Banková stratégia
Prípona
.doc |
Typ
vypracované otázky |
Stiahnuté
23 x |
Veľkosť
0,5 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
5577 |
Posledná úprava
20.10.2017 |
Zobrazené
2 209 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Na začiatku každého podnikania by mal byť starostlivo zostavený obchodný plán, ktorý by mal slúžiť ako orientačná mapa pre podnikateľov a tiež by mal byť nástrojom pre prezentovanie plánov a vytýčených cieľov zamestnancom, klientom, obchodným partnerom, investorom, veriteľom a ostatným zainteresovaným.
- stanovuje sa na obdobie 1 roka a
- úspešne zostavený obchodný plán obsahuje nasledujúce prvky:
1. Definovanie obchodnej činnosti
2. Identifikovanie súčasného stavu obchodných činností
3. Definovanie tuzemských i zahraničných trhov, konkurencie a pozície na trhu
4. Definovanie cieľov pre plánovacie obdobie
5. Identifikovanie rizík a príležitostí
6. Vyvinutie stratégie pre zníženie rizika a využitie príležitostí
7. Implementácia stratégií do pracovného plánu
8. Vypracovanie projekcií nákladov a výnosov a následné zostavenie finančného plánu
9. Stručná a výstižná dokumentácia
- Obchodný plán by mal slúžiť podnikateľovi/spoločnosti ako aktívne využívaný sprievodca a nástroj - pre porovnanie v operatívnej činnosti a pri strategickom rozhodovaní
- Plán by mal byť pravidelne aktualizovaný a vytváraný v súlade s vývojom spoločnosti, mal by odrážať zmeny tržných podmienok, strategický vývoj a nové tržné príležitosti.
Kľúčové slová:
politika banky
banková stratégia
prostredie banky
komerčná banka
dominantné banky
inštrumentárium
reštrukturalizácia
Obsah:
- 1. Vymedzenie a obsah obchodnej politiky banky.
2. Banková stratégia - podstata, obsah, vymedzenie
3. Determinanty tvorby bankovej stratégie
4. Východiská pre tvorbu bankovej stratégie.
5. Trendy v strategickom manažmente
6. Strategická a obchodná politika komerčnej banky.
7. Firemná kultúra. vymedzenie, implementácia, význam.
8. Základné otázky strategického plánovania.
9. Etapy strategického plánovania.
10. Poslani e a vízia banky.
11. Analýza vonkajšieho prostredia banky.
12. Analýza vnútorného prostredia banky.
13. Swot analýza komerčnej banky. analýza banky, produktov, distribučnej siete, ekonomiky banky. ceny, podpory predaja.
14. Proces spracovania stratégie.
15. Organizačné zabezpečenie procesu tvorby stratégie.
16. Štruktúra a obsah strategických cieľov banky.
17. Typy stratégií komerčnej banky.
18. Stratégie pre dominantné a nedominantné banky.
19. Metodológia stratégie komerčnej banky.
20. Strategické oblasti banky.
21. Implementácia stratégie banky.
22. Strategické ciele banky pre jednotlivé oblasti bankovej činnosti
23. Ciele a inštrumentárium efektívneho riadenia obchodnej politiky komerčnej banky.
24. Vymedzenie, štruktúra a problém rizík v strategickom manažmente
25. Stratégia reštrukturalizácie komerčnej banky
26. Etapy reštrukturalizácie banky
27. Reengineering procesov, činnosti - podstata a význam
28. Reengineering - metodológia
29. Fúzie a akvizície v bankovom sektore
30. Ekonomické súvislosti zlučovania banky
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.