Popis:
1.Charakterizujte tri skupiny producentov odevov
1. Producenti ponúkajúci Haute Couture - vyznačujú sa tým, že pôsobia len v Paríži, v rámci svojej stavovskej organizácie musia dodržiavať prísne pravidlá a spĺňať kritériá oprávňujúce k používaniu tohto označenia. Produkty sú jedinečné - unikátne, určené len určitým zákazníkom za extrémne vysoké ceny, navrhujú na vlastné náklady. Musia mať najmenej 20 stálych zamestnancov, musia 2x do roka robiť módne prehliadky, ich modely sú ručne šité a na mieru. Pret-a-Porter - sú tie isté modely, ktoré ponúkajú Haute Couture, len sú použité menej luxusné materiály, za modely pýtajú vysoké ceny (ale nie také ako za Haute Couture), ale je to menej náročné prevedenie ako v Haute Couture.
2. Samostatní dizajnéri - produkty dizajnérov - rLea Fekete, Lýdia Eckhardt, Fero Mikloško
menšie série v šití, modely sú jedinečné, šijú aj na mieru zákazníkom, vlastná tvorivá schopnosť, pracujú pod vlastnou značkou, vyrábajú na vlastné náklady, musia robiť módne prehliadky, ponúkajú doplnkový sortiment, ponúkajú poradenské služby, predávajú vo svojich obchodoch, alebo cez dohodnuté distribučné kanály
3. Producenti odevnej konfekcie - produkty producentov odev. konfekcie Ozeta Trenčín, Makyta Púchov a pod. (má aj úrovne - najvyššia úroveň, zvýšená stredná úroveň, stredná úroveň, najnižšia úroveň) - šijú sezónne kolekcie, majú vlastných módnych návrhárov, predávajú vo vlastných značkových predajniach. Firmy, ktoré predávajú a produkujú samostatne svoje vybrané kolekcie odevov vo veľkých množstvách. Množstvo, kvalita a úroveň cien ponúkaných kolekcií závisí od zvoleného žánru, pôsobia na národných aj medzinárodných trhoch.
...
Kľúčové slová:
marketing
odvetvový marketing
produkt
výrobok
producent
priemysel
zážitkový marketing
public marketing
lifestyle marketing
ekologický produkt
distribučná politika
agropotravinársky podnik
Obsah:
- Test A
1. Charakterizujte tri skupiny producentov odevov.
2. špecifiká marketingu univerzít
3. Aké funkcie plní obal pri agropotravinárskych produktoch?
4. Aké charakteristiky by mal mať ekologický produkt?
5. Ako sa prejavuje pôsobenie zážitkového marketingu v distribúcii firmy?
6. Definujte marketing univerzít. (od slova do slova, iba definition)
Test B
1. Charakterizujte riziká v odevnom priemysle.
2. Vymenujte osobitosti charakterizujúce dopravu.
3. Aké faktory ovplyvňujú veľkosť spotreby agropotravinárskych produktov?
4. Charakterizujte typy ekologicky orientovaných koncepcií.
5. Ako sa uplatňuje zážitkový marketing v nástroji Produkt?
6. Vymenujte nástroje komunikačnej politiky v Marketingu univerzít
Test C
1. Aká doprava sa využíva v odevnom marketingu - charakterizujte.
2. Aké rabaty sa používajú v dopravnom marketingu - charakterizujte.
3. Charakterizujte typy ekologicky orientovaných koncepcií.
4. Charakterizujte interný marketing v marketingu univerzít.
5. Prečo sa používa v hospodárskej praxi zážitkový marketing.
6. Niečo o značke (neviem či funkcie značky alebo vlastnosti- teraz popíšem funkcie)
Test D
1. Zážitkovo orientovaný marketing, kde sa môže uplatniť v ktorých marketingových nástrojoch a ako
2. Ekologicky orientovaná komunikácia produktov firmy
3. Akými typmi distribučných ciest sa predáva služba
4. V čom spočíva kvalita potravinárskych služieb, a čo je to certifikácia
5. Charakterizuj marketingový mix produktov v odevnom priemysle: Publicita ,Sponzoring , P-Placente
6. Z akých zdrojov získava fin. prostriedky univerzity v marketingu univerzít
Test E
1. Aký vplyv majú prírodné, technologické a kultúrne vplyvy na marketing agropotravinárskych produktov?
2. Ako prebieha proces vzniku odevu?
3. Ako funkcie plní obal v agropotravin. mkg? - po novom - odpoveď A3
4. Z akých prvkov sa skladá ekologicky orientovaná politika firmy?
5. Zážitková hodnota.
6. Vymenujte všetky cieľové skupiny univerzít.
Test F
1. Demografické, ekologické a politické vplyvy na agropotravinársky priemysel.
2. V akom poradí zohľadňujeme aspekty spresňujúce zážitky.
3. Makroprostredie v agropotravinárskom podniku.
4. Aká politika sa používa v odevnom priemysle.
5. Charakterizujte typy ekologicky orientovaných koncepcií.
6. Vymenujte nástroje komunikačnej politiky v Marketingu univerzít
Test G
1. Slabé stránky poľnohospodárskeho podniku.
2. Aké komunikačné techniky sa používajú v odevnom priemysle.
3. Čím sa zaoberá marketing univerzít - čo robia univ..- nevieme presné znenie
4. Charakterizujte scénický marketing a lifestyle marketing.
5. Charakterizujte Public marketing, jeho ciele a nástroje. (UNI)
6. Ekologicky orientovaná distribučná politika firmy.
Test H
1. Popíš typy distrib. kanálov v agropotravinárskom marketingu
2. charakterizuj event- marketing v odevnej firme
3. Typy maloobchodných predajní na Slovensku
4. Charakterizuj typy ekologicky orientovanej koncepcie
5. Pomocou čoho pôsobí neverbálna komunikácia na spotrebiteľa pri zážitkovom komunikačnom mixe
6. Charakterizuj distribučnú politiku v rámci marketingu univerzít
Zdroje:
- testy
- prednášky
- poznámky
- skriptá