Popis:
1. Ponímanie marketingu ako spoločnej účasti na tvorbe hodnôt firmy definuje:
A, marketing ako filozofický smer podnikania
B, marketing ako funkcia
C, marketing ako postoj podnikateľského subjektu
2. Základným zdrojom informačnej výhody sú:
A, dáta získané sekundárnym výskumom
B, poznatky
C, anonymné údaje
3. Potreby zákazníka sa vo všeobecnosti delia na:
A, primárne a sekundárne
B, skutočné a potenciálne
C, individuálne a ľudské
4. Marketing sa snaží uspokojiť potreby zákazníkov:
A, v maximálnej miere
B, v maximálnej miere s ohľadom na spokojnosť podnikateľa
C, v maximálnej miere a a zároveň vytvoriť zisk pre firmu
5. Rozlišujeme kontrolné, plánovacie a výskumné
A, marketingové otázky
B, marketingové informácie
C, marketingové výskumy
6. Životný cyklus výrobku vyjadruje postavenie výrobku na trhu a súčasné pôsobenie ............ faktora na zmenu záväzku a zákazníka:
A, priestorového
B, marketingového
C, časového
7. Model 4C tvoria:
A, konkurencia, zákazníci, firmy a náklady
B, konkurencia, zákazníci, náklady a kanály
C, konkurencia, náklady, kanály a komunikácia
8. SWOT analýza popisuje silné a slabé stránky:
A, prostredia
B, firmy
C, výrobk
Kľúčové slová:
marketing
informačná výhoda
životný cyklus
budovanie imidžu
totálny výrobok
odmeny
odborná prax
Obsah:
- 1. Ponímanie marketingu ako spoločnej účasti na tvorbe hodnôt firmy definuje:
2. Základným zdrojom informačnej výhody sú:
3. Potreby zákazníka sa vo všeobecnosti delia na:
4. Marketing sa snaží uspokojiť potreby zákazníkov:
5. Rozlišujeme kontrolné, plánovacie a výskumné
6. Životný cyklus výrobku vyjadruje postavenie výrobku na trhu a súčasné pôsobenie ............ faktora na zmenu záväzku a zákazníka:
7. Model 4C tvoria:
8. SWOT analýza popisuje silné a slabé stránky:
9. Pod marketingom miesta rozumieme:
10. Medzi základné formy marketingovej komunikácie patria okrem propagácie, reklamy, podpory predaja a osobného predaja aj:
11. AMA je:
12. Budovanie imidžu je proces:
13. Plán firmy je prehľad všetkých činností, ktoré spoločne smerujú k tomu, aby boli dosiahnuté:
14. Štruktúru totálneho výrobku tvorí jadro, vlastný produkt a .....................................
15. Rozlišujeme dve základné distribučné stratégie:
16. Cieľom ........................................... marketingu je dať do súladu záujmy a potreby podnikov a jednotlivcov s potrebami a záujmami spoločnosti.
17. Model 5P tvoria produkt, cena, komunikácia, distribúcia a:
18. Užitočnosť je schopnosť produktu naplniť potrebu na určitej úrovni, úžitkovosť je:
19. Odmeny za vernosť sa dávajú:
20. BCG model sa nazýva v odbornej praxi aj ....................................................................
...
...
...