Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Cenové stratégie

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
29442
Posledná úprava
21.01.2010
Zobrazené
1 602 x
Autor:
zuzankam
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Doc.Ing. Oláh, PhD.
Vypracované otázky na skúšku v ZS: kapitoly I,II,III,IV,VII,VIII 18. a 19.bod,XIV


1. Základy teórie tvorby trhových cien, predpoklad úspešného uplatnenia aktivít marketingu

1.1. Cenová politika
- je súčasťou dôchodkovej politiky štátu, zameraná na usmerňovanie a realizáciu cenových nástrojov,
- jej súčasťou je aj cenová regulácia, ktorou sa rozumie určenie ceny alebo usmerňovanie dohodovania cien cenovými, miestnymi alebo inými touto funkciou poverenými orgánmi
- v podmienkach SR podľa zákona NR SR č.18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov v rámci regulácie cien rozlišujeme iba úradne stanovené ceny.
Základným predpokladom existencie trh.ekonomiky je liberálna tvorba a pohyb cien, od ktorých sa odvodzujú všetky ostatné znaky trh.ekonomiky.

Kľúčové slová:

cenova politika

charakteristika ceny

výnosový princíp

funkcie cien

trh a členenie

subjekty trhu

sústava cien



Zdroje:
  • Kniha Cenové Stratégie od Doc.Ing.Oláh,PhD
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko