Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Agrárny marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
18201
Posledná úprava
04.01.2014
Zobrazené
2 697 x
Autor:
judkaa
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Vypracované otázky z Agrárneho marketingu:
1. AGR.MARKETING-PODNIK.SYS. PRVOVÝROBCU, kt. niekde začína (čo budem robiť - čo je predmetom podnikania) a kt. niekde končí. Je to filozofia ako podnik. sys. tvorby výrobnej politiky s cieľom využiť vlast. ľudské zdroje, podnikateľské prostredie, v kt. sa nachádzam, vyrobiť kvalitný produkt, kt. by mal konkurenčnú výhodu a efektívne ho realizovať na trhu s podporou predaja. Cieľom ďalej je zaujímať sa o produkt a komunikovať s odberateľom.Má podstatu v biol.princípe výr. procesu.
-potraviny sú zákl. potrebou a podm. pre život človeka
-spotreba potravín je limitovaná individuálnou fyziologickou hranicou potreby človeka
-spotreba potravín je kontinuálna v plošnom zábere teritória a v nepretržitom časovom slede
-iba časť druhov potravín je vzájomne zastupiteľná
-výrobky majú biol. char. a ich výroba musí rešp. Biol. cyklus výroby, kt. je pri niekt. produktoch ŽV i viacročný...

Kľúčové slová:

marketing



Obsah:
  • 1. Agr.marketing-podnik.sys. prvovýrobcu
    2. Faktory am
    3. Analýza m.,zhodnotenie súč. stavu
    4. Analýza konkurencie
    5. Podnikateľský priestor
    6. Marketing.priestor
    7. Aktivity, pri udržaní trhov a ich rozvoj
    8. Nástroje odbytu
    9. Marketingové faktotry určujúce ceny,
    10. Vzťahy ceny a hodnoty konkur.výhody
    11. Predaj ako priamy nástroj odbytu,
    12. Char.spotr.a firemnú podporu predaja a.základné faktory podpory predaja
    13. Reklama v p.marketingu, plánovanie zásady.funkcie.sp prostr.a opatrenia
    14. Char.distribúciu.priame.nepriame odbytové kanály,prvkv distribúcie distribúcia-je
    15. Starostlivosť o vzťahy s verejnosťou, kt. sú prostr.pr.kvalit.prvky pr.úlohy pr
    16. Presadenie sa na trhu-vvbud. stupňa poznania - imidž.predajná sila,komun. sila, kontrola charakteristík obchodu
    17. Presadenie sa v podniku,obraz o podniku schopnosti, firemná kultúra,osobný prínos kontrola prinosov.
    18. Díagnostiku marketingu podniku
    19. Priority štátu v sekt. php,súč.probl. at
    20. Subjekty at, výr.faktory,ľudské zdroje, mat-tech.zabezpečenie a trhové poriadky.
    21. M.obilnin,akt.probl.at,m.inf,mlynské pek. produkty,vplyv štátu,sys.trhu obilnín v eu
    22. Marketing olejnin, strukovín
    23. Marketing zemiakov, cukr. repy a cukru
    24. Marketing zeleniny a ovocia
    25. Marketing vinica a vína
    26. Marketing surového kravského mlieka, aktuálne problémy chovu dojnic a skm, výroba, nákup, spotreba mlieka, náklady, produkčné a reprodukčné ukazovatele, ceny, zo, spoločná organizácia trhu s mliekom v eu.
    27. Marketing hovädzieho mäsa
    28. Marketing chovu ošípaných a bravčového mäsa
    29. Marketing chovu oviec
    30. Marketing hydiny

Zdroje:
  • Dušan Šimo
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko