Agrárny marketing
«»
Popis:
Vypracované otázky z Agrárneho marketingu:
1. AGR.MARKETING-PODNIK.SYS. PRVOVÝROBCU, kt. niekde začína (čo budem robiť - čo je predmetom podnikania) a kt. niekde končí. Je to filozofia ako podnik. sys. tvorby výrobnej politiky s cieľom využiť vlast. ľudské zdroje, podnikateľské prostredie, v kt. sa nachádzam, vyrobiť kvalitný produkt, kt. by mal konkurenčnú výhodu a efektívne ho realizovať na trhu s podporou predaja. Cieľom ďalej je zaujímať sa o produkt a komunikovať s odberateľom.Má podstatu v biol.princípe výr. procesu.
-potraviny sú zákl. potrebou a podm. pre život človeka
-spotreba potravín je limitovaná individuálnou fyziologickou hranicou potreby človeka
-spotreba potravín je kontinuálna v plošnom zábere teritória a v nepretržitom časovom slede
-iba časť druhov potravín je vzájomne zastupiteľná
-výrobky majú biol. char. a ich výroba musí rešp. Biol. cyklus výroby, kt. je pri niekt. produktoch ŽV i viacročný...
Kľúčové slová:
marketing
Obsah:
- 1. Agr.marketing-podnik.sys. prvovýrobcu
2. Faktory am
3. Analýza m.,zhodnotenie súč. stavu
4. Analýza konkurencie
5. Podnikateľský priestor
6. Marketing.priestor
7. Aktivity, pri udržaní trhov a ich rozvoj
8. Nástroje odbytu
9. Marketingové faktotry určujúce ceny,
10. Vzťahy ceny a hodnoty konkur.výhody
11. Predaj ako priamy nástroj odbytu,
12. Char.spotr.a firemnú podporu predaja a.základné faktory podpory predaja
13. Reklama v p.marketingu, plánovanie zásady.funkcie.sp prostr.a opatrenia
14. Char.distribúciu.priame.nepriame odbytové kanály,prvkv distribúcie distribúcia-je
15. Starostlivosť o vzťahy s verejnosťou, kt. sú prostr.pr.kvalit.prvky pr.úlohy pr
16. Presadenie sa na trhu-vvbud. stupňa poznania - imidž.predajná sila,komun. sila, kontrola charakteristík obchodu
17. Presadenie sa v podniku,obraz o podniku schopnosti, firemná kultúra,osobný prínos kontrola prinosov.
18. Díagnostiku marketingu podniku
19. Priority štátu v sekt. php,súč.probl. at
20. Subjekty at, výr.faktory,ľudské zdroje, mat-tech.zabezpečenie a trhové poriadky.
21. M.obilnin,akt.probl.at,m.inf,mlynské pek. produkty,vplyv štátu,sys.trhu obilnín v eu
22. Marketing olejnin, strukovín
23. Marketing zemiakov, cukr. repy a cukru
24. Marketing zeleniny a ovocia
25. Marketing vinica a vína
26. Marketing surového kravského mlieka, aktuálne problémy chovu dojnic a skm, výroba, nákup, spotreba mlieka, náklady, produkčné a reprodukčné ukazovatele, ceny, zo, spoločná organizácia trhu s mliekom v eu.
27. Marketing hovädzieho mäsa
28. Marketing chovu ošípaných a bravčového mäsa
29. Marketing chovu oviec
30. Marketing hydiny
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.