Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Strategický manažment - ťahák

«»
Prípona
.docx
Typ
ťahák
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
37494
Posledná úprava
09.05.2011
Zobrazené
1 196 x
Autor:
lenka73
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Stratégia – sa zvyčajne definuje ako vedomé určenie základných dlhodobých cieľov podniku, stanovenie postupu činností, ktoré umožnia čo najrýchlejšie splniť ciele a rozmiestnenie zdrojov potrebných na realizáciu cieľov

Strategické myslenie má špecifické črty:
Dlhodobosť – zabezpečiť dlhodobú životoschopnosť a ziskovosť podnikateľskej jednotky v čo najdlhšom možnom časovom horizonte
Extrovertnosť – podnik nikdy nie je osamotený ale vyvíja sa vo svojom socio-ekonomickom prostredí. Zmeny prostredia je treba v danej chvíli poznať a interpretovať
Kompetitívnosť v myslení – prostredníctvom cielenej profilácie a diferenciácie vybudovať dlhodobý konkurenčný model
Cieľová orientovanosť – vytváranie jednotného základného názoru na ciele Identita so zákazníkom – snaha získať zákazníka
Tvorivosť -
Reálnosť – myslenie vzťahujúce sa na bezprostrednú realitu
Akčná orientovanosť – dôsledná príprava všetkých aktivít na dlhodobo orientované ciele
Jednoduchosť, pragmatickosť – na konci strat.myslenia by mala byť jasná,transparentná a zrozumiteľná koncepcia  

Kľúčové slová:

stratégia

strategické myslenie

segmentácia trhu

ekonomické faktory



Obsah:
  • Stratégia
    Strategické myslenie má špecifické črty
    Základné predpoklady strategického myslenia
    Princípy strategického myslenia
    Analýza segmentácie trhu
    Analýza štruktúry konkurencie
    Analýza PEST
    SWOT analýza
    4 kvadranty analýzy swot
    Prognózovanie vývoja prostredia
    Metódy prognózovania
    DELFSKá METODA
    METODA BRAINSTORMING
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko