Popis:
M-spoločen. a riad. proces, v kt. jednotl.skupiny získavajú pomocou vytvárania a výmeny produktov a hodnôt, to čo potrebujú a chcú.; práca s trhom (trh predávajúceho a kupujúceho)
M.KONCEPCIA-Potreby(pociťov.nedostatku; fyzic,soc,individuál), Želania(konkr.produkty, kt.uspokoj. potreby), Dopyt(želania podložené kúpnou silou), Produkty (hocičo, čo možno ponúknuť a uspokojí potrebu al.želanie), Výmena(získanie žiadaného objektu za poskyt.náhrady), Transakcie(výmena hodnôt medzi 2 účastníkmi; peňaž.a barter.), Trhy(zoskup.existuj.a potencion.kupujúcich produktu; samozásob,centraliz.a decentraliz. výmena; trhy-práce, peňazí, sponzorov)
MRK.MANAŽMENT-mnž.dopytu; analýza, plánovanie, realizácia, kontrola programov určených na tvorbu, rozvíjanie a udržiavanie zmien, kt.sa týkajú kupujúcich v snahe dosiahnuť ciele fy
Kľúčové slová:
cena
produkt
makro postredie
mikro prostredie
riadiace funkcie
výskum
prostredie