Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 057   projektov
0 nových

Základy marketingu

«»
Prípona
.doc
Typ
testy
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
31348
Posledná úprava
12.05.2010
Zobrazené
1 195 x
Autor:
mary007
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingový mix definujeme ako súbor kontrolovateľných marketingových veličín, ktoré firma spája do určitého celku, aby vyvolala želanú reakciu v cieľovom trhu. Marketingový mix obsahuje všetky aktivity, ktorými môže firma ovplyvniť dopyt po svojich výrobkoch.
Product: výrobok zahŕňa kombináciu tovaru a služieb, ktoré firma ponúka cieľovému trhu. Môže ísť pri tom o materiálne veci, služby, osoby, myšlienky, miesto a organizácie.
Price: cena znamená určitú sumu, ktorú ma zákazník zaplatiť, ak chce získať výrobok.
Place: miesto zastupuje všetky aktivity firmy, ktoré zabezpečujú, aby výrobok bol k dispozícii cieľovým spotrebiteľom.
Promotion: komunikácia znamená všetky, ktoré sprostredkujú podstatné informácie o výrobku a presviedčajú cieľových spotrebiteľov o výhodnosti jeho nákupu.
Efektívny marketingový program kombinuje všetky prvky marketingového mixu do podoby koordinovaného programu tak, aby harmonizoval s marketingovými cieľmi firmy.

Kľúčové slová:

marketingové koncepcie

marketingový mix

produkt

marketingová komunikácia

marketing služieb


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko