Psychológia v obchode
Popis:
Psychológia v obchode :
1. Medzi zdroje spotrebiteľských postojov patria:
a) špecifické skúsenosti – kvalita výrobku, estetické vlastnosti, ktoré môžu byť základom pozitívnych postojov (k výrobku, podniku) alebo negatívnych postojov
b) sociálna komunikácia – sú postavené ako hotové schémy
c) modely – ako napodobňovanie správania sa iných osôb
d) inštitucionálne faktory – majú vplyv na spotrebiteľské postoje (škola, rodina, priatelia,...)
2. Čím sa vyznačujú kúpne motívy?
a) určitým smerom (cieľom)
b) určitou dimenziou
c) dĺžkou trvania
d) určitá miera variability zameraná na určitý objekt
Kľúčové slová:
Psychológia v obchode
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.