Popis:
B
1. implicitne očakávania podľa shella
Týkajú sa potenciálnych dodávateľov.
1. reputácia
2. veľkosť
3. geografická lokalizácia
4. existencia recipročných vzťahov medzi zákazníkmi a dodávateľmi
5. osobnosť
6. kompetentnosť
7. životný štýl predávajúceho
2. nástroje a oblasti na zlepšenie koordinácie nákupných činností (komplex.)
Marketing nákupu: analýza potrieb, klasifikácia nákupov, analýza a voľba trhu nákupu, visualizácia portfólia nákupu, diagnostika situácie, nákupný mix, plán nákupu, nákupné rokovanie, uzatvorenie zmluvy, kontrola marketingu nákupu.
3. rozhodnutie – globálna stratégia
Riadenie sektora predaja transformovaním stanovených cieľov predaja, ktoré majú formu tržieb, na ciele vo forme návštev, resp. kvantitatívne a kvalitatívne rozdelenie úsilia optimálnym spôsobom medzi existujúcich a potenciálnych zákazníkkov v záujme dosiahnutia cieľov predaja. ...
Kľúčové slová:
nakup
predaj