Strategický marketing - testy (otázky)
«»
Popis:
test sa skladá z 10 otázok,
vypracovanie testu 1,5 hodiny
vyučujúci- Birnerová
Kľúčové slová:
margetning
stratégia
náklady
distribúcia
Obsah:
- Test č. 1
1. Vysvetliť pojmy stratégia a marketingová stratégia.
2. Charakteristika strategického marketingového procesu, stručne charakterizovať jeho etapy .
3. Poslanie podniku – vysvetliť pojem, možné spôsoby jeho vyjadrenia (definovania), komu je poslanie určené.
4. Marketingové ciele – čoho sa týkajú, aké kritériá musia spĺňať.
5. Analýza nákladovej situácie podniku – dôvody a postup vykonávania.
6. Formulovanie marketingových stratégií – čo všetko musí marketingový stratég brať do úvahy pri ich formulovaní?
7. Marketingové stratégie vo výrobkovej oblasti – vymenujte kľúčové výrobkové stratégie (stratégie v oblasti nástroja produkt).
8. Stratégie v oblasti komunikačnej politiky – popíšte základné komunikačné stratégie.
9. Distribučné stratégie – od akých okolností závisí voľba príslušnej distribučnej stratégie, výstižná charakteristika stratégií.
10. Realizačná etapa strategického marketingového procesu – jej náplň.
Zdroje:
- Birnerová, Strategický marketing
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.