Marketingové aplikácie - testy A až F
«»
Popis:
Test A
1. Charakterizuj strojársky výrobok a jeho rozdelenie
Strojárska výroba je charakterizovaná vyšším stupňom pridanej hodnoty, nižšou materiálovou a energetickou náročnosťou a vyššou prácnosťou v porovnaní s priemerom priemyselnej výroby. Strojárske výrobky možno zaradiť do týchto skupín:
- jednoduché zariadenia a malé nástroje (motyka)
- priemyselné zariadenia (kotly, armatúry, čerpadlá)
- poľnohospodárske stroje (traktory)
- dopravné stroje (lokomotívy, automobily)
- obrábacie stroje a nástroje
- presná mechanika (optika, kontrolné a meracie prístroje)
Podľa klasifikácie stroj. výrobkov poznáme výrobky:
- finálne (konečné, nevracajú sa späť do výrobného procesu)
- kompletizačné (slúžia ako polotovary. súčiastky pri montáži zložitejších
2. Čo je liek a charakterizuj jeho formy
Základná definícia lieku ako produktu nie je jednoznačná. V ostatnom období sa ustálila charakteristika: Lieky sú tovar zvláštnej povahy. Liekom sa označuje liečivo alebo zmes liečiv a pomocných látok upravených technologickým procesom na liekovú formu a určených na:
a) ochranu pred chorobami
b) na diagnostiku chorôb
c) liečenie chorôb
d) na ovplyvňovanie fyziologických funkcií
...
Test B
1. Distribučné kanály v poľnohospodárstve
Výber priameho alebo nepriameho distribučného kanála ovplyvňujú tieto faktory:
- štruktúra trhu
- územná roztrieštenosť výroby poľnohospodárskych surovín
- nevyhnutnosť dokončiť vo sfére obehu niektoré výrobné procesy
- stupeň možnosti znehodnotenia tovarov
- možnosť okamžitej konzumácie alebo konzumácie po malej úprave
- podniky finalizujúce niektoré výrobky s cieľom ich predaja
- charakter výrobku
...
Kľúčové slová:
testy
marketingové aplikácie
ekonomika
distribučný systém
Obsah:
- Test A:
1. charakterizuj strojársky výrobok a jeho rozdelenie
2. čo je liek a charakterizuj jeho formy
3. čo je chemická výroba a jej definícia
4. legislatívne pozadie dopravy v SR
5. charakterizuj základné typy NO (232)
...
Test B:
1. distribučné kanály v poľnohospodárstve
2. faktory na základe ktorých delíme špecifiká marketingu v strojárstve
3. cenové stratégie a metódy v chemickom priemysle
4. štátne zásahy vo farmaceutickom priemysle
5. doprava a definujte dopravný produkt ako službu
6. nové trendy v bankovníctve
8. legislatíva v politických stranách
...
Test C:
3. charakterizuj marketingové špecifiká výrobku v strojárskom priemysle
4. ako ovplyvní bankové plánovanie v marketingu pobočky? (ako sa prejaví plánovanie pobočky na celkovom marketingu v banke, vzťah plánovania pobočky k celkovej marketingovej stratégii banky)
5. interaktívny marketing
7. ako sa delia lieky podľa pôvodu získania (galeniká a chemoterapeutiká) a podľa spôsobu predaja
...
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.