Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Odbytová stratégia

«»
Prípona
.doc
Typ
testy
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
18565
Posledná úprava
08.02.2009
Zobrazené
1 044 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Test č. 1

1. Oblasti marketingovej analýzy OS
Vonkajšia analýza – zameraná na anal.prostredia:
Vonkajšie prostredie – makro:
a) spoločenské (kultúrne a spoločenské tradície, normy a postoje),
b) politické (postoje a reakcie verejnosti, spoločenská kritika),
c) právne (normy legislatívy, kt. musíme rešpektovať – zákonné normy ochrany konkurencie, práv spotrebiteľov),
d) ekonomické (inflácia, zamestnanosť, dynamika vývoja HDP),

Vnútorné prostredie – mikro:
e) spolupracujúce (stav u dodávateľov, odberateľov, distrib. ciest, finanč. inštitúcii),
f) konkurenčné (najdôležitejšia oblasť, ciele a väzby na konkrétnych spotrebiteľov a trhy, postavenie na trhu jednotlivých konkurentov).

Z uved.prostredí systémom market. spravodajstva zisťuje príležitosti a hrozby.

Kľúčové slová:

Odbytová stratégia

Cenová politika


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko