Novinárske dielo spisovateľa, učiteľa, novinára a vydavateľa Daniela Gabriela Licharda
Seminárna práca26 s. / 1. roč. / doc
Daniel Gabriel Lichard bol prvý slovenský profesionálny novinár, vydavateľ, učiteľ, jeden zo zakladateľov slovenskej odbornej terminológie a jedna z najväčších osobností slovenského národného hnutia 19. storočia, propagátor zakladania sporiteľní, evanjelický farár, zakladateľ svojpomocného roľníckeho družstevníctva, popularizátor vedeckých poznatkov. Počas 35 rokov napísal zhruba viac ako 5000 článkov. Domnievam sa, že je to dostatočné množstvo dôvodov, prečo sa vo svojej práci chcem venovať prá...
|
|
0,2 |
19x |
|
Prví priekopníci, prvé filmové skupiny - dejiny filmu II.
Poznámky71 s. / 1. roč. / doc
1. OD LUMIEROVCOV PO GRIFFITHA. Prví priekopníci, prvé filmové skupiny. FRANCÚZSKO Všeobecne: 28.12.1895 sa konalo I. verejné film. predstavenie za vstupné (Paríž, pivnica Grand Café na parížskom Boulevard des Capucines). Tento dátum sa považuje za začiatok dejín filmu. LOUIS LUMIERE, výrobca fotopotrieb z Lyonu, vynálezca(??) cinématographu - spolu s bratom AUGUSTOM - výrobca prvých filmov.
Lumierovci dali vyškoliť množstvo kameramanov a vyslali ich na ďaleké cesty po Europe, z ktorých prináša...
|
|
0,9 |
20x |
|
Projekt periodika Senior (Bakalárska práca)
Bakalárska práca50 s. / 3. roč. / zip
Hlavným cieľom našej bakalárskej práce je predstaviť periodikum, ktoré by vedelo vyplniť stále existujúce medzery v slovenskom mediálnom trhu prostredníctvom tlače.Seniori, alebo inak ľudia v strednom a staršom veku, sú cieľová skupina, ktorá je zdanlivo nezaujímavá pre mediálnu oblasť, ale po dôkladnom preskúmaní momentálnej situácie na mediálnom trhu tlačených médií, je to jednoznačne skupina veľmi perspektívna pre vznik nového periodika, venovaného špeciálne tejto pomerne silno zastúpenej sku...
|
|
0,7 |
42x |
|
Novinárske dielo Ladislava Novomeského
Seminárna práca19 s. / 1. roč. / doc
Ako tému pre svoju seminárnu prácu som si vybral najvýznamnejšieho predstaviteľa slovenskej ľavicovej poézie - Ladislava Novomeského. Vybral som si ho z dvoch príčin. Prvou z nich je fakt, že som úspešne skončil strednú školu pomenovanú práve po ňom, po človeku s mimoriadnym sociálnym cítením, čo je vlastnosť, ktorú ja osobne považujem za jednu z najkrajších a zároveň najdôležitejších. Pri možnosti výberu témy práce som si uvedomil, že práve takýmto spôsobom sa dá tiež vzdať úcta jednému z našic...
|
|
0,2 |
10x |
|
Mediálna manipulácia ako spôsob vytvárania verejnej mienky na príklade Slovenska
Seminárna práca12 s. / 1. roč. / doc
1. Čo sú masové médiá ?
Všetky noviny, časopisy, filmy, rozhlasové a televízne vysielania, internet, káblové a satelitné vysielania sú určené na to, aby sa šírili z jedného miesta a mohli byť použité všetkými, ktorí na ne narazia , alebo si ich vyhľadajú. To znamená že prijímatelia či užívatelia novín, časopisov, vysielania a pod. nie sú konkrétny jedinci, alebo skupina jedincov, ale sú anonymný. Pre svoju veľkosť a anonymitu si vyslúžili označenie „masa“ Preto sa aj tieto médiá nazývajú „maso...
|
|
0,1 |
40x |
|
Podstata marketingovej koncepcie a jej základné kategórie
Seminárna práca10 s. / 1. roč. / doc
Mnohí ľudia si doteraz mysleli, že umenie je tovar vyrobiť, teraz sa postupne stáva umením ho predať. Musíme robiť všetko pre to , aby sme výhodným zladením marketingových aktivít dosiahli ďalšiu kvalitu - synergický efekt. Tento efekt sa prejaví vtedy, keď sa nám podarí úspešne využiť schopnosti miliónov občanov v procese, ktorý nazývame trhovou ekonomikou. Súčasný marketing je najmodernejší spôsob podnikateľského myslenia a konania a viacerí autori ho považujú za druh podnikateľskej filozofie...
|
|
0,1 |
3x |
|
Životopis Johna Miltona (so zvláštnym zreteľom na
Životopis18 s. / 2. roč. / doc
Chcela by som sa dozvedieť viac o živote, diele a hlavne práci Johna Miltona, preto som si na písanie seminárnej práce zvolila jeho životopis. Okrem toho ma presvedčila aj dostupnejšia literatúra a množtvo zdrojov. Menší problém bol so zameraním prameňov. Takmer všetky sa venovali výhradne Miltonovej literárnej tvorbe, kde sa spomínali predovšetkým diela Stratený raj a Raj znovunadobudnutý. O Areopagitike sa veľa naštudovať nedalo, preto som sa opierala najmä o Miltonovu Areopagitiku.
Vo svojej...
|
|
0,1 |
0x |
|
Nové trendy v dištančnom a celoživotnom vzdelávaní
Seminárna práca15 s. / 1. roč. / doc
Kľúčové kompetencie dávajú návod na otázku: Čo učiť. Doterajšie spôsoby založené na odovzdávaní kvanta informácií študentom sa ukazujú ako neperspektívne a to hlavne preto, že zastarajú rýchlejšie ako sa vôbec ku študentom dostanú. Ak by sa tento spôsob uplatňoval aj v celoživotnom vzdelávaní, pripomínal by rybára, ktorý namiesto toho aby chytal ryby, celý lov iba upchával diery na svojej lodi, ktoré by vznikali rýchlejšie ako ich on stihne upchávať. Toto celé by viedlo nakoniec k tomu, že sa lo...
|
|
0,1 |
1x |
|
Dejiny žurnalistiky na Slovensku
Skriptá221 s. / 1. roč. / rtf
Vznik novín a časopisov je úzko spojený s obdobím upevňovania sa kapitalistických spoločenských vzťahov, s rastom výroby a s rozvojom obchodu, čo vytvorilo priaznivé podmienky pre tento druh spravodajskej činnosti. Teda len vtedy, keď je záujemca ochotný za správu zaplatiť, keď sa táto správa stáva tovarom, vytvárajú sa podmienky pre vznik novinárstva. Stáva sa tak v nových ekonomických podmienkach, keď nastupuje nová spoločenská trieda meštiactva, ktorá z ekonomických dôvodov potrebuje v širšej...
|
|
1,3 |
13x |
|
Postklasický film a jeho tendencie
Ročníková práca33 s. / 1. roč. / docx
Práca popisuje, analyzuje a detailne skúma prehľad kinematografie v postklasickom období. Detailne analyzuje vývoj dejín s viazanosťou na kinematografiu. Špecifikuje technické vynálezy, druhy záznamových médií, opisuje a prognosticky zhŕa predpoklady budúceho vývinu. Charakterizuje dobu „Nového Hollywoodu“, jeho filmy a koniec éry. Prostredníctvom recenzií predstaví výraznejšie filmy postklasickej doby a životopismi popíše významných režisérov a ich dielo.Tematika postklasického filmu mi je najb...
|
|
0,5 |
22x |
|
Techniky mediálnej manipulácie
Bakalárska práca50 s. / 3. roč. / pdf
V práci sa zaoberáme najčastejšími technikami mediálnej manipulácie, spoločne s nimi vysvetľujeme základné pojmy týkajúce sa masmédií. V prvej kapitole charakterizujeme a bližšie opisujeme pojmy týkajúce sa médií a komunikácie, ale aj manipulácie. Druhá kapitola poukazuje na etiku v médiách a s ňou súvisiaci mediálny produkt. Zároveň v tejto kapitole opisujeme aj atribúty, ktoré by mal obsahovať kvalitný mediálny produkt. V tretej kapitole sa už priamo venujeme najrozšírenejším technikám mediáln...
|
|
0,3 |
17x |
|
Seminárna práca z predmetu Všeobecná ekonomická teória - Hospodárska politika
Seminárna práca9 s. / 1. roč. / doc
Hospodárska politika tvoriaca, formujúca a ovplyvňujúca ekonomické, politické, právne, sociálne ale aj kulturné a životné prostredie nás obklopuje v každodennom živote. Rozhodla som sa preto aspoň stručne spracovať túto tému a priblížiť hospodársku politiku čitateľovi tejto práce ako jeden z hlavných detereminantov úspešnosti ekonomiky, ktorý sa v konečnom dôsledku premieta v úrovni kvality života jednotlivca.
Svoju prácu som rozdelila do troch hlavných častí. V prvej časti definujem hospodá...
|
|
0,1 |
39x |
|
Charakter a význam euroústavy
Bakalárska práca60 s. / 3. roč. / doc
Cieľom bakalárskej práce bolo objasniť a politologicky charakterizovať úlohu a význam Európskej ústavy vypracovanú pre členské krajiny Európskej únie.
Práca sa delí do 2 dvoch kapitol a 12 podkapitol. V prvej kapitole práce v bodoch 1.1. - 1.4. rozoberám dôvody, ktoré viedli ku vzniku Ústavnej zmluvy a sumarizujem jej historický vývoj. V bodoch 1.5.-1.6. sa zaoberám samotným rozborom textu Ústavnej zmluvy.
V druhej kapitole práce v bode 2.1. analyzujem problémy ratifikácie Ústavnej zmluvy v ...
|
|
0,5 |
5x |
|
Mediálne právo (vypracované bakalárske štátnicové otázky)
Štátnicové otázky38 s. / 3. roč. / doc
Vypracované bakalárske štátnicové otázky z predmetu Mediálne právo pre 3. ročník Fakulty masmediálnej komunikácie:
Otázka č. 1 - Mediálne právo a jeho charakteristika
Pojem mediálne právo sa v našej teórií a praxi objavuje až po roku 1989 od kedy možno hovoriť o začiatkoch jeho kreovania v novodobej spoločnosti. Problematika mediálneho práva svojim predmetom úpravy zasahuje ako do práva súkromného, tak aj do práva verejného.
Na úvod treba uviesť, že z právneho hľadiska treba médiá chápať ...
|
|
0,4 |
31x |
|
Diferenčné znaky novín a časopisu
Seminárna práca17 s. / 1. roč. / doc
Prečo ma oslovila práve táto téma? Dnešná doba je tzv. „počítačová“, alebo doba masmédií. Dnes sú na prvom mieste počítače, moderná technika a elektronika. Ale aj napriek tomu predávanie novín a časopisov patrí medzi najväčšie biznisy vo svete.Touto prácou som sa pokúsila bližšie priblížiť rozdiely medzi novinami a časopismi, nie len po vizuálnej stránke , ale aj po stránke formálnej a obsahovej. Vývin novín a časopisov siaha hlboko do minulosti. Preto v tejto práci uvádzam históriu a historický...
|
|
0,1 |
10x |
|
Novinárske dielo Martina Rázusa pred vznikom Československej republiky (1888-1937)
Seminárna práca14 s. / 1. roč. / doc
Život Martina Rázusa s špecifickým zameraním na jeho novinársku tvorbu do roku 1937 Martin Rázus. Básnik, prozaik, publicista, dramatik, politik, kňaz, osobnosť slovenských dejín ale predovšetkým jednoduchý človek a veľký humanista. Skúšaný životom , svetskou i cirkevnou mocou nikdy nepoľavil v boji za milovaný národ. A hoci často viedol svoju vlastnú vnútornú vojnu, verný svojim ideám, povzbudzoval slovom i písmom. Vtedajších periodikách bola v početnom množstve uverejňovaná jeho tvorba. Bolo b...
|
|
0,1 |
19x |
|
Platobná karta ako nástroj platobného styku, druhy platobných kariet a ich význam
SOČ14 s. / 1. roč. / doc
Vo svojej práci som sa zamerala na členenie i významy jednotlivých platobných kariet a ich históriu. Spracovala som výhody a podmienky pre vydanie platobných kariet na Slovensku i v zahraničí. V závere práce som chcela verejnosť zoznámiť s vybranými druhmi kreditných a debetných platobných kariet vo Všeobecnej úverovej banke.Všeobecná úverová banka, ako štátny peňažný ústav vznikla 1. januára 1990 rozčlenením Štátnej banky československej. Okrem VÚB vznikli rozčlenením ďalšie dve celoštátne pôso...
|
|
0,1 |
7x |
|
Dôsledky porúch správania
Seminárna práca14 s. / 2. roč. / doc
Správanie a vystupovanie na verejnosti je prvým signálom, ktorý si okolie všíma a kladie mu teda najväčší dôraz. V každom veku je od nás očakávaná iná úroveň správania a čím sme starší nároky sa zväčšujú. Od domáceho prostredia postupujeme do škôlky, školy, na rôzne krúžky, ... a tu sa musíme naučiť správať, teda zvládať nároky, pravidlá, kooperovať, pomáhať, komunikovať, prispôsobovať sa podmienkam. Čo sa stane keď to nezvládneme? Nechceme ísť do školy, nebaví nás vyučovanie, venujeme pozornosť...
|
|
0,1 |
18x |
|
Psychológia a reklama
Skriptá248 s. / 3. roč. / pdf
Niektorí ľudia sa stavajú k reklame s odstupom až negatívne. Iní. naopak, jej pripisujú pozitívne Črty so zreteľom na socializáciu jednotlivca, vnímajú ju ako zdroj informácii, ktorý príjemcovi pomáha orientovať sa na trhu. Domnievame sa. že v akomkoľvek smere extrémne názory neriešia problém postavenia reklamy v spoločnosti. Mediálna reklama, ktorá sa spája s masovým rozšírením tlače, rozhlasu a televízie, prekonala od za čiatku svojej existencie niekoľko etáp. Postupne prechádzala od ponuky vý...
|
|
4,3 |
34x |
|
Ukazovatele zadĺženosti podniku
Seminárna práca16 s. / 2. roč. / doc
1.0 ÚVODFinančná analýza je najrýchlejšou a najúčinnejšou metódou posúdenia finančnej situácie. Predstavuje základný zdroj posudzovania ekonomických procesov podniku a tým tvorí základný predpoklad správneho finančného rozhodovania.Základným metodickým nástrojom finančnej analýzy sú finančné pomerové ukazovatele. Ukazovatele finančnej analýzy poskytujú cenné informácie o stave a zmene obežného majetku, krátkodobého cudzieho kapitálu a takisto o jeho štruktúre. Rast či pokles zásob, pohľadávok, k...
|
|
0,1 |
10x |
|
Televízna žurnalistika na Slovensku v rokoch 1948 - 1968
Seminárna práca7 s. / 1. roč. / doc
Vnútropolitická a spoločenská situácia na Slovensku v rokoch 1948 - 1968Vývin slovenského novinárstva v období rokov 1948 - 1968 bol zásadne poznačený celkovou vnútropolitickou a vnútrospoločenskou situáciou na Slovensku a v Čechách, ktorú určovali udalosti po prevrate vo februári roku 1948. Komunisti v Československu dosiahli svoj cieľ - monopol politickej moci. Tým úplne pochovali snahy demokratov o vzájomnú spoluprácu a nastolili cestu k prudkým vnútrospoločenským zmenám realizovaným podľa ko...
|
|
0,1 |
2x |
|
Členenie a charakteristika publicistiky emocionálneho typu v printovom médiu
Semestrálna práca12 s. / 2. roč. / doc
V mojej práci sa budem zaoberať publicistikou emocionálneho typu. Najprv podám krátku charakteristiku príslušných žánrov a v druhej časti práce sa budem podrobnejšie venovať reportáži a črte. Vybrala som si tieto dva žánre, aby som ich podrobnejšie opísala a porovnala, pretože sú si veľmi blízke, ale zároveň sú odlišné. Črta ma zaujala hlavne preto, lebo som sa s ňou stretla na strednej škole v rámci hodín literatúry a chcela som sa o nej dozvedieť viac, obzvlášť v spojení s jej použitím v print...
|
|
0,1 |
68x |
|
Technológia WAP
Ročníková práca26 s. / 2. roč. / rar
Najvýraznejším elementom súčasnej techniky sa stal internet. Samotný jeho vznik a prudko rastúci vývin, výrazne ovplyvnili informovanosť ľudstva a možnosť komunikácie ľudí, v rámci celého sveta. Ide o globálnu sieť, ktorá predstavuje doposiaľ najväčšie komunikačné a informačné médium. Predstava dostupnosti internetu oslobodzujúca od priestoru a času, donútila ľudí zamyslieť sa nad možnosťou bezdrôtového pripojenia. Keďže druhým najväčším fenoménom dneška sú mobilné telefóny (dnes hádam nenajdete...
|
|
0,2 |
12x |
|
WYSIWYG editory a ich dopad na súčasné možnosti elektronického publikovania
Seminárna práca9 s. / 2. roč. / doc
V dnešnom svete skoro neobmedzených možností vylepšujeme a uľahčujeme všetko čo nám naše schopnosti dovolia. Aj takto by sa dal charakterizovať vývoj WYSIWYG editorov. Ako to je ale dnes a či sa naozaj splnili všetky očakávania vám chceme prezentovať v nasledujúcich stranách.Skratka WYSIWYG znamená "What You See Is What You Get" (z ang.), čo v preklade znamená ",Čo vidíš je to, čo dostaneš."WYSIWYG je princíp verného prenosu vizuálnej informácie, resp. informácie modelovanej na počítači do reali...
|
|
0,1 |
18x |
|
Problematika vývoja hraníc Slovenska od roku 1918 do roku 1993
Semestrálna práca11 s. / 1. roč. / doc
Na predmete Politická geografia I ( geografia verejnej správy ) ako tému na seminárnu prácu som dostal problematiku vývoja hraníc Slovenska od roku 1918 do roku 1993. Bolo to dlhé a zložité obdobie pre celý svet, aj pre obyvateľov tohto územia. Prvá svetová vojna (1914-1918), mierová konferencia v Paríži (1919-1920), mníchovská dohoda(1938), viedenská arbitráž (1938) a ďalšie zmeny výraznou mierou vplývali na formovanie tohto územia. Riešenie nových štátoprávnych pomerov povojnovej Európy, vyvo...
|
|
1,2 |
2x |
|
Srbský nacionalizmus ako hybný činiteľ
Prezentácia22 s. / 2. roč. / ppt
Titov režim• Srbsko ako súčasť Juhoslávie odjakživa prejavovalo náznaky nacionalizmu.• Tie však počas existencie Titovho režimu boli potláčané, pretože boli považované za prvky destabilizácie štátu. • Aj napriek všemožným snahám sa nepodarilo vtedajšej vládnucej elite potlačiť etnické spory (nespokojnosť Chorvátov s postavením ich jazyka, nepokoje v Kosove). • Aby konflikty nenarastali, došlo k ústavným zmenám v autonómii štátov, kde Srbsko prevzalo úlohu akéhosi stmeľovateľa federácie.Po Titove...
|
|
0,1 |
8x |
|
Reklama v systéme marketingovej komunikácie
Semestrálna práca26 s. / 3. roč. / doc
Začiatky reklamy sú spojené so vznikom tovaru a obchodu. O reklame do r. 1450 sú známe len fragmenty. Dovtedy sa používali najmä tri skupiny výrazových prostriedkov reklamy: tovar a jeho rôzne znaky, vyvolávači a obchodné známky. Obchod bol v tej dobe založený predovšetkým na vizuálnej ponuke. Do tejto skupiny patrí, pochopiteľne, aj celý rad ďalších prostriedkov vzájomného dorozumievania. Patria k nim vývesné štíty sprvu zastúpené originálom tovaru napr. hrnčiar vyvesil nad dvere svojej dielne ...
|
|
1,0 |
40x |
|
Právo - Subjekty práva, Druhy subjektov práva, Aplikácia práva, Subjektívne právo, Pramene Slovenského práva...
Vypracované otázky33 s. / 1. roč. / doc
Subjekty prava: 1 verzia - subjekt prava je osoba schopna stat sa nositelom prav a povinnosti vypyvajucich z objektivneho prava. Pravna subjektivita je sposobilost nadobudat prava a povinnosti a sposobilost pravne konat (vlastnym konanim sa zavazovat a brat zodpovednost). Nesposobilost je potom pravna prekazka, kt. v zakonom urcenych pripadoch brani subjektu platne ziskat a vyuzivat prava, resp. samostatne ich vykonavat. 2 verzia - Subjektom prava je osoba schopna stat sa nositelom prav a povinn...
|
|
0,2 |
5x |
|
Ústavné právo, autorské právo, mediálne právo - prednášky
Prednášky54 s. / 1. roč. / doc
Pojem ústavné právo – normy verejného a súkromného práva.
Verejné právo – súbor noriem, ktoré oprávňujú a zaväzujú štát alebo iných nositeľov verejnej moci (obce, právnické osoby) a ich orgány.
Súkromné právo – upravuje práva a povinnosti z pohľadu subjektov podstatne voľnejšie.
Ústavné právo – upravuje štátnu moc vo vnútri štátu, jej fungovanie a organizáciu na určitých princípoch, ako aj základné črty vzťahu štátnej moci a občana.
Štátne právo má širší záber ako ústavné práv...
|
|
0,5 |
6x |
|
Stav anglickej spoločnosti pred revolúciou 1640-1660 (so zvláštnym zreťeľom na Miltonovu areopagitiku)
Seminárna práca23 s. / 2. roč. / doc
Ide o reč, o predslov, určený anglickému parlamentu, ktorý na jednej strane v roku 1641 zrušil cenzúru, na druhej strane v roku 1643 pokúsil znova zaviesť. Miltonova Areopagitika je reakciou na znovu zavedenie cenzúry.Výber témy mojej práce by som mohla odôvodniť tým, že som chcela načrtnúť obraz anglickej spoločnosti, vznik periodickej tlače, vládu a život v tých rokoch a tiež vyzdvihnúť a dať do popredia osobnosť Johna Milton. Tým, že žil a pôsobil aj v rokoch revolúcie, ho môžeme považovať za...
|
|
0,3 |
1x |
|
Ekonomika a manažment podniku - prednášky
Prednášky14 s. / 2. roč. / doc
Podnikanie - určitá sústavná činnosť, ktorú vykonáva podnikateľ samostatne, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, za účelom dosiahnutia zisku. Podnikanie má 4 základné znaky: - podnikanie je sústavná činnosť - tj. Činnosť sa musí neustále opakovať, ak ide o jednorazovú činnosť, nejde o podnikanie- samostatnosť podnikateľa - podnikateľ nie je vo vzťahu závislosti tým osobám, ktorým výrobky alebo služby predáva, alebo k spotrebiteľom - vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť - sám podnikat...
|
|
0,1 |
5x |
|
Epištolárna publicistika
Seminárna práca8 s. / 2. roč. / doc
Nedávno som na zastávke autobusu bola svedkom rozhovoru dvoch pánov v strednom veku, ktorí energicky a horlivo diskutovali o novinároch, týždenníkoch a novinách v nelichotivom svetle. Hovorili o tom, ako si „každý píše čo chce“, koľkokrát sa za pútavým titulkom skrývajú nevyvážené informácie, plné dohadov, neoverených skutočností a poloprávd. Niektorí čakajúci sa debate mlčky prizerali, no našli sa aj takí, ktorí na znak súhlasu otvorene prikivovali. Jedna dôchodkyňa vstúpila do debaty s výtkou,...
|
|
0,1 |
42x |
|
Voľne šíriteľný softvér pre úpravu digitálnych fotografií
Ročníková práca29 s. / 2. roč. / doc
Svet okolo nás sa veselo „zdigitalizováva“ a fotografovať dnes digitálnym fotoaparátom nie je žiadne umenie. Možno si kladiete otázku, či už dozrel čas na digitálny fotoaparát, alebo je stále lepšie fotografovať na film. Je síce pravda, že na filme sú zachytené oveľa bohatšie podrobnosti(viac farieb, viac informácií), ale na druhej strane nie je tak jednoduché tieto informácie z filmu dostať na papier. Digitálny fotoaparát, ktorý vyrába celkom pekné fotografie je už lacnejší ako kvalitný plnoaut...
|
|
0,8 |
7x |
|
Vypracované otázky z predmetu Marketingová komunikácia
Vypracované otázky38 s. / 2. roč. / doc
Marketing- spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú- súbor opatrení na dodanie výrobku spotrebiteľovi v správnej forme za správnu cenu, v správnom čase na správnom mieste- začiatky má v USA na začiatku 20. storočia, v Európe sa začal využívať po II. svetovej vojne, na Slovensku po roku 1989 - vznikom trhovej ekonomiky sa vytvorili podmienky pre uplatňovanie M, lebo vznikli rozsiahle trhy...
|
|
0,3 |
22x |
|
Náboženská filozofia
Seminárna práca13 s. / 1. roč. / rtf
Úvod Filozofia vzniká z túžby po poznaní, po pravde. Už dieťa, len čo sa mu otvára rozum, sa za-čína spytovať: “Čo je to? Prečo je to ? Načo je to ?” Táto túžba, i keď nie je u všetkých ľudí rov-naká, stále rastie a sprevádza človeka cez celý život.
Filozofia je rovnako nepostrádateľná pre náboženstvo. Mnohé náboženské problémy vystupujú do popredia až na filozofickom pozadí, a stávajú sa tak významnými pre celé myslenie. Napr. kresťanské učenie o stvorení si ťažko možno vysvetliť bez kategór...
|
|
0,2 |
119x |
|
Digitalizácia kín a stým spojený zánik malých kín a filmových klubov na Slovensku
Seminárna práca9 s. / 1. roč. / docx
Pre nás divákov to znamená hlavne
to, že
vďaka digitalizácii bude môcť kino aj naďalej pokračovať. Rozšíria sa možnosti uvádzať viac nových
filmov ako doposiaľ, pretože nosiče sú dostupnejšie. Kiná budú mať možnosť
uvádzať filmy už v deň ich svetovej alebo slovenskej premiéry (doposiaľ to
bolo 2-3 mesiace po premiére). Zlepší sa kvalita projekcie, pretože digitálne
kino musí spĺňať DCI štandardy= kvalita zvuku, obrazu aj dokonalého zážitku.
Avšak v súvislosti s kvalitou obrazu to nie je ...
|
|
0,1 |
1x |
|
Vypracované otázky z predmetu Marketingová komunikácia
Štátnicové otázky34 s. / 3. roč. / doc
1. PODSTATA A VÝZNAM MARKETINGUMarketing- spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú- súbor opatrení na dodanie výrobku spotrebiteľovi v správnej forme za správnu cenu, v správnom čase na správnom mieste- začiatky má v USA na začiatku 20. storočia, v Európe sa začal využívať po II. svetovej vojne, na Slovensku po roku 1989 - vznikom trhovej ekonomiky sa vytvorili podmienky pre uplatňovanie...
|
|
0,3 |
10x |
|
Nové trendy v logotvorbe - Preklad anglického článku z oblasti Corporate Identity (2007)
Iné14 s. / 4. roč. / doc
Tu v LogoLounge.Com sa stretávame s veľa logami , pri tom vidíme množstvo trendov: Niektoré sú umelecké, niektoré abstraktné, a iné kultúrne. Ako najväčšia internetová databáza log - cez 50,000 ku dnešnému dátumu - nemôžete si nevšimnúť evolúciu dizajnu - a jeho trendy.Napríklad, sme videli omnoho viac troj - dimenzionálnych lôg ktorý sú navrhnuté aby boli v pohybe, než statických alebo plochých. Tieto návrhy kompletne otriasli základy CMYK a existujú len v bájnom svete RGB: Staré dizajnové prav...
|
|
0,3 |
1x |
|
Marketing I. zimný semester - vypracované otázky
Vypracované otázky11 s. / 1. roč. / pdf
Ide len o okruhy, do témy je potrebné ísť hlbšie - na písomnej práci môže byť zadefinovaná užšia téma, ktorá patrí pod daný okruh.1. Definície marketinguMarketing je metóda, ako dostať produkt v správnom čase, k správnemu zákazníkovi za správnu cenu na správne miesto za účinnej podpory komunikačných nástrojov. Marketing predstavuje súbor činností podniku, ktoré vedú k uspokojovaniu potrieb zákazníkov a to lepšou cestou ako konkurencia, aby sa tak na tomto základe uspokojili aj vlastné potreby po...
|
|
0,2 |
2x |
|
Podstata marketingovej koncepcie a jej základné kategórie
Seminárna práca6 s. / 1. roč. / pdf
Podstata marketingovej koncepcie a jej základné kategórie
Marketing - toto medzinárodné slovo, ktoré sa používa na celom svete bez
potreby prekladu je utvorené z dvoch častí - zo slova “market” - (čo v preklade
znamená trh a z koncovky “ing”, ktorá má význam činnosti. Spojením týchto
dvoch slov dostaneme slovo marketing, ktoré teda v preklade znamená akúsi
činnost na trhu, spojenie s trhom, alebo komunikáciu s trhom. Slovo marketing
sa používa približne len od konca 19. storočia, aj keď už...
|
|
0,1 |
22x |
|