Spotrebiteľské správanie
Popis:
1.Konjunktívne pravidlo = predpokladá, že spotrebiteľ určí minimálnu hranicu každého hodnoteného atribútu. Vyberá sa alternatíva (alternatívy), ktorá vyhovuje všetkým kritériám. Inými slovami, produkt, ktorý nespĺňa požadovanú úroveň v niektorom z kritérií, sa vylučuje z výberu.
Kompenzačné pravidlo = sa posudzuje možnosť výberu jednotlivých značiek z hľadiska každého dôležitého atribútu a pre každú značku sa stanovuje hodnotenie, ktoré odráža jej relatívne prednosti. Umožňujú, aby pozitívne hodnotenie podľa určitého atribútu vyvážilo negatívne hodnotenie niektorého iného atribútu. Známe sú dva typy kompenzačných pravidiel – jednoduché a zohľadňujúce dôležitosť jednotlivých atribútov (vážené aditívne alebo lineárne kompenzačné pravidlo).
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.