Popis:
Ukážka:
M-spoločen. a riad. proces, v kt. jednotl.skupiny získavajú pomocou vytvárania a výmeny produktov a hodnôt, to čo potrebujú a chcú.; práca s trhom (trh predávajúceho a kupujúceho)
M.KONCEPCIA -Potreby (pociťov.nedostatku; fyzic,soc,individuál), Želania(konkr.produkty, kt.uspokoj. potreby), Dopyt(želania podložené kúpnou silou), Produkty (hocičo, čo možno ponúknuť a uspokojí potrebu al.želanie), Výmena (získanie žiadaného objektu za poskyt.náhrady),
Kľúčové slová:
marketing
ťahák
trh
marketingový mix
plánovanie
produkt
výrobky
ceny
komunikácie
služby
predaj
PR
reklama
Obsah:
- 1. M, M.koncepcia, M MNŽ, ciele M systému
2. S plánovanie, plány, proces M MNŽ, M mix, M riadiace funkcie, M prostredie
3. M plánovanie,
4. časti plánu, imlementácia, jej proces a neúspech
5. M info systém, získavanie info, proces M výskumu
6. M prostredie, mikroprostr., makroprostr
7. faktory spotrebit. správania, rozhod.: o nákupe a nových produktoch
8. nákup organizácií, typy trhov, nákupné správanie
9. trh, 3 prístupy M, segmentácia, 3 pokrytia trhu a S, S tvorby trh. pozície
10. produkt: úrovne, klasifikácia, rozhodovanie o: produkte, prod. rade, prod. mixe
11. nové výrobky, ich vývoj, život. cyklus výrobku
12. cena, jej určovanie, faktory, prístupy k určovaniu cien
15. ceny nových produktov, ceny pre prod. mix, cenové úpravy, zmeny cien
16. odbytový kanál, jeho funkcie, stupne, správanie, organizácia, štruktúra odbyt. kanála, jeho mnž, fyzická distribúcia
17. MO, rozhodnutia MOdníkov, VO, jeho funkcie, typy, M rozhodnutia, vývoj
18. promotion, komunikačný proces, kroky komunikácie, , tvorba komunik./promotion mixu, tvorba rozpoč20.tu, faktory promotion mixu
21. reklama, rozhodnutia o reklame
22. predávajúci, mnž predaja, jeho rozhodovanie, proces predaja, dozor obchod. personálu, hodnotenie predávajúcich
23. rozhodnutia medzinár. M
24. služba, jej vlastnosti, M podnikov služieb a ich úlohy, M organizácií, M osôb, M lokality, M myšlienok
25. pôsobenie M: na spotrebiteľov, na spoločnosť, na iné fy, občian.-verej. akcie na reguláciu M, podnikatelia a spoločens. zodpovednosť M