Agrárny marketing (26 otázok)
«»
Prípona
.doc |
Typ
vypracované otázky |
Stiahnuté
29 x |
Veľkosť
0,3 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
14790 |
Posledná úprava
23.03.2012 |
Zobrazené
2 625 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
1. AGR.marketing–podnik.sys. prvovýrobcu, kt. niekde začína (čo budem robiť – čo je predmetom podnikania) a kt. niekde končí. Je to filozofia ako podnik. sys. tvorby výrobnej politiky s cieľom využiť vlast. ľudské zdroje, podnikateľské prostredie, v kt. sa nachádzam, vyrobiť kvalitný produkt, kt. by mal konkurenčnú výhodu a efektívne ho realizovať na trhu s podporou predaja. Cieľom ďalej je zaujímať sa o produkt a komunikovať s odberateľom.Má podstatu v biol.princípe výr. procesu.
-potraviny sú zákl. potrebou a podm. pre život človeka...
Kľúčové slová:
agrárny marketing
Obsah:
- 1. AGR.marketing
2. Faktory AM, marketingové prístupy pri vstupe na trh. Charakteristika faktorov trvalého úspechu na trhu.
3. Analýza marketingu, zhodnotenie súčasného stavu, analýza podniku, zákazníka a trhu v odbore
4. Analýza konkurencie, formy konkurencie, analýza okolia, vlastná hodnotiaca analýza podniku – produktu. Rentabilná pozícia na trhu, plánovanie rentabilnej pozície. Vybudovanie rentabilnej pozície.
5. Podnikateľský priestor, formulácia stratégie
6. Charakterizujte marketingový priestor, zlepšenie ponuky výkonu na trhu
7. Ktoré aktivity treba realizovať pri udržaní trhov a ich rozvoj
8. Nástroje odbytu produktov – cena a cenový vývoj, analýza dopytu, cenová pružnosť, rozbor cien konkurencie, stratégia ceny
9. Marketingové faktotry určujúce ceny, praktické ovplyvňovanie cenovej politiky, stratégia ceny a kvality
10. Vzťahy ceny a konkurenčnej výhody, hodnota, TH, ŠTH, NC a PC
11. Predaj ako priamy nástroj odbytu, základné faktory predaja
12. Charakterizujte spotrebiteľskú a firemnú podporu predaja, základné faktory podpory predaja
13. Reklama v podnikovom marketingu, plánovanie, zásady, funkcia reklamy, spôsoby reklamy, prostriedky a opatrenia reklamy
14. Charterizujte distribúciu, priame a nepriame odbytové kanály, prvky distribúcie
15. Starostlivosť o vzťahy s verejnosťou, ktoré sú prostriedky PR, kvalitatívne prvky PR, úlohy útvaru PR.
16. Presadenie sa na trhu - vvbudovanie stupňa poznania, imidž, predajná sila, komunikatívna sila, kontrola charakteristík obchodu
17. Presadenie sa v podniku – obraz o podniku, schopnosti, firemná kultúra, osobný prínos, kontrola prínosov
18. Díagnostiku marketingu podniku
19. PrioritY štátu v sekt. pHP,súč.probl. AT
20. Subjekty AT, výr.faktory,ľudské zdroje, mat-tech.zabezpečenie a trhové poriadky. Rozhod. subjekty AT
21. Marketing obilnín, aktuálne problémy AT, marketingové informácie, mlynské, pekárske produkty, vplyv štátu, systém trhu obilnín v EU.
22. Marketing olejnin
23. Marketing zemiakov, cukrovej repy a cukru
24. Marketing surového kravského mlieka, aktuálne problémy chovu dojníc a spotreby kravského mlieka, výroba, nákup, spotreba mlieka a mliečných výrobkov, náklady, produkčné a reprodukčné ukazovatele, ceny, ZO, spoločná organizácia trhu s mliekom v EU.
25. Marketing chovu ošípaných a bravčového mäsa
26. Marketing Hydiny
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.