Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Strategický marketing - testy (otázky)

«»
Prípona
.doc
Typ
testy
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38362
Posledná úprava
15.11.2011
Zobrazené
1 837 x
Autor:
andrejka164
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
test sa skladá z 10 otázok,
vypracovanie testu 1,5 hodiny
vyučujúci- Birnerová

Kľúčové slová:

margetning

stratégia

náklady

distribúcia



Obsah:
  • Test č. 1

    1. Vysvetliť pojmy stratégia a marketingová stratégia.
    2. Charakteristika strategického marketingového procesu, stručne charakterizovať jeho etapy .
    3. Poslanie podniku – vysvetliť pojem, možné spôsoby jeho vyjadrenia (definovania), komu je poslanie určené.
    4. Marketingové ciele – čoho sa týkajú, aké kritériá musia spĺňať.
    5. Analýza nákladovej situácie podniku – dôvody a postup vykonávania.
    6. Formulovanie marketingových stratégií – čo všetko musí marketingový stratég brať do úvahy pri ich formulovaní?
    7. Marketingové stratégie vo výrobkovej oblasti – vymenujte kľúčové výrobkové stratégie (stratégie v oblasti nástroja produkt).
    8. Stratégie v oblasti komunikačnej politiky – popíšte základné komunikačné stratégie.
    9. Distribučné stratégie – od akých okolností závisí voľba príslušnej distribučnej stratégie, výstižná charakteristika stratégií.
    10. Realizačná etapa strategického marketingového procesu – jej náplň.

Zdroje:
  • Birnerová, Strategický marketing
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko