Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Marketingové aplikácie - testy A až F

«»
Prípona
.doc
Typ
testy
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
9117
Posledná úprava
22.06.2018
Zobrazené
3 687 x
Autor:
mimimimi
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Test A
1. Charakterizuj strojársky výrobok a jeho rozdelenie
Strojárska výroba je charakterizovaná vyšším stupňom pridanej hodnoty, nižšou materiálovou a energetickou náročnosťou a vyššou prácnosťou v porovnaní s priemerom priemyselnej výroby. Strojárske výrobky možno zaradiť do týchto skupín:
- jednoduché zariadenia a malé nástroje (motyka)
- priemyselné zariadenia (kotly, armatúry, čerpadlá)
- poľnohospodárske stroje (traktory)
- dopravné stroje (lokomotívy, automobily)
- obrábacie stroje a nástroje
- presná mechanika (optika, kontrolné a meracie prístroje)

Podľa klasifikácie stroj. výrobkov poznáme výrobky:
- finálne (konečné, nevracajú sa späť do výrobného procesu)
- kompletizačné (slúžia ako polotovary. súčiastky pri montáži zložitejších

2. Čo je liek a charakterizuj jeho formy
Základná definícia lieku ako produktu nie je jednoznačná. V ostatnom období sa ustálila charakteristika: Lieky sú tovar zvláštnej povahy. Liekom sa označuje liečivo alebo zmes liečiv a pomocných látok upravených technologickým procesom na liekovú formu a určených na:
a) ochranu pred chorobami
b) na diagnostiku chorôb
c) liečenie chorôb
d) na ovplyvňovanie fyziologických funkcií
...

Test B
1. Distribučné kanály v poľnohospodárstve
Výber priameho alebo nepriameho distribučného kanála ovplyvňujú tieto faktory:
- štruktúra trhu
- územná roztrieštenosť výroby poľnohospodárskych surovín
- nevyhnutnosť dokončiť vo sfére obehu niektoré výrobné procesy
- stupeň možnosti znehodnotenia tovarov
- možnosť okamžitej konzumácie alebo konzumácie po malej úprave
- podniky finalizujúce niektoré výrobky s cieľom ich predaja
- charakter výrobku
...

Kľúčové slová:

testy

marketingové aplikácie

ekonomika

distribučný systém



Obsah:
  • Test A:
    1. charakterizuj strojársky výrobok a jeho rozdelenie
    2. čo je liek a charakterizuj jeho formy
    3. čo je chemická výroba a jej definícia
    4. legislatívne pozadie dopravy v SR
    5. charakterizuj základné typy NO (232)
    ...

    Test B:
    1. distribučné kanály v poľnohospodárstve
    2. faktory na základe ktorých delíme špecifiká marketingu v strojárstve
    3. cenové stratégie a metódy v chemickom priemysle
    4. štátne zásahy vo farmaceutickom priemysle
    5. doprava a definujte dopravný produkt ako službu
    6. nové trendy v bankovníctve
    8. legislatíva v politických stranách
    ...

    Test C:
    3. charakterizuj marketingové špecifiká výrobku v strojárskom priemysle
    4. ako ovplyvní bankové plánovanie v marketingu pobočky? (ako sa prejaví plánovanie pobočky na celkovom marketingu v banke, vzťah plánovania pobočky k celkovej marketingovej stratégii banky)
    5. interaktívny marketing
    7. ako sa delia lieky podľa pôvodu získania (galeniká a chemoterapeutiká) a podľa spôsobu predaja
    ...
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko