Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Elektronický podpis

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
9 x
Veľkosť
5,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
9179
Posledná úprava
29.06.2018
Zobrazené
1 331 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Otázky na Softvérové inžinierstvo a spracovanie otázok k danej téme.

49. RUP: životný cyklus, vertikálna dimenzia

RUP rieši tieto základné úlohy:
- príprava návodu na prácu vývojových tímov
- špecifikácia harmonogramu vývojových prác
- riešenie individuálnych a tímových požiadaviek vývojárov
- určenie kritéria a spôsobu kontroly a hodnotenia práce vývojárov

Životný cyklus podľa RUP (Rational Unified Process):

je definovaný v dvoch dimenziách:
- horizontálna dimenzia - predstavuje dynamickú stránku, skladá sa z fáz, reprezentuje vývoj IS v čase

- vertikálna dimenzia - predstavuje organizáciu prác z časového hľadiska, nutnosť definovania organizácie prác podľa obsahu danej fázy, grupuje práce podľa ich podstaty a logickej nadväznosti

Vertikálna (statická) dimenzia RUP:

- vývoj IS je popisovaný pomocou vzťahov:
- KTO (Workers)
- ČO (Artifacts)
- AKO (Activities)
- KEDY (Workflows)

Workers:
-označujú sa tak role v rámci projektu, z ktorých každá dostane určitú pracovnú úlohu
- worker môže byť teda jednotlivec alebo pracovná skupina
- príslušnosť k roli priraďuje činnosť a zodpovednosť, ako aj vlastníctvo určených artifaktov

Kľúčové slová:

softvér

životný cyklus

workflow

Codda

use case modelu



Obsah:
  • Otázky na Softvérové inžinierstvo A:

    49. RUP: životný cyklus, vertikálna dimenzia
    50. RUP: produkčné workflows
    51. RUP: podporné workflow
    52. RUP: pohľady podľa RUP

    Softvérové inžinierstvo B

    1. Normalizácia podľa metódy Codda
    2. Tvorba logického modelu dát z diagramov tried, pravidlá pre mapovanie, nevýhody mapovania
    3. UML - zaciatok histórie, UML - budúcnost, MDA
    4. štruktúra UML - stavebné bloky
    5. štruktúra UML - spoločné mechanizmy
    6. štruktúra UML - architektúra
    7. diagram a model v UML
    8. mechanizmy rozšíritelnosti
    9. profily UML
    10. metodológie UP a RUP, vztah metodológií
    11. špecifikácia požiadaviek - model požiadaviek a model prípadov použitia
    12. workflow pre model požiadaviek a model prípadov použitia
    13. atribúty požiadaviek
    14. spôsoby hladania požiadaviek
    15. modelovanie use case, odporúčaný postup
    16. aktér a interná reprezentácia aktéra, pravidlá pre definovanie aktérov
    17. služby, pravidlá pre modelovanie služieb, názov služby
    18. slovník pojmov
    19. špecifikácia služieb
    20. odchýlky scenára v špecifikácii služieb
    21. alternatívne scenáre
    22. spôsoby spustenia alternatívnych scenárov
    23. prepojenie use case modelu a modelu požiadaviek
    24. generalizácia aktérov v use case a generalizácia služieb v use case
    25. číslovanie hlavného scenára v špecifikácii pri dedení služieb
    26. relácia <> a špecifikácia služieb
    27. relácia <> a špecifikácia služieb
    28. analýza a analytický model
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko