Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Spotrebiteľské správanie

«»
Prípona
.doc
Typ
ťahák
Stiahnuté
18 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
21750
Posledná úprava
02.04.2009
Zobrazené
1 268 x
Autor:
andrejka30
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1.Konjunktívne pravidlo = predpokladá, že spotrebiteľ určí minimálnu hranicu každého hodnoteného atribútu. Vyberá sa alternatíva (alternatívy), ktorá vyhovuje všetkým kritériám. Inými slovami, produkt, ktorý nespĺňa požadovanú úroveň v niektorom z kritérií, sa vylučuje z výberu.
Kompenzačné pravidlo = sa posudzuje možnosť výberu jednotlivých značiek z hľadiska každého dôležitého atribútu a pre každú značku sa stanovuje hodnotenie, ktoré odráža jej relatívne prednosti. Umožňujú, aby pozitívne hodnotenie podľa určitého atribútu vyvážilo negatívne hodnotenie niektorého iného atribútu. Známe sú dva typy kompenzačných pravidiel – jednoduché a zohľadňujúce dôležitosť jednotlivých atribútov (vážené aditívne alebo lineárne kompenzačné pravidlo).
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko