Audit
«»
Prípona
.doc |
Typ
vypracované otázky |
Stiahnuté
1 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
18462 |
Posledná úprava
08.02.2009 |
Zobrazené
1 243 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
1. Podstata marketingového auditu a jeho ekonomické črty
Marketingový audit je kompletné, systematické, nezávislé a pravidelné skúmanie marketingového prostredia podniku alebo prevádzkarne, jej cieľov, stratégií a činností s cieľom vymedzenia problémových oblastí a príležitostí. Na základe tejto analýzy sa odporúčajú plány opatrení na zlepšenie výkonnosti marketingu podniku. Je to hĺbkové overovanie marketingového chovania celej organizácie.
Podľa Ekonomickej encyklopédie marketingový audit je prvým krokom vypracovania marketingového plánu a marketingovej stratégie. Jeho cieľom je skúmanie podnikových predpokladov na dosiahnutie marketingových výsledkov.
Marketingový audit má prispieť k úspešnejšiemu riadeniu firmy, resp. odborne poukázať na nedostatky, ktoré je potrebné odstrániť.
Každý marketingový audit má tieto štyri charakteristiky (charakteristické črty):
komplexnosť - zahŕňa všetky hlavné marketingové aktivity podniku, teda nielen niekoľko problémových činností
systematickosť - je to systematické skúmanie marketingového makro- a mikro- prostredia, marketingových cieľov a stratégií, konkrétnych marketingových činností
nezávislosť - činnosť marketingového auditu je odbornou činnosťou, ktorú audítor vykonáva samostatne a nezávisle
pravidelnosť - periodicky vykonávaný marketingový audit môže udržať podnik v dobrom stave a pomôcť tým, ktorí majú problémy
Kľúčové slová:
Podstata marketingového auditu
Význam auditu
ciele auditu
Typy marketingových systémov
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.