Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Medzinárodný marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
ťahák
Stiahnuté
14 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
18816
Posledná úprava
08.02.2009
Zobrazené
1 322 x
Autor:
venom17
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
DOMÁCI MARKETING – orientuje sa na domáci trh, na trh v kt. má firma sídlo, neprekračuje štátne hranice.
EXPORTNÝ MARKETING – (vývozný) – firma predáva svoje výrobky, produkty mimo domáceho trhu. Výrobky sú fyzicky umiestňované na trh iných štátov.
MEDZINÁRONDÝ MARKETING – firma sa spája aj s určitými aktivitami, kt. sa daná firma zapája do marketingového prostredia cudzej krajiny, ak sa firma nespája len s exportom. Marketing presahujúci hranice jedného štátu.
MULTINACIONÁLNY MARKETING – je výsledkom vzniku a vývoja multinacionálnych korporácií a tieto firmy charakterizuje extenzívny rozvoj aktivít v zahraničí (vystupujú vo viacerých krajinách a pre každý nový trh majú inú príslušnú stratégiu). Extenzívny = rozťahujúci (prichádzam s novým). Hlavnou úlohou je nájsť optimálny spôsob adaptácie celkovej marketingovej stratégie na špecifikum konkrétnej krajiny, snaha pôsobiť ako miestna firma.

Kľúčové slová:

Medzinárodný marketing

EXPORTNÝ MARKETING

DOMÁCI MARKETING


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko