jojinka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1.Teória marketingovej komunikácie
Je definovaný nielen ako prieskum trhu, ale výstižne ako úsilie predať správny tovar správnemu spotrebiteľovi, na správnom mieste za správnu cenu.
Súčasťou marketingovej činnosti sa tak stala časť venovaná produktu, jeho cene, distribúcii i marketingovej komunikácii. K reklame sa postupne pridávali ďalšie aktivity ako je public ralations, direct marketing, sponzoring, medeling...
MARKETING Marketing je zjednodušene definovaný ako uspokojovanie ľudských potrieb prostredníctvom výmenných procesov.

Kľúčové slová:

Aktivity corporate communication

Komunikačný rozpočet


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko