Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Audit

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
18462
Posledná úprava
08.02.2009
Zobrazené
1 257 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Podstata marketingového auditu a jeho ekonomické črty
Marketingový audit je kompletné, systematické, nezávislé a pravidelné skúmanie marketingového prostredia podniku alebo prevádzkarne, jej cieľov, stratégií a činností s cieľom vymedzenia problémových oblastí a príležitostí. Na základe tejto analýzy sa odporúčajú plány opatrení na zlepšenie výkonnosti marketingu podniku. Je to hĺbkové overovanie marketingového chovania celej organizácie.
Podľa Ekonomickej encyklopédie marketingový audit je prvým krokom vypracovania marketingového plánu a marketingovej stratégie. Jeho cieľom je skúmanie podnikových predpokladov na dosiahnutie marketingových výsledkov.
Marketingový audit má prispieť k úspešnejšiemu riadeniu firmy, resp. odborne poukázať na nedostatky, ktoré je potrebné odstrániť.
Každý marketingový audit má tieto štyri charakteristiky (charakteristické črty):
 komplexnosť - zahŕňa všetky hlavné marketingové aktivity podniku, teda nielen niekoľko problémových činností
 systematickosť - je to systematické skúmanie marketingového makro- a mikro- prostredia, marketingových cieľov a stratégií, konkrétnych marketingových činností
 nezávislosť - činnosť marketingového auditu je odbornou činnosťou, ktorú audítor vykonáva samostatne a nezávisle
 pravidelnosť - periodicky vykonávaný marketingový audit môže udržať podnik v dobrom stave a pomôcť tým, ktorí majú problémy

Kľúčové slová:

Podstata marketingového auditu

Význam auditu

ciele auditu

Typy marketingových systémov


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko